Lassien ruma haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ole minunkaan suosikki, jotenkin tosi tylsän näköinen ja tuskin ostaisin. Tosin jos kirppikseltä saisi edullisesti muutamalla eurolla, niin ehkä sitten kelpais :)

Ihan perushaalari. On tuo mun mielestä nätimpi kuin esimerkiksi tämä: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=886381&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424

Tosiaan tuntuu, että Lassien kuosit ja mallit polkee paikallaan vuodesta toiseen saattaisin hyvin kuvitella, että olisin itse omassa lapsuudessani käyttänyt samantyylistä haalaria.

[QUOTE="mtm";27314151],mutta ei tuo nyt kyllä mun silmään erityisen ruma ole vaan tommonen ihan perus/tavis haalari.[/QUOTE]

Juuri näin.

Mieluummin ottasin tuon, kuin sellasen kirjava-276väriä-haalarin. Kesällä tuntu ettei itellekään löydä vaatteita kun muoti on sellasta 276väriä-samassa-paidassa -muotia.

Mitä asusteita teille niiden lasten nykyään tulisi olla?! Ainakin suurimmalle osalle mammoista. Mua yököttää tuo maailma mitä tekin jo vauvasta asti syötätte lapsillenne, kertakäyttökulttuuria! Media sanelee milloin kävelette kauppaan ja miten puette lapsenne. Köyhää!

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="...";27314273]Mitä asusteita teille niiden lasten nykyään tulisi olla?! Ainakin suurimmalle osalle mammoista. Mua yököttää tuo maailma mitä tekin jo vauvasta asti syötätte lapsillenne, kertakäyttökulttuuria! Media sanelee milloin kävelette kauppaan ja miten puette lapsenne. Köyhää![/QUOTE]
Jaa, kuopus käytti 3 talvea samaa haalaria, ja annoin sen todella hyväkuntoisena ja vedenpitävänä kummipojalle käyttöön. Tänä talvena menee viime kevätalvena käyttöön otettu haalari.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27314348:
Jaa, kuopus käytti 3 talvea samaa haalaria, ja annoin sen todella hyväkuntoisena ja vedenpitävänä kummipojalle käyttöön. Tänä talvena menee viime kevätalvena käyttöön otettu haalari.

HUOMIO!! Voisiko nyt nopeasti kaikki muutkin kolme (3) talvea haalaria säästäneet vastata!!!

Meillä käytetään haalarit ja puvut ihan loppuun saakka ja jos niistä jotain jää, ne menee kiertoon.

Vaikka lämpöarvo vähenee ja polvet on paikattu, niin ne jää seuraavalle pihahousuksi tai rattorihommiin, navetta ja heppahommiin tai mihin tahansa likasempaan ja haisevamapaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27314348:
Jaa, kuopus käytti 3 talvea samaa haalaria,

Kasvaa hitaasti ja/tai oli ostettu haalari "pienellä" kasvunvaralla? :D

Meillä on ollut sekä ns. merkkihaalareita että Lassieta, ja hyväkuntoisina on ne Lassietkin siirtyneet käytön jälkeen eteenpäin seuraavalle.

Mä taas tykkään tollasesta peruskuosista, en tykkää yhtään esim. Reimatecin kuvioiduista / liian värikkäistä haalareista. Tulevalle talvellekin meillä kaapissa odottaa Lassien haalari, ei tuollainen, mutta vastaavan tyylinen.

Yhteistyössä