A
-ap
Vieras
[QUOTE="vieras";27121532]Noup. Hämmästyttää vain, miten avoimesti jotkut näyttävät tyhmyyttään.[/QUOTE]
Joopa..
Joopa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joopa..
Eikä pelkät "Joopa.."-kommentit ainakaan yhtään nosta keskustelun tasoa ap:n puolelta.
Hitto mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun joku sossu lukee sitä ilmoitusta. Ne varmaan nauraa siellä ihan vedet silmissä monta viikkoa!
teillä ei kai ole ap lapsia?? jos teille tulee niin muistakaa olla erossa toisistanne 9kk, ei saa edes suudella koska se voi johtaa ls-ilmoituksen tekemiseen. Myös itsensätyydytys on kiellettyä samalla perusteella. Sairaalassa voi olla tiukkaa jos lapsi tulee "sieltä" samasta paikasta MIHIN se peniskin on mennyt?!?!?!?! SELKEÄ LS-ilmoitus!
Hei ihan oikeesti...Tälle päivää kerkeen ekaa kertaa kunnolla tänne ja törmään näin surkeeseen provo kyhäelmään.Nyt jotain pikkasen parempaa kehiin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...heni-kieltanyt-minua-menemasta-pihavarastoon/
Olisko tää? En tiiä et onko tää provo mutta jännittävä ja viihdyttävä nyt ainakin!
Sä vertaat saunomista seksin harrastamiseen? Ja porukka huuteli mua pervoks..
Me ei saatu kakkosta millään syntymään, ja nussittiin käytännössä kaksi viikkoa putkeen synnytystä odotellessa. Tietysti sellainen valaana naiminen tulee ottaa huumorilla, mutta ihan kelpo poika tuosta tuli.
Tiedoksesi, ei ollut seksistä apua synnytyksen käynnistymisessä. Asennoissa saa käyttää mielikuvitusta mutta tykättiin kyllä molemmat. Tai ehkä me kaikki kolme. En tiedä sitten. Kyllä ne äidin endorfiinit lapsenkin verenkierrossa käväisee, joten ehkä sekin nautti mun orgasmeistani.
Provo tai pervo, ihan sama.
Mulle on aivan se ja sama, mitä te täällä huutelette. Pääasia, että asia on laitettu eteenpäin.![]()