Mitä ajattelet minusta / mitä on jäänyt mieleen?

Suhteellisen täyspäisen olonen tyyppi ollakseen pitkään toiminut yrittäjänä, nyt vissiin on lääkitys korjaantunut ja leikkiminenkin loppunut.
Vikojakin toki varmasti löytyy, mut kenelläpä niitä ei olis - joten miks niitä alkaa erikseen muistelemaan?

[QUOTE="vieras";27130837]Muistan että sulla oli joskus jotain panojuttuja jonkun palstalaisen kanssa. Olikohan Lunatic? :O[/QUOTE]

Eikö se olisi jo eläimiinsekaantumista, vaikka se ruotsissa on sallittua niin ei suomessa sentäs. PAitsi pohjois-savossa, siellähän maatalon isäntä kävi 2 kertaa peräkkäisinä öinä raiskaamassa lampaan.

[QUOTE="vieras";27130854]Eikö se olisi jo eläimiinsekaantumista, vaikka se ruotsissa on sallittua niin ei suomessa sentäs. PAitsi pohjois-savossa, siellähän maatalon isäntä kävi 2 kertaa peräkkäisinä öinä raiskaamassa lampaan.[/QUOTE]

sinä oot sairas!!!!!!!Lampaa vaan raiskasin? Hei jokainen sana mitä sanot kertoo sinusta! En voi kuvitella ees mitä sanoit.... Onks kaikki ok?

[QUOTE="vieras";27130837]Muistan että sulla oli joskus jotain panojuttuja jonkun palstalaisen kanssa. Olikohan Lunatic? :O[/QUOTE]

Joo oli, pikkukaupunkilainen tykitti minua takaapäin moottoritiellä kun auto kulki 280km/h.. samalla ohjasi rattia takapenkiltä jalallaan.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Suhteellisen täyspäisen olonen tyyppi ollakseen pitkään toiminut yrittäjänä, nyt vissiin on lääkitys korjaantunut ja leikkiminenkin loppunut.
Vikojakin toki varmasti löytyy, mut kenelläpä niitä ei olis - joten miks niitä alkaa erikseen muistelemaan?

Joo, kesällä korjaantui lääkitys ja tajusin, että nyt pitää lopettaa ja heitin "pensselit" tiskiin.
Hyvä, jos joku (sinä) jaksaa vielä yrittää! =)

[QUOTE="vieras";27130889]sinä oot sairas!!!!!!!Lampaa vaan raiskasin? Hei jokainen sana mitä sanot kertoo sinusta! En voi kuvitella ees mitä sanoit.... Onks kaikki ok?[/QUOTE]

Terävä havainto vaikkakaan ei mikään järkiväläys, minun mielipidehän se, ja se kertoo minun mielipiteeni. Miksi se sinua kiinnostaa miksi minulla on sellanen mielipide, luetko ollenkaan sen tekstejä?

[QUOTE="omena";27130923]Minä muistan että menetit vaimosi kanssa vauvan:( se on niin surullista että mieleen jäänyt.[/QUOTE]

Sad but true. Mutta elämä jatkuu!

[QUOTE="vieras";27130927]Asuu Tampereella /lähellä.Kalju kepulainen,joka ottaa paljon ylinopeuksia.[/QUOTE]

Tampereella en asusta, kepulainen olen ja mulla on paksu tukka... ja kaasujalka joskus hivenen raskas juu . 2/4 oikein :D

Semmonen perus koti-uskonto-isänmaa tyyppi, hyvää varmasti tarkoitat ja toimit ystävällisesti. Pinnan alla kuitenkin jotain sellaista konservatismia, josta kuultaa hienokseltaan jonkinlaista kapeakatseisuutta ja ennakkoluuloisuutta, jopa tuomitsevuutta. Toisaalta viitteitä siitä, että pystyt kyseenalaistamaan omia mielipiteitäsi tarvittaessa, jos perustelut ovat hyvät ja ne esittää oikea henkilö.

Siis kirjoitustesi perusteella, sen osan, minkä olen sattunut lukemaan.

Mitään yksittäistä juttua en muista, mutta nikkisi on jotenkin...typerä tai jtn.
Sellainen munaton, mitäänsanomaton.

Tyylisi kirjoittaa on myös jotenkin nynnerö, epäilen että saatat käyttää Marimekon paitaa?

En pidä sinua erityisen miehekkäänä, ehkä jopa epäilen aitoutta jonkin verran...

Kiitos ja anteeksi! :ashamed:

[QUOTE="vieras";27131234]Objektiivinen, asiallinen ja rehellinen koskien myös omia mokia.[/QUOTE]

=)

[QUOTE="vieras";27131272]Semmonen perus koti-uskonto-isänmaa tyyppi, hyvää varmasti tarkoitat ja toimit ystävällisesti. Pinnan alla kuitenkin jotain sellaista konservatismia, josta kuultaa hienokseltaan jonkinlaista kapeakatseisuutta ja ennakkoluuloisuutta, jopa tuomitsevuutta. Toisaalta viitteitä siitä, että pystyt kyseenalaistamaan omia mielipiteitäsi tarvittaessa, jos perustelut ovat hyvät ja ne esittää oikea henkilö.

Siis kirjoitustesi perusteella, sen osan, minkä olen sattunut lukemaan.[/QUOTE]

Koti ja isänmaa kylläkin, uskonto ei niinkään, vaikka sitä jonkin verran vapaaehtoistyönkautta on tullut harrastettua.
Ja myönnän, että minussa on paljonkin konservatiivisia piirteitä ja se saattaa aika ajoin näkyä tekstissä runsaastikin.

Mitään yksittäistä juttua en muista, mutta nikkisi on jotenkin...typerä tai jtn.
Sellainen munaton, mitäänsanomaton.

Tyylisi kirjoittaa on myös jotenkin nynnerö, epäilen että saatat käyttää Marimekon paitaa?

En pidä sinua erityisen miehekkäänä, ehkä jopa epäilen aitoutta jonkin verran...

Kiitos ja anteeksi! :ashamed:

En käytä Marimekon paitaa ja epäile, mitä haluat. Ei tämä palsta mikään elinehto ole, joten eiköhän se ole tärkeintä, että kaikki ovat sujut itsensä kanssa irl.
Ja ei mitään anteeksi pyydettävää ;)

Yhteistyössä