Mies sanoo mitä sylki suuhun tuo ja saat muut vaivaantuneeksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhhahhei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhhahhei

Vieras
Harkitsen jo vakavasti eroavani, tosin esteenähän on lapset joilta en haluaisi kotia rikkoa.
Mies siis sanoo ihan mitä mieleen tulee, jutut ovat usein kaksimielisiä ja tökeröitä ja hän sanoo myös kaiken lasten ja vieraiden kuullen. Tuntuu että sukulaiseni varmaan jo vihaavat miestä, ja usein hän sanoo asiansa veemäiseen tyyliin ja tapaan myös vanhempieni edessä. Hän käyttäytyy muutenkin usein kuin 15-vuotias teinipoika, angstailee ihan samalla tavalla ja on "ihan-sama"-tyyppiä. Mä en kestä tätä enää ;(

siis eilenkin mm. puhuttiin tyttären synttäreistä niin hän tokaisin tyyliin "eipä kummisetä ainakaan tule kun on p******* hevosiaan.." ja lapset istuu pöydässä kuuntelemassa..

No aina hän on ollut vähän tuollainen, viime aikoina tosin tuo on lisääntynyt. Big bang theory, mitä sitten teet tällaisissa tilanteissa? Tai onko lapset koskaan kommentoineet mitään?

[QUOTE="aapee";27177876]onko tuo kunnon syy erota? jos muuten menee suht ok. ja tuollaiset asiat jää kaivertamaan itseäni todella pitkäksi aikaa. Riitahan tästä nytkin tuli ja antelin aika paljon takaisin tuosta asiasta..[/QUOTE]

Miehes jatkaa olemistaan eronkin jälkeen ja puhuu varmaan jatkossakin lapsilleen.
Erota saa ihan mistä syystä tai syyttä, jos vaan haluaa..

ja siis pointtihan tässä on se että tuntuu etten kehtaa tai halua mennä miehen kanssa mihinkään kylään kun aina saa miettiä mitä hän päästelee suustaan ja sitten itseä alkaa hävettämään. siskoni on tästä maininnut monet kerrat ja oon saanut sen kuva ettei hän kauheasti perusta enää miehestäni..

No aina hän on ollut vähän tuollainen, viime aikoina tosin tuo on lisääntynyt. Big bang theory, mitä sitten teet tällaisissa tilanteissa? Tai onko lapset koskaan kommentoineet mitään?

aina huomautan miehelle, että voisitko lopettaa kiroilun. Meillä siitä jännä juttu, että nuo 7v ja 6v eivät ole koskaan kiroilleet. Voi johtua myös siitä, että olen sanonut heille, että isä on aikuinen ja sanoo välillä rumia sanoja, ja että monet aikuiset tekevät niin...myös äiti jos on oikein oikein vihainen tai jotain muuta. Itse kiroilen tosi harvoin. Lapset kommentoivat yleensä, että taas isi sanoi sen ruman sanan tai jos kaupassa joku sanoo, niin saattavat kuiskata, että nyt setä/täti/ poika/tyttö sanoi ruman sanan.

Saisi kyllä lopettaa kiroilun!

Viimeksi muokattu:
Ei kuulosta kivalta; etenkään, jos välit sukulaisiin ja muihin tuttuihin menee huonoksi miehen käytöksen takia. Oletko muuten tyytyväinen perhe-elämään? Onhan tuo ihan kelpo syy erota, miksei olisi?

Yhteistyössä