Mitä mieltä olette tästä tunikasta? Sopisikohan kokoa 48 olevalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27211250]Huomasithan kuvan vasemmassa alalaidassa prosenttimerkin joka viivattu yli, eli ei saa prosenttialennusta.[/QUOTE]

Kappas vain en huomannut tuota. Eli jää tilaamatta tuo. Pitää etsiä jotakin halvempaa.

Mitä jos laihtuttaisit itsesi vielä pikkujouluihin? Eikö siinä olisi hyvä motivaatio, niin voisi sitten hommata myös ihan normaaleja ja normaalihintaisia vaatteita?

Kurkkaa sun omat tarjoukset läpi. Mulla ainakin on siellä nyt parikin tarjousta, jotka koskee myös merkkivaatteita (eli myös noita prossamerkintäisiä).

Ja en laittais tuota. Siksi, että mun käsivarret näyttäis tuossa entistä paksummilta, kun yläosa on tommosta läpikuultavaa (korostaa siis niitä). Mut jos ei ole yhtä paksut käsivarret kuin mulla, niin mikäs siinä. :)

Tosin epäilen, että toi malli korostaa myös mahaa. Mun maha on raskauksien jälkeen pömpöllä yhä, joten en varmaan ottais riskiä, et saisin kyselyitä, onko pikkukolmonen tulossa. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27211964]Mitä jos laihtuttaisit itsesi vielä pikkujouluihin? Eikö siinä olisi hyvä motivaatio, niin voisi sitten hommata myös ihan normaaleja ja normaalihintaisia vaatteita?[/QUOTE]

Onko sulla "vähän" todellisuudentaju kateissa. :D Vajaassa kahdessa kuukaudessa ei painoa tiputeta niin paljoa, että pääsisi normaaliin painoon. Tuon pitäisi jokaisen tajuta.

Mä ehkä joskus pudotan painoa, mutta en mä nyt jaksa mitenkään asiaa stressata. Joten älä säkään stressaan mun painon takia.

Onko kaikki normaalipainoisten vaatteet muuten normaalihintaisia? Normaalipainoisten vaatteet ei ikinä maksa samaa kuin tuo linkin tunika?

[QUOTE="vieras";27212812]Tunika häihin? Voi aikoja, voi tapoja kun toisen arvokkaisiin juhliin laitetaan tunika :headwall:[/QUOTE]

Tunikoja on paljon erilaisia eikä läheskään kaikki ole mitään trikookankaisia.

[QUOTE="vieras";27212812]Tunika häihin? Voi aikoja, voi tapoja kun toisen arvokkaisiin juhliin laitetaan tunika :headwall:[/QUOTE]

Suorien hyvin istuvien housujen kanssa tuo tunika on oikein juhlava. Ei kaikki käytä leggareita tunikan kanssa.

Ja sopis varmasti ap:lle. Olen ite saman kokoinen ja voisin tuollaista käyttää mielelläni. Hinta on vaan aika...

Viimeksi muokattu:
Suorien hyvin istuvien housujen kanssa tuo tunika on oikein juhlava. Ei kaikki käytä leggareita tunikan kanssa.

Ja sopis varmasti ap:lle. Olen ite saman kokoinen ja voisin tuollaista käyttää mielelläni. Hinta on vaan aika...

Hinnan takia tuo jää ostamatta.

Mä en käytä leggareita koska ne ei todellakaan sovi mulle. Juhlavamman tunikan/paidan kanssa käytä mustia suoria housuja.

[QUOTE="vieras";27211964]Mitä jos laihtuttaisit itsesi vielä pikkujouluihin? Eikö siinä olisi hyvä motivaatio, niin voisi sitten hommata myös ihan normaaleja ja normaalihintaisia vaatteita?[/QUOTE]

Normaaleja? Onko isommat koot vaatteissa sitten epänormaaleja?

[QUOTE="vieras";27213811]Normaaleja? Onko isommat koot vaatteissa sitten epänormaaleja?[/QUOTE]

No ajattelisin kyllä että esim. 36 tai 38 olisi sellainen normaali naistenvaatekoko. Löytyy kivannäköisiä vaatteita vielä. Mutta jos mennään vaikka kokoon 40, niin mikään ei näytä niin kivalta. Siksi vaan kannattaisi nyt laihduttaa, jos ulkonäköasiat ylipäätään kiinnostaa. Tietysti kaikkien ei tarvikaan olla niin hyvännäköisiä ja äiti-ihminen mielellään saakin olla pyöreä ja pullantuoksuinen yms - henkiset ominaisuudet ratkaisee, ei ulkonäkö.

Entä jos on vaikka kokoa 58 ja ensi viikonloppuna on juhlat tiedossa, niin sinnekö ei voi mennä kun ei ehdi enää laihduttaa? Kun ei voi ostaa normaaleja vaatteita?

[QUOTE="vieras";27213837]No ajattelisin kyllä että esim. 36 tai 38 olisi sellainen normaali naistenvaatekoko. Löytyy kivannäköisiä vaatteita vielä. Mutta jos mennään vaikka kokoon 40, niin mikään ei näytä niin kivalta. Siksi vaan kannattaisi nyt laihduttaa, jos ulkonäköasiat ylipäätään kiinnostaa. Tietysti kaikkien ei tarvikaan olla niin hyvännäköisiä ja äiti-ihminen mielellään saakin olla pyöreä ja pullantuoksuinen yms - henkiset ominaisuudet ratkaisee, ei ulkonäkö.[/QUOTE]

Kun mennään kokoon 40? niin mikään ei näytä niin kivalta? Voi hoh hoijaa! Mä olen urheileva hoikka nainen, ei läskiä ja käytän kokoa 40.
Ihan hyvältä se näyttää, ja lytyy samasta rekistä sen 36 ja 38 kanssa.
Päältä 170 senttiä pitkällä, urheilevalla ihmisellä koko 38 (joka sinun mukaasi kahdesta normaalita, on se isonpi) kiristää hartioista. Sehän se on kaunista.
Ja jos ihminen on kokoa 48, ei hän lerkiä laihtua pikkujoulukaudeksi kokoon 26 tai 38..
Nyt jotain todellisuuden tajua nainen!

[QUOTE="Mää vaan";27213955]Kun mennään kokoon 40? niin mikään ei näytä niin kivalta? Voi hoh hoijaa! Mä olen urheileva hoikka nainen, ei läskiä ja käytän kokoa 40.
Päältä 170 senttiä pitkällä, urheilevalla ihmisellä koko 38 (joka sinun mukaasi kahdesta normaalita, on se isonpi) kiristää hartioista. Sehän se on kaunista.
Ja jos ihminen on kokoa 48, ei hän lerkiä laihtua pikkujoulukaudeksi kokoon 26 tai 38..
Nyt jotain todellisuuden tajua nainen![/QUOTE]

Pieniä typöja :D pahoittelen

[QUOTE="Mää vaan";27213955]Kun mennään kokoon 40? niin mikään ei näytä niin kivalta? Voi hoh hoijaa! Mä olen urheileva hoikka nainen, ei läskiä ja käytän kokoa 40.

No mutta jättää kato nyt pikkujoulut väliin ja keskittyy laihduttamaan, niin on sitten vuoden kuluttua kivampi mennä pikkujouluihin kun voi laittaa normaalit vaatteet päälle :D

Huom - sanoin juuri, että ei se ulkonäkö ole niin tärkeä juttu. Jos on äiti, niin tärkeämpää on olla sellainen pehmoinen jne, ja vaikka vähän pyöreä. Ei se pieni ylipaino haittaa, mutta silti varmaan kannattaa alkaa huolehtia jos vaatekoko nousee vaikka 40:een 36:sta! Huom. esim. se kuva tänä aamuna, jossa oli 30-vuotiaan naisen vartalo, kun oli jouduttu poistamaan rasvaa.

[QUOTE="vieras";27213837]No ajattelisin kyllä että esim. 36 tai 38 olisi sellainen normaali naistenvaatekoko. Löytyy kivannäköisiä vaatteita vielä. Mutta jos mennään vaikka kokoon 40, niin mikään ei näytä niin kivalta. Siksi vaan kannattaisi nyt laihduttaa, jos ulkonäköasiat ylipäätään kiinnostaa.[/QUOTE]

Koko 36 on monissa paikoissa nykyään kokoa xs, 38 on s ja 40 vastaa m kokoa (32 harvoista kaupoista löytyy, 34=xxs). Eli normaalikokoiset vaatteet eivät näytä mielestäsi kivalta? No, makunsa kullakin.. itse olen löytänyt kivannäköisiä vaatteita koosta 56/58 ja harmitellut, että niitä ei ollut kymmentä numeroa pienempänä. Makuasioita, ja sinulla on omat kauneusihanteesi, muttei niitä tarvitse tänne tulla jakamaan. :)

Itse olen kokoa 44-46, eikä mua vois vähempää kiinnostaa muiden, etenkään sinunlaistesi, mielipiteet pukeutumisestani. Painonpudotus itsellä käynnissä, mutta jos itse koskaan olisit ollut vähänkään isompaa kokoa, tietäisit, etteo sitä painoa tiputeta parissa kuukadessa monen vaatekoon verran.

[QUOTE="vieras";27214066]Huom - sanoin juuri, että ei se ulkonäkö ole niin tärkeä juttu. Jos on äiti, niin tärkeämpää on olla sellainen pehmoinen jne, ja vaikka vähän pyöreä. Ei se pieni ylipaino haittaa, mutta silti varmaan kannattaa alkaa huolehtia jos vaatekoko nousee vaikka 40:een 36:sta! Huom. esim. se kuva tänä aamuna, jossa oli 30-vuotiaan naisen vartalo, kun oli jouduttu poistamaan rasvaa.[/QUOTE]

:D 178 cm pitkänä käytän paidoista kokoa 40 ja housuista kokoa 42 ja kaikki pitävät minua hoikkana. Varmasti myös sinä pitäisit.

Yhteistyössä