A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillä ei oo mitään väliä.
No kyllä sellanen yli sentin mittainen alkaa olla jo mikropenis. Hyi saatana.
Voi teitä lapset.
Mä tuosta ympärileikkauksesta sen verran, että siinä nyt ei käsittääkseni sitä klitoriksen huppua ainoastaan leikellä "herkkyyden" lisäämiseksi ja hygienian parantamiseksi, vaan nämä rituaalisilpomiset, joista ympärileikkauksinakin puhutaan, suoritetaan leikkaamalla helvettiin koko klitoris ja ompelemalla sitten emättimen aukko lähes umpeen siten, että kuukautisvuoto hädin tuskin pääsee ulos. Että se siitä herkkyydestä ja hygieniasta.
Ihan sen verran tuosta klitoriksesta sanon, että miehellä (ihan vertailun vuoksi) on noin 3000 hermopäätettä koko vatsaontelon, lantion, pakaroiden, reisien ja sukuelinten alueella. Naisella sen sijaan on yli 8000 pelkästään klitoriksessa, ja sitten muualla lantion ja sukuelinten alueella yhteensä tuhansia lisää. Että siksi aina hiukan huvittaa, kun nuo miesten ah niin kalliit vehkeet on aina esillä ja puheissa. Jos vaikka "hauskoissa" kotivideoissa joku 1-vuotias taapero heittää vaahtokarkin miehen haaroväliin, voi jeesus sitä teatteria! Ulvotaan ja kieritään kaksinkerroin, kun on niin kauheat tuskat. Ja orkut on niin järisyttäviä, että koko tulivuorenpurkaussymboliikka ja fallosajattelu leimaa kaikkea oikeana ja himottavana pidettävää. Joskus mietin, että voi teitä pojat, kun kokisitte kerran ihan sellainen kunnon orgasmin... Mutta ei noilla hermoilla. Hah:kieh:
Ei vaan, tämä nyt on inhottavaa ja typerää. Mutta se on totta, että jos miehet oikeasti tajuaisivat, mikä mahti klitoriksessa piilee, niille olisi täysin sama siinä vaiheessa miltä se näyttää. Violetilta vai vihreältä, hupulla tai ilman, sentin tai kaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27264835:Minä kyllä yhtyisin...
Ainoa edelletys on että hän on nainen!
Voi teitä lapset.
Mä tuosta ympärileikkauksesta sen verran, että siinä nyt ei käsittääkseni sitä klitoriksen huppua ainoastaan leikellä "herkkyyden" lisäämiseksi ja hygienian parantamiseksi, vaan nämä rituaalisilpomiset, joista ympärileikkauksinakin puhutaan, suoritetaan leikkaamalla helvettiin koko klitoris ja ompelemalla sitten emättimen aukko lähes umpeen siten, että kuukautisvuoto hädin tuskin pääsee ulos. Että se siitä herkkyydestä ja hygieniasta.
Ihan sen verran tuosta klitoriksesta sanon, että miehellä (ihan vertailun vuoksi) on noin 3000 hermopäätettä koko vatsaontelon, lantion, pakaroiden, reisien ja sukuelinten alueella. Naisella sen sijaan on yli 8000 pelkästään klitoriksessa, ja sitten muualla lantion ja sukuelinten alueella yhteensä tuhansia lisää. Että siksi aina hiukan huvittaa, kun nuo miesten ah niin kalliit vehkeet on aina esillä ja puheissa. Jos vaikka "hauskoissa" kotivideoissa joku 1-vuotias taapero heittää vaahtokarkin miehen haaroväliin, voi jeesus sitä teatteria! Ulvotaan ja kieritään kaksinkerroin, kun on niin kauheat tuskat. Ja orkut on niin järisyttäviä, että koko tulivuorenpurkaussymboliikka ja fallosajattelu leimaa kaikkea oikeana ja himottavana pidettävää. Joskus mietin, että voi teitä pojat, kun kokisitte kerran ihan sellainen kunnon orgasmin... Mutta ei noilla hermoilla. Hah:kieh:
Ei vaan, tämä nyt on inhottavaa ja typerää. Mutta se on totta, että jos miehet oikeasti tajuaisivat, mikä mahti klitoriksessa piilee, niille olisi täysin sama siinä vaiheessa miltä se näyttää. Violetilta vai vihreältä, hupulla tai ilman, sentin tai kaksi.
Horkkaklitta?
Ja sinun tekstisi rivien välistä voi lukea, että jopa hyväksyt -tai ainakin vähättelet- tyttölasten ympärileikkauksia.
Nainen roinaa ja harrastaa kehonrakennusta, syntyy horkkaklitta.