Minkäkokoisen klitoriksen haluaisit kumppanillasi olevan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asasas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi teitä lapset.

Mä tuosta ympärileikkauksesta sen verran, että siinä nyt ei käsittääkseni sitä klitoriksen huppua ainoastaan leikellä "herkkyyden" lisäämiseksi ja hygienian parantamiseksi, vaan nämä rituaalisilpomiset, joista ympärileikkauksinakin puhutaan, suoritetaan leikkaamalla helvettiin koko klitoris ja ompelemalla sitten emättimen aukko lähes umpeen siten, että kuukautisvuoto hädin tuskin pääsee ulos. Että se siitä herkkyydestä ja hygieniasta.

Ihan sen verran tuosta klitoriksesta sanon, että miehellä (ihan vertailun vuoksi) on noin 3000 hermopäätettä koko vatsaontelon, lantion, pakaroiden, reisien ja sukuelinten alueella. Naisella sen sijaan on yli 8000 pelkästään klitoriksessa, ja sitten muualla lantion ja sukuelinten alueella yhteensä tuhansia lisää. Että siksi aina hiukan huvittaa, kun nuo miesten ah niin kalliit vehkeet on aina esillä ja puheissa. Jos vaikka "hauskoissa" kotivideoissa joku 1-vuotias taapero heittää vaahtokarkin miehen haaroväliin, voi jeesus sitä teatteria! Ulvotaan ja kieritään kaksinkerroin, kun on niin kauheat tuskat. Ja orkut on niin järisyttäviä, että koko tulivuorenpurkaussymboliikka ja fallosajattelu leimaa kaikkea oikeana ja himottavana pidettävää. Joskus mietin, että voi teitä pojat, kun kokisitte kerran ihan sellainen kunnon orgasmin... Mutta ei noilla hermoilla. Hah:kieh:

Ei vaan, tämä nyt on inhottavaa ja typerää. Mutta se on totta, että jos miehet oikeasti tajuaisivat, mikä mahti klitoriksessa piilee, niille olisi täysin sama siinä vaiheessa miltä se näyttää. Violetilta vai vihreältä, hupulla tai ilman, sentin tai kaksi.
 
Voi teitä lapset.

Mä tuosta ympärileikkauksesta sen verran, että siinä nyt ei käsittääkseni sitä klitoriksen huppua ainoastaan leikellä "herkkyyden" lisäämiseksi ja hygienian parantamiseksi, vaan nämä rituaalisilpomiset, joista ympärileikkauksinakin puhutaan, suoritetaan leikkaamalla helvettiin koko klitoris ja ompelemalla sitten emättimen aukko lähes umpeen siten, että kuukautisvuoto hädin tuskin pääsee ulos. Että se siitä herkkyydestä ja hygieniasta.

Ihan sen verran tuosta klitoriksesta sanon, että miehellä (ihan vertailun vuoksi) on noin 3000 hermopäätettä koko vatsaontelon, lantion, pakaroiden, reisien ja sukuelinten alueella. Naisella sen sijaan on yli 8000 pelkästään klitoriksessa, ja sitten muualla lantion ja sukuelinten alueella yhteensä tuhansia lisää. Että siksi aina hiukan huvittaa, kun nuo miesten ah niin kalliit vehkeet on aina esillä ja puheissa. Jos vaikka "hauskoissa" kotivideoissa joku 1-vuotias taapero heittää vaahtokarkin miehen haaroväliin, voi jeesus sitä teatteria! Ulvotaan ja kieritään kaksinkerroin, kun on niin kauheat tuskat. Ja orkut on niin järisyttäviä, että koko tulivuorenpurkaussymboliikka ja fallosajattelu leimaa kaikkea oikeana ja himottavana pidettävää. Joskus mietin, että voi teitä pojat, kun kokisitte kerran ihan sellainen kunnon orgasmin... Mutta ei noilla hermoilla. Hah:kieh:

Ei vaan, tämä nyt on inhottavaa ja typerää. Mutta se on totta, että jos miehet oikeasti tajuaisivat, mikä mahti klitoriksessa piilee, niille olisi täysin sama siinä vaiheessa miltä se näyttää. Violetilta vai vihreältä, hupulla tai ilman, sentin tai kaksi.

Jos osaisin, laittaisin tähän sellasen palvovan hymiön.:flower:
Todella hyvä postaus.
 
Voi teitä lapset.

Mä tuosta ympärileikkauksesta sen verran, että siinä nyt ei käsittääkseni sitä klitoriksen huppua ainoastaan leikellä "herkkyyden" lisäämiseksi ja hygienian parantamiseksi, vaan nämä rituaalisilpomiset, joista ympärileikkauksinakin puhutaan, suoritetaan leikkaamalla helvettiin koko klitoris ja ompelemalla sitten emättimen aukko lähes umpeen siten, että kuukautisvuoto hädin tuskin pääsee ulos. Että se siitä herkkyydestä ja hygieniasta.

Ihan sen verran tuosta klitoriksesta sanon, että miehellä (ihan vertailun vuoksi) on noin 3000 hermopäätettä koko vatsaontelon, lantion, pakaroiden, reisien ja sukuelinten alueella. Naisella sen sijaan on yli 8000 pelkästään klitoriksessa, ja sitten muualla lantion ja sukuelinten alueella yhteensä tuhansia lisää. Että siksi aina hiukan huvittaa, kun nuo miesten ah niin kalliit vehkeet on aina esillä ja puheissa. Jos vaikka "hauskoissa" kotivideoissa joku 1-vuotias taapero heittää vaahtokarkin miehen haaroväliin, voi jeesus sitä teatteria! Ulvotaan ja kieritään kaksinkerroin, kun on niin kauheat tuskat. Ja orkut on niin järisyttäviä, että koko tulivuorenpurkaussymboliikka ja fallosajattelu leimaa kaikkea oikeana ja himottavana pidettävää. Joskus mietin, että voi teitä pojat, kun kokisitte kerran ihan sellainen kunnon orgasmin... Mutta ei noilla hermoilla. Hah:kieh:

Ei vaan, tämä nyt on inhottavaa ja typerää. Mutta se on totta, että jos miehet oikeasti tajuaisivat, mikä mahti klitoriksessa piilee, niille olisi täysin sama siinä vaiheessa miltä se näyttää. Violetilta vai vihreältä, hupulla tai ilman, sentin tai kaksi.

Ympärileikkauksissa on eri tasoja. Tuo kuvailemasi on erittäin harvinainen. Tekstistäsi paljastuu valtaisa tietämättömyys ympärileikkauksista, ja rivien välistä voi lukea, että jopa hyväksyt poikalasten sukuelinten silpomisen. Toivon todellakin, että olet mielipitettesi kanssa vain provoilemassa.

Ja vielä naiset saavat parempia orkkujakin. Hieno sukupuolten välisen tasa-arvon puolustuspuhe, Hermiina.
 
[QUOTE="sdfsdf";27265406]Ympärileikkauksissa on eri tasoja. Tuo kuvailemasi on erittäin harvinainen. Tekstistäsi paljastuu valtaisa tietämättömyys ympärileikkauksista, ja rivien välistä voi lukea, että jopa hyväksyt poikalasten sukuelinten silpomisen. Toivon todellakin, että olet mielipitettesi kanssa vain provoilemassa.

Ja vielä naiset saavat parempia orkkujakin. Hieno sukupuolten välisen tasa-arvon puolustuspuhe, Hermiina.[/QUOTE]

Ja sinun tekstisi rivien välistä voi lukea, että jopa hyväksyt -tai ainakin vähättelet- tyttölasten ympärileikkauksia.
 
[QUOTE="sdfsdf";27265406]Ympärileikkauksissa on eri tasoja. Tuo kuvailemasi on erittäin harvinainen. Tekstistäsi paljastuu valtaisa tietämättömyys ympärileikkauksista, ja rivien välistä voi lukea, että jopa hyväksyt poikalasten sukuelinten silpomisen. Toivon todellakin, että olet mielipitettesi kanssa vain provoilemassa.

Ja vielä naiset saavat parempia orkkujakin. Hieno sukupuolten välisen tasa-arvon puolustuspuhe, Hermiina.[/QUOTE]

Tasa-arvon puolustuspuheen kirjoittaja pitää jotenkin ylireagoimisena sitä miehen tuskaa, kun joku potkaisee munille MIKÄ OIKEASTI sattuu ihan vtusti. Eikä se kipu tule siitä jos joku tökkää penistä, vaan pahin kipu tulee kun kiveksiin kohdistuu iskua.

Kahteen pingispalloon on helpompi osua kuin herneeseen. :(
 
Ja sinun tekstisi rivien välistä voi lukea, että jopa hyväksyt -tai ainakin vähättelet- tyttölasten ympärileikkauksia.

Jopa kannustan, jo aikuisiakin naisia, leikkauttamaan isot häpyhuulensa. Onhan ne jo epäkäytännölliset. Esinahan leikkaus sitävastoin tuhoaa seksuaalisuuden, kuten myös klitan poistaminen, puhumattakaan tuosta umpeen ompelemisesta. Joka tosin tässä keskustelussa on vain kuriositeetti.
 
[QUOTE="Jami";27265490]Tasa-arvon puolustuspuheen kirjoittaja pitää jotenkin ylireagoimisena sitä miehen tuskaa, kun joku potkaisee munille MIKÄ OIKEASTI sattuu ihan vtusti. Eikä se kipu tule siitä jos joku tökkää penistä, vaan pahin kipu tulee kun kiveksiin kohdistuu iskua.

Kahteen pingispalloon on helpompi osua kuin herneeseen. :([/QUOTE]

Ja ylipäätään tuo, kumpaan sattuu enemmän, tai kumpi nauttii enemmän ovat aivan käsittämättömiä asioita, edes ajatella. Emme voi kokeilla molempia, ainakaan samassa elämässä, ja kaikki on kuitenkin myös yksilöllistä, joten julistan tuon ämmän pelleksi.

ps. rakastan naisia...tai noh naista, hehheh
 

Yhteistyössä