Saas nähdä haluavatko muiden puolueiden kuin perussuomalaisten kansanedustajat karkoittaa rikolliset mamut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä lakialoite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä lakialoite

Vieras
Vs: Jussi Halla-aho eduskunnassa
« Vastaus #474 : tänään kello 10:53:24 »Ennakkotieto tänään julkistettavasta lakialoitteesta:

Jätän eduskunnassa lakialoitteen ulkomaalaislain 149 §:n muuttamiseksi. Lain nykyinen 149 § mahdollistaa mutta ei edellytä millään perusteilla ulkomaalaisen maasta karkottamista. Kansalaisten turvallisuuden parantamiseksi, ja jotta käytännöt vastaisivat yleistä oikeustajua, lakia tulee muuttaa siten, että karkotus on automaattinen seuraus vakavista tai toistuvista rikoksista. Tällöin viranomaisten ja hallinto-oikeuksien harkintavalta yksittäisissä tapauksissa vähenee.

Edelliseen liittyen ehdotan muutettavaksi ulkomaalaislain 51 §:ää siten, että tilapäistä oleskelulupaa ei enää myönnetä vakavien tai toistuvien rikosten vuoksi karkotettavalle, vaikka maasta poistaminen ei olisi välittömästi mahdollista. Lain 149 §:än ehdotetaan lisättäväksi uusi kohta rikosten perusteella karkotettavan talteenotosta, mikäli mikään maa ei suostu tätä vastaanottamaan. Tilanne vertautuu kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneen, vastaanottokeskuksessa käännyttämistä odottavan henkilön tilanteeseen. Tällöinkin talteenoton tarkoituksena on varmistaa lainvoimaisen päätöksen täytäntöönpano.

[QUOTE="vieras";27347779]Jospa perseet ja halla-aho joskus perehtyivivät samalla innolla todella tärkeisiin kysymyksiin, mutta EI, EI ja EI.[/QUOTE]

Eli mikä on tärkeämpää, kuin omien kansalaisten turvallisuus?

Eli mikä on tärkeämpää, kuin omien kansalaisten turvallisuus?

Tärkeää olisi kaikkien ihmisten turvallisuus. Minun päähän ei sitten millään mene, miksi suomalaisen ihmisarvo on jotenkin suurempi kun muiden.

Jos lähtökohta on, että rikolliset karkotetaan, niin silloihan oletetaan, että ne uusivat rikoksen. Siispä jos raiskari karkotetaan kotimaahan, se raiskaa siellä. Onko mattimeikäläisen kannalta parempi, että venäläisrikollinen raiskaa venäläisnaisen kuin suomalaisen?!? Ja jos on, niin miksi?

Tärkeää olisi kaikkien ihmisten turvallisuus. Minun päähän ei sitten millään mene, miksi suomalaisen ihmisarvo on jotenkin suurempi kun muiden.

Jos lähtökohta on, että rikolliset karkotetaan, niin silloihan oletetaan, että ne uusivat rikoksen. Siispä jos raiskari karkotetaan kotimaahan, se raiskaa siellä. Onko mattimeikäläisen kannalta parempi, että venäläisrikollinen raiskaa venäläisnaisen kuin suomalaisen?!? Ja jos on, niin miksi?

Kotimaahansa vankilaan? Ja ulkomailla olevat suomalaisvangit Suomeen.

[QUOTE="vieras";27347962]Eli sinä haluat suomalaisten joutuvan rikosten uhriksi...[/QUOTE]

Minä en halua KENENKÄÄN joutuvan rikoksen uhriksi. Suomalainen on yhtä arvokas kuin ruotsalainen.

Rikollisuutta, noin maailman (tai euroopan) mittakaavassa ei vähennä se, että rikollisia siirrellään maasta toiseen.

[QUOTE="vieras";27347911]Onko sulla sisäpiirin tietoa, vai mistä olet tullut tälläiseen johtopäätökseen?[/QUOTE]

Persujen Suomen Sisu -siiven jäsenet Halla-ahon johdolla ovat maahanmuuttokriittisiä, eli he haluaisivat estää kaikenlaisen maahanmuuton. Kätevintä olisi estää tulijat jo rajoilla, mutta tässä vaiheessa yhteiskunnallista kehitystä (lue: ei vielä natsivaltiota) toiseksi parasta on kriminalisoida maahanmuutto ja toteuttaa pikakarkoitus rikoksiin syyllistyneille maahanmuuttajille. Linja on selkeästi havaittavissa, jos osaa katsoa. Siitä on varmasti olemassa salaisia kokouspöytäkirjoja, joiden löytymättömyys vain todistaa, kuinka tehokkaasti ne on salattu.

Joo- o... no haluisit sä, että se raiskaaja sijoitetaan sun naapuriin asumaan? Tai oikeastaan, jos sä noin suopeasti suhtaudut rikollisiin ja raiskaajiin, niin miksei laiteta niitä kaikkia sun naapuriin?
Eikö suomalaisilla ole jonkinlainen etuoikeus ajatella, että kun ne tarjoaa asuinpaikan jollekkin ulkomaalaiselle, niin se vois vaikka jollakin muulla tavalla osoittaa kiitollisuuttaan, kun raiskaamalla paikallisia naisia?
Ja kyllä, mun mielestä on parempi, että se on omassa maassaan raiskaamassa omanmaalaisia naisia, kuin se, että mun tytär on mahdollisesti sen seuraava uhri omassa kotimaassaan!
Jokainen maa hoitakoon omat rikollisensa, mitä ihmettä me hyysätään niitä täällä!

Persujen Suomen Sisu -siiven jäsenet Halla-ahon johdolla ovat maahanmuuttokriittisiä, eli he haluaisivat estää kaikenlaisen maahanmuuton. Kätevintä olisi estää tulijat jo rajoilla, mutta tässä vaiheessa yhteiskunnallista kehitystä (lue: ei vielä natsivaltiota) toiseksi parasta on kriminalisoida maahanmuutto ja toteuttaa pikakarkoitus rikoksiin syyllistyneille maahanmuuttajille. Linja on selkeästi havaittavissa, jos osaa katsoa. Siitä on varmasti olemassa salaisia kokouspöytäkirjoja, joiden löytymättömyys vain todistaa, kuinka tehokkaasti ne on salattu.

yrittäisit miettiä mitä on maahanmuuttovastaisuudella ja maahanmuuttokriittisyydellä. miksi tänne pitäis ottaa yhtään ketään jolla on kova rikostausta ja josta tuskin koskaan tulee rehellistä veronmaksajaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä lakialoite;27347690:
Vs: Jussi Halla-aho eduskunnassa
« Vastaus #474 : tänään kello 10:53:24 »Ennakkotieto tänään julkistettavasta lakialoitteesta:

Jätän eduskunnassa lakialoitteen ulkomaalaislain 149 §:n muuttamiseksi. Lain nykyinen 149 § mahdollistaa mutta ei edellytä millään perusteilla ulkomaalaisen maasta karkottamista. Kansalaisten turvallisuuden parantamiseksi, ja jotta käytännöt vastaisivat yleistä oikeustajua, lakia tulee muuttaa siten, että karkotus on automaattinen seuraus vakavista tai toistuvista rikoksista. Tällöin viranomaisten ja hallinto-oikeuksien harkintavalta yksittäisissä tapauksissa vähenee.

Edelliseen liittyen ehdotan muutettavaksi ulkomaalaislain 51 §:ää siten, että tilapäistä oleskelulupaa ei enää myönnetä vakavien tai toistuvien rikosten vuoksi karkotettavalle, vaikka maasta poistaminen ei olisi välittömästi mahdollista. Lain 149 §:än ehdotetaan lisättäväksi uusi kohta rikosten perusteella karkotettavan talteenotosta, mikäli mikään maa ei suostu tätä vastaanottamaan. Tilanne vertautuu kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneen, vastaanottokeskuksessa käännyttämistä odottavan henkilön tilanteeseen. Tällöinkin talteenoton tarkoituksena on varmistaa lainvoimaisen päätöksen täytäntöönpano.

Kannatan ehdottomasti !

• Tykkää
Reactions: päätön
No tää ei kyllä yllätä :D Mä en periaatteesta kannata mitään, mitä noin omituisella arvomaailmalla varustettu äijä ehdottaa.

Ei sun tarvitsekaan. Mä kannatan ensisijaisesti asioita, jotka suojelevat suomalaisia ja ulkomaalaisten rikollisten karkoittaminen tekee sen. Ei ihmisellä kovin kova tarve todellisuudessa ole täällä olla, jollei voi lakeja noudattaa.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Minä en halua KENENKÄÄN joutuvan rikoksen uhriksi. Suomalainen on yhtä arvokas kuin ruotsalainen.

Rikollisuutta, noin maailman (tai euroopan) mittakaavassa ei vähennä se, että rikollisia siirrellään maasta toiseen.

Vietnamin mielestä vietnamilainen on arvokkaampi kuin suomalainen koska he eivät halua Tigerin ampujaa palautettavaksi Vietnamiin.

Rikollisuutta vähentäisi se jos mamut tietäisivät joutuvansa karkotetuksi syyllistyessään rikoksiin.

Kaiken takana on perseiden huippusalainen salaliitto jonka kokouspöytäkirjat on kirjoitettu näkymättömällä musteella! :O

No sä voisit vaikka alkaa miettiä asiaa siltä kantilta, että jokainen pitää mieluiten oman pesänsä puhtaana. Ensisijaisesti olen kiinnostunut perheenjäsenteni hyvinvoinnista, sen jälkeen sukulaisteni, sen jälkeen kuntalaisteni, sen jälkeen maakuntalaisteni ja sen jälkeen suomalaisten, ja sen jälkeen pohjoiseurooppalaisten ja sen jälkeen eurooppalaisten ja sen jälkeen.....
Tärkeintä mulle on se, että en altista omia lapsiani yhdenkään rikollisen uhriksi. Mahdollisuudet vähenevät huomattavasti, kun niitä ei tuoda lisää ulkomailta tänne. Eiköhän meille riitä nä ihan omat rikolliset?

Yhteistyössä