Anu Saagim valitti Radio Citylle suomalaisäitien rumuutta: "Lapsikin onnellisempi, kun olet kaunis"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määäää

Vieras
Anu Saagim valitti Radio Citylle suomalaisäitien rumuutta: "Lapsikin onnellisempi, kun olet kaunis"
Anu Saagim arvostelee suomalaisnaisia.
Anu Saagim arvostelee suomalaisnaisia.
Leena Koskela
Julkaistu: 5.10.2012 14:21

Tanssi peppu pieneksi -tuomari, suomalaisia usein höykyttävä virolainen Anu Saagim painotti Radio Cityn haastattelussa, ettei lapsi ole pyhä lehmä.
Radio Cityn haastattelussa Anu Saagimilta udeltiin, ovatko suomalaiset enemmän lapsikeskeisiä kuin virolaiset.

13-vuotiaan Robin-pojan äiti on sitä mieltä.

- Suomalainen on kotona enemmän lapsen kanssa ja kasvattaa lapsia. Suomalainen äitikin näyttää niin rumalta ja hoitamattomalta. Eestiläinen nainen käy kauneushoitolassa ja pitää huolta itsestään, Saagim sanoo Radio Citylle.

Saagimin mukaan hänellä riittää näin ollen enemmän aikaa lapselleen, koska hänen oma äitinsä hoitaa lasta Saagimin hoitaessa itseään.

- Että mä olisin kaunis ja näyttävä, etten keskittyisi vain sataprosenttisesti lapselle, hän selittää.

Saagimin mukaan Virossa lapsi ei ole keskipiste.

- Meille lapsi ei ole niin pyhä lehmä. Me rakastetaan lapsia, mutta ne eivät saa olla niin tärkeä. Eestiläinen on enemmän itsekeskeinen, hän huomauttaa ja viittaa myös itseensä.

- Mä luulen, että lapsikin on onnellisempi, jos olet kaunis, kuin, että olet koko ajan sen perässä ja hoivaamassa sitä.

IS

Mitä tähänkin sit sanois....

No, tehdäänpä testi.

Kysykää kaikki lapsiltanne:
Onko parempi, että äiti hoitaa sinua vai onko parempi että äiti on paljon poissa omissa jutuissaan?

Mitä lapsenne vastasivat?
Meillä: On mukavampi, että äiti on kotona ja hoitaa lapsia.

No mä en ottais henkilökohtaisesti tämä, kyseinen nainen tekee rahaa sillä kun haukku tarpeeks suomalaisia... Eikö jokaisen oma asia mikä on elämään keskipiste. Kelle ulkonäkö, kelle lapset ja kelle työt. Tietysti miehenkin takia on hyvää näyttää hyvältä ja siistiltä. Mulle kaikki on tärkeä, mutta silti en ehtii kaikki tehdä, välillä hommat menee päin jotain, välillä en lasten kaa ehtii olla työn takia niin kuin nyt ja välillä jopa nykyään usein en kerkee hoita itseä vaikka se on tärkeä kans, mutta en ota stressiä mistään sen enempää, ehkä työt ja hyvinvointi kaikilla on tärkein ja muut asiat saa tehdä milloi vaan

Jotenkin vielä pikkuriikkisen voisin ymmärtää Anun sanomisia jos hän itse olisi tosissaan kaunis. Mutta varmaan just tuo noita ulkonäköasioista jatkuvasti esiin kun hänellä itsellään on jonkin sortin trauma ulkoisesta olemuksestaan. Tai sitten hällä on suominainenfetissi. :D

Onhan se täti nätti nainen. Ja juuri niitä hyvin toimeentulevia, jotka eivät osaa ajatella itseään heikompiosaisia.

Kunhan vaan muistaisi aina arvostellessaan, että Suomessa nyt kaikilla äideillä ei ole oikeasti takuulla rahaa hoitaa kauneuttaan.. vaikka mieli tekiskin. Juu, vois olla sitten itsekäs ja jättää lapselle ostamatta esim. talvikamppeet painuessaan kampaajalle & kasvohoitoon.. tai säästää jostain kuukausittaisesta harrastuksesta itseensä ne eurot.. Kuulemma täälläpäin kaikki puolisot eivät maksa naisen "kauneudenhoitoa", kuten meren toisella puolen ;)

Onhan se selvää et vaikka olisit puhdas, hiukset hyvin yms niin et kyllä ns.päihitä hyvin laitettua naista mitenkään jos ulkoista pintaa mitataan. (ok, on toki niitä luonnonkauniita.. mutta itse tarvii kyllä vähä muutakin kuin saunaa näyttääkseni "naiselta")

Itseasiaan en osaa sanoa juuta enkä jaata mutta olen jo pitkään ihmetellyt miksi Anu suhtautuu niin pakkomielteisesti suomalaisnaisten ulkonäköön ja jaksaa jokavälissä verrata meikäläisiä eestiläisiin.

No onhan tuossa totuuden siemen vaikka noin kärjistetysti sanoi. Kohtuus kaikessa. Ja ei kauniiksi olemiseen tarvita hoitoloita,kotona lasten nukkuessa voi ihan hyvin vaikka värjätä kulmakarvat itse ostamalla värillä ja lakata kynnet jos haluaa.
Kauneutta on erilaista,mutta huoliteltu ulkonäkö on tietty mukavaa. Tuskin kukaan oikeasti tykkää röllin näköisistä ihmisistä.

Olin huoltsikalla maksamassa tankkausta kun tuli tuo tanssipersepieneksi ohjelman mainos missä Anu totesi että "Suomalainen mies tanssiin vain humalassa" Siellä yksi papparainen tuumi ääneen että Virolainen nainen harrastaa seksiä vasta maksun saatuaan :D

• Tykkää
Reactions: Hellunen
[QUOTE="vieras";27271427]Tuohon voisi heittää vastakysymyksen:

Onko lapsi onnellisempi äitinsä vai muiden hoidossa?[/QUOTE]

Tuo varmaan riippuu siittä äidistä paljonkin :)

No höh, senhän takia se siellä hoitoloissa juuri ramppaa, että saisi itsestään edes vähänkään ihmisen näköistä. Anu ei ehkä nyt tajua, että muiden ei välttämättä tarvitse itseensä niin paljon laittaa, kun jo ihmiseltä näyttää...

Tietääkö Anu, kuinka hyvät oltavat meillä on täällä SUOMESSA :D Virossa on paljon köyhiä ym..Meidän kk palkka on niille lottovoitto..tiedän monta monta kaunista kotimaan naista...Täällä palstallahan se yks palstailee ja Virosta kotosin :D Ei oo kaunista nähnykkään.

Hahahhaaaa, Anu Saagim on mun uusin provoidoli. :laugh:
Just tuossa torstaina kuuntelin YleXiltä hänen haastatteluaan...
Ainahan se jauhaa tota samaa pashaa, ja kai se kalikka hyvin kalahtaa, kun aina jaksetaan siitä sitten vaahdota.

• Tykkää
Reactions: Metis
On tuo sinänsä vähän sääli, että teininä loukkaannuin aina pahastikin kun suomalaisia naisia (lue: mua henkilökohtaisesti) haukuttiin säännöllisesti rumiksi ja lihaviksi ja laittautumattomiksi akoiksi, ja nykyisin 27 vuotiaana ei kyllä tunnu missään. Vähän harhalaukauksia on tuollaset.

Uusimmat

Yhteistyössä