I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikkihan on vain mielikuvaa, mutta olen saanut sen käsityksen, että olet sellainen melko ( minun mittapuuni mukaan) tervejärkinen mies. Rehti, luotettava, ei liiaksi tosikko. Naimisissa ja varmaan kelpo puoliso, mutta osaa sopivasti rajata liiallisen yksityiselämänsä tuomisen tälläiselle palstalle. En ainakaan muista lukeneeni sinulta sellaisia, onpa ärsytttävä akka -avauksia. Lapsiakin ehkä ?
Sellainen ahkera, joka ei halua jäädä makoilemaan ja säälittelemään itseään, jos elämä tuo ei mieluisia yllätyksiä eteen. Saanko muuten udella, mitä kuuluu työrintamalle? Onko tärpännyt?
En mitään. Kuten joku muukaan, minäkään en muista nähneeni yhtään sun kirjotusta.
Ihan positiivinen mielikuva on siusta muodostunut.![]()
Onnea uudesta työstä!:flower: Hieno homma!
=)Mukavaa kuulla, että pidetään tervejärkisenä. Naimisissa en ole, avoliitossa eletty nyt kohta 16 vuotta. Lapsia löytyy kaksi kappaletta, 15v. poika ja 13v. tyttö. Ahkeruudesta sen verran, että esim. siivoamaan olen laiska, siihen en millään saa ryhdyttyä, mutta jos isommista asioista puhutaan, niin olen ottanut sellaisen asenteen, että kahden lapsen isällä ei ole varaa jäädä sohvalle itseään säälittelemään, jos elämä potkii päähän.
Sitten vielä siitä työpuolesta. Työrintamalle kuuluu hyvää. Uusi jopi löytyi ihan omalta paikkakunnalta ja tällä viikolla aloitin ja mukavaa tähän mennessä ollut.
![]()