Jouduin sitten tekemään ls-ilmon mun ystävästä.. (seksin harrastaminen raskausaikana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää pistää koira terapiaan kun oli samassa asunnossa kun harrastin opiskeluaikoina seksiä, asuin yksiössä! :/ Mun vauva onneksi on tämän jutun mukaan tervejärkinen sillä en ole harrastanut seksiä raskauden aikana :D Halusin kyllä mutta eipä ollut miestä :P

Siis APUA! Olenka mä nyt pilannut mun kaikki neljä lasta, ku oon harrastanut seksiä odottaessani heitä. Ja siis mun esikoinen on varmaan terapian tarpeessa, kun oon sekstannut eri miehen kanssa kuin hänen isänsä häntä odottaessani. Ja joo ei oltu enää yhdessä tytön isän kanssa.

Oot sekaisin ap. Totaalisen sekaisin. Kuiva seksielämä sulla tiedossa, jos lapsia joskus hankit.

[QUOTE="vieras";27121578]Etkö huomaa, että kaikki pitävät sua aloituksesi takia vähän simppelinä, provoilet tai et.[/QUOTE]

Eikä pelkät "Joopa.."-kommentit ainakaan yhtään nosta keskustelun tasoa ap:n puolelta.

Hitto mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun joku sossu lukee sitä ilmoitusta. Ne varmaan nauraa siellä ihan vedet silmissä monta viikkoa!

Eikä pelkät "Joopa.."-kommentit ainakaan yhtään nosta keskustelun tasoa ap:n puolelta.

Hitto mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun joku sossu lukee sitä ilmoitusta. Ne varmaan nauraa siellä ihan vedet silmissä monta viikkoa!

Ensin käy näin:

headdesk2.jpg

Sitte totaali repeeminen. :D

teillä ei kai ole ap lapsia?? jos teille tulee niin muistakaa olla erossa toisistanne 9kk, ei saa edes suudella koska se voi johtaa ls-ilmoituksen tekemiseen. Myös itsensätyydytys on kiellettyä samalla perusteella. Sairaalassa voi olla tiukkaa jos lapsi tulee "sieltä" samasta paikasta MIHIN se peniskin on mennyt?!?!?!?! SELKEÄ LS-ilmoitus!

ja hei,,,saunaan ei saa mennä ilman vaatteita..Siis törkeetä olla ilkosillaan lasten nähen.Mielellään viel niiden vaatteiden lisäksi pipoki päähän.. :D :D

[QUOTE="anonyymi";27121670]ja hei,,,saunaan ei saa mennä ilman vaatteita..Siis törkeetä olla ilkosillaan lasten nähen.Mielellään viel niiden vaatteiden lisäksi pipoki päähän.. :D :D[/QUOTE]

Sä vertaat saunomista seksin harrastamiseen? Ja porukka huuteli mua pervoks..

[QUOTE="surku";27120377]Pitäsköhän mun laittaa meidän pölypunkit terapiaan, väkisin ovat joutuneet kattomaan mun ja miehen touhuja?[/QUOTE]

Ja pölypunkkiparat kun ovat nykyään uhanalaisia- nytpä tiedetään syykin!

Kun mä odotin esikoista ja äiti tutki jotain neuvolan esitettä missä luki seksistä raskausaikana niin äiti räjähti: "Eihän raskaana saa seksiä harrastaa!" Niin mun mummi, hänen äitinsä nauroi ja sanoi että kyl mieki sua odottaessa olen touhunnut isäsi kanssa. :D

Me ei saatu kakkosta millään syntymään, ja nussittiin käytännössä kaksi viikkoa putkeen synnytystä odotellessa. Tietysti sellainen valaana naiminen tulee ottaa huumorilla, mutta ihan kelpo poika tuosta tuli.

Tiedoksesi, ei ollut seksistä apua synnytyksen käynnistymisessä. Asennoissa saa käyttää mielikuvitusta mutta tykättiin kyllä molemmat. Tai ehkä me kaikki kolme. En tiedä sitten. Kyllä ne äidin endorfiinit lapsenkin verenkierrossa käväisee, joten ehkä sekin nautti mun orgasmeistani.

Yhdessä kirjassa sanottiin että seksi raskauden loppupuolella auttaa vauvaa luomaan isästä positiivista kuvaa, juurikin äidin erittämien endorfiinien myötä.

[QUOTE="vieras";27122619]voisitko vastata mun kysymykseen? pitääkö olla seksittä heti plussatestistä lähtien vai mikä se rv määrä on että seksistä raskausaikana tulee pervoa lapsen hyväksikäyttöä?[/QUOTE]

Ei se voi. Provot ei vastaile.

Kuka tekis mun kissasta jonkun ilmoituksen? On monta kertaa huomattu että se on muina miehinä koisinu samassa sängyssä missä me on just villisti sekstattu... ja kissa on huom. vasta 4-vuotias.

[QUOTE="huoh";27122783]Kuka tekis mun kissasta jonkun ilmoituksen? On monta kertaa huomattu että se on muina miehinä koisinu samassa sängyssä missä me on just villisti sekstattu... ja kissa on huom. vasta 4-vuotias.[/QUOTE]

Kyse nuoresta kissasta eli kaippa voi tehdä eläinsuojelu- ja lastensuojeluilmootuksen.

• Tykkää
Reactions: Sanna80

Yhteistyössä