Saas nähdä haluavatko muiden puolueiden kuin perussuomalaisten kansanedustajat karkoittaa rikolliset mamut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä lakialoite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran pitää kyllä tähän väliin sanoa, että vaikka kannatan tuota lakialoitetta, olen kyllä siitä huolimatta sitä mieltä, että jokaisen ihmisarvo on aivan yhtä suuri, riippumatta kansalaisuudesta, syntyperästä tai etnisestä taustasta.

Kokoomus on nykypolitiikallaan lähinnä vasemmistoliberaali puolue, mitä oli myöskin Kiviniemen Keskusta. Nykykeskusta on arvoitus. Persut on varma valinta. Ääni menee persuille.

Sen verran pitää kyllä tähän väliin sanoa, että vaikka kannatan tuota lakialoitetta, olen kyllä siitä huolimatta sitä mieltä, että jokaisen ihmisarvo on aivan yhtä suuri, riippumatta kansalaisuudesta, syntyperästä tai etnisestä taustasta.

Tätä mieltä perussuomalaisetkin ovat.

Perussuomalaiset

"Perussuomalaisten eduskuntaryhmä tuomitsee kaikkinaisen rasismin ja syrjinnän ja sanoutuu siitä irti.

Tuomitsemme mihin tahansa etniseen, uskonnolliseen, kulttuuriseen, aatteelliseen, kielelliseen tai poliittiseen ryhmään kohdistuvan yleistävän tai valheellisen mustamaalauksen ja demonisoinnin riippumatta siitä, edustaako ryhmä enemmistöä vai vähemmistöä.

Tuomitsemme yhtäläisesti kaikki hyökkäykset ihmisen fyysistä koskemattomuutta vastaan riippumatta siitä, mitä etnistä tai muuta ryhmää uhri ja tekijä edustavat, ja riippumatta siitä, onko teon takana rasistisia motiiveja, muita motiiveja, vai ei lainkaan motiivia.

Tuomitsemme kaiken etniseen taustaan, kieleen, kulttuuriin, uskontoon tai vastaavaan seikkaan perustuvan syrjinnän tai suosimisen työmarkkinoilla, koulutuksessa ja muissa yhteyksissä.

Vaadimme, että poliittiset ja yhteiskunnalliset vaikuttajat ja keskustelijat suhtautuvat yhtäläisellä vakavuudella kaikkeen syrjintään ja kaikkiin väkivallantekoihin, edustivat uhrit sitten enemmistöä tai jotakin vähemmistöä. Kaikkinainen epäsymmetrisyys eri ryhmiin kuuluvien henkilöiden kohtaamien vääryyksien uutisoinnissa ja arvottamisessa lähettää vahvan viestin siitä, että ihmisen arvo riippuu hänen taustastaan.

Katsomme yksiselitteisesti, että julkisen vallan on kohdeltava jokaista ihmistä yksilönä, ei etnisen, kulttuurisen tai muun vastaavan ryhmän edustajana. Ketään ei pidä missään tilanteessa rangaista tai palkita taustansa vuoksi.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmä katsoo tällä kaikkinaisen rasismin, syrjinnän ja väkivallan tuomitsevalla julistuksellaan vastanneensa niihin vaatimuksiin, joita sille on median ja poliittisten ryhmien taholta esitetty. Samalla kutsumme muut eduskuntaryhmät liittymään ja sitoutumaan tähän julistukseen sekä rankaisemaan niitä jäseniään, jotka sanoin tai teoin loukkaavat tässä julistuksessa esitettyjä periaatteita."

Eduskunnassa 25.5.2011
Perussuomalaisten eduskuntaryhmä

Sitä olen miettinytkin, että keskustan olisi syytä muuttaa poliittisia periaatteitaan tai muuten se putoaa samaan sakkiin kristillisten ja ruottalaisten kanssa.
Ehkäpä tosiaan siitä voitaisiin luoda oikeasti oikeistolainen puolue, mutta ei taida ainakaan nykyjohdolla sellaista onnistua sorvaamaan.

Ja ei kokoomuskaan enää kyllä ole sellainen, mikä se oli joskus.

Sipilä ei todellakaan ole paras mahdollinen puhis kepulle.

Kokoomus on myynyt aatteensa.

[QUOTE="vieras";27348454]Sinä voisit uhrata oman lapsesi jonkun toisen lapsen puolesta?[/QUOTE]

Ei, kun kyse oli suomalaisista vs. ulkomaalaisista. Kun Katylina sanoi, että tottakai suomalainen on tärkeämpi. Vastasin ettei ole.

Tottakai oma lapsi on tärkeämpi, koska minulla on tunneside häneen. Muihin suomalaisiin tai suomalaisuuteen ylipäätään minulla ei ole tunnesidettä, joskin ymmärrän ja tiedän, että monilla muilla sellainen on. (Olla ylpeä suomalaisuudesta etc..)

[QUOTE="vieras";27348575]Sipilä ei todellakaan ole paras mahdollinen puhis kepulle.

Kokoomus on myynyt aatteensa.[/QUOTE]

Sipilä on kuitenkin monin verroin parempi puhis kuin mitä Kiviniemi oli. Mutta ääneni menee silti PS-puolueelle.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
No se on mukavaa, että pidät ulkomaalaista raiskaajaa, tappajaa ja väkivaltarikollista yhtä arvokkaana kuin tavallista suomalaista kaduntallaajaa, mutta minä en. Pidän suomalaista sen verran arvokkaana, etten pakota häntä kustantamaan ulkomaalaisen rikollisen ylläpidon vaan lähetän hänet mieluummin kotiinsa, omaan maahansa. Hän ei halua olla suomalainen eikä tarvitse elinpaikkaa suomessa, koska ei kykene edes suomen lakeja noudattamaan vaan sen sijaan pyrkii vahingoittamaan suomen kansalaisia. Samoin kuin suomen kansalainen ulkomailla tulisi karkoittaa takaisin suomeen.

WHAT :O Nyt kyllä lukutaidossa on joku häiriö. Sinä kirjoitit: Tottakai suomalainen on tärkeämpi kuin ulkomaalainen
Ei ollu kyse raiskaajasta tai tappajasta, ei edes rikollisesta.

Ihmisen arvoa ei voi mitata syntyperän perusteella, sitä tässä yritin sanoa. Ja lisäksi, minusta on yhtä kammottavaa raiskataanko suomessa suomalainen tai venäjälllä venäläinen riippumatta siitä, kuka rikoksen tekee.

Olin siis eri mieltä siitä, että rikoksenuusija lähetetään kotimaahan uusimaan rikoksia, koska on yhtä paha tehdä rikos suomalaista kuin ulkomaista kohtaan.

Sulle olis oikeasti helpompaa yrittää joskus katsella maailmaa jonkun muun laseilla. Nykyinen mustavalkoisuus tuhoaa kaikki keskusteluyritykset, kun ymmärrät sen vuoksi asiat tosi usein hirveen väärin.

Ei, kun kyse oli suomalaisista vs. ulkomaalaisista. Kun Katylina sanoi, että tottakai suomalainen on tärkeämpi. Vastasin ettei ole.

Tottakai oma lapsi on tärkeämpi, koska minulla on tunneside häneen. Muihin suomalaisiin tai suomalaisuuteen ylipäätään minulla ei ole tunnesidettä, joskin ymmärrän ja tiedän, että monilla muilla sellainen on. (Olla ylpeä suomalaisuudesta etc..)

mitä rikollisille mamuille sun mielestä tulisi tehdä jos ei voi pitää täällä (uhka suomalaisille) eikä lähettää kotimaahansa (uhka omilleen)??

Jos tuollann lakialoite menis läpi, se tarkottaisi vaan sitä että rikokset lisääntyisivät, koska persut alkaisivat tehtailla rikoksia ja la´vastaa maahanmuuttajia syyllisiksi.

Sitäpaitsi, luulen että näillä persuilla olis tarkotus karkottaa myös Suomessa syntyneitä ihmisiä, jos vain sattuvat olemaan väärän värisiä.

[QUOTE="joo";27348714]mitä rikollisille mamuille sun mielestä tulisi tehdä jos ei voi pitää täällä (uhka suomalaisille) eikä lähettää kotimaahansa (uhka omilleen)??[/QUOTE]

Siitä ei ole puhuttukaan, hyvä kun kysyit!

Väkivaltarikolliset tulisi pitää vankilassa. Siispä toivoisin väkivaltarikollisille riittävän pitkiä tuomioita ja pakkohoitoa. Sekä täällä kotimaassa, että ulkomailla.

Tietojeni mukaan juuri raiskarimaahanmuuttajilla on kaikkein paskamaisimmat oltavat suomen vankiloissa, eli ei se mitään päähäntaputtelua siellä ole. Ja pakkohoitoa sen ehkäisemiseksi, etteivät rikoksia uusisi.

Pikkurikolliset kärsikööt tuomionsa ja pyrkikööt yhteiskuntakelpoisiksi, samoin kuin suomalaisetkin pikkurikolliset.

[QUOTE="vieras";27348756]Jos tuollann lakialoite menis läpi, se tarkottaisi vaan sitä että rikokset lisääntyisivät, koska persut alkaisivat tehtailla rikoksia ja la´vastaa maahanmuuttajia syyllisiksi.

Sitäpaitsi, luulen että näillä persuilla olis tarkotus karkottaa myös Suomessa syntyneitä ihmisiä, jos vain sattuvat olemaan väärän värisiä.[/QUOTE]

Varmaan yrittävät ensi töikseenb karkottaa omat mamutaustaiset valtuutettunsakin jos valtuustoon pääsevät.. huoh..

Siitä ei ole puhuttukaan, hyvä kun kysyit!

Väkivaltarikolliset tulisi pitää vankilassa. Siispä toivoisin väkivaltarikollisille riittävän pitkiä tuomioita ja pakkohoitoa. Sekä täällä kotimaassa, että ulkomailla.

Tietojeni mukaan juuri raiskarimaahanmuuttajilla on kaikkein paskamaisimmat oltavat suomen vankiloissa, eli ei se mitään päähäntaputtelua siellä ole. Ja pakkohoitoa sen ehkäisemiseksi, etteivät rikoksia uusisi.

Pikkurikolliset kärsikööt tuomionsa ja pyrkikööt yhteiskuntakelpoisiksi, samoin kuin suomalaisetkin pikkurikolliset.

Järkevää, mutta ilmeisesti Suomen vankilaan?

Minä kannatan työvoimaperusteista maahanmuuttoa, ja olen siksi monen mielestä rasisti. Miksi? Sitä ei osata mulle edes perustella?:D Mähän olen juu tosi rasisti, kun mulla on puoliksi ulkomaalainen mieskin.:kieh:
Toisaalta tuo työvoimaperusteinen maahanmuuttokaan ei ole kaikilta osin niin yksinkertaista, pääkaupunkiseudulla asuessamme huomasin virolaisen ja venäläisen työvoiman lisääntyneen, mutta raha mikä töistä saadaan ei jää suomeen, vaan kulutetaan sitten siellä "kotimaassa", virossa tai venäjällä, vaikka kirjoilla ollaan suomessa. Myös soskua ja kelaa huijataan sumeilematta asumalla ja olemalla kirjoilla suomessa, oikea asuinpaikka onkin todellisuudessa viro ja sinne se raha myös viedään, virolainen ystäväni kertoi ihan itse miten huijaus tehdään.:O

Kukaan ei ota halla-ahon lakialoituksia kuuleviin korviinsa, koska halla-aho on rasistipelle.
Tämänkään lakialotuksen tarkotus ei suinkaan ole suojella suomalaisia (joita halla-aho kehottaa esim raiskattavan ja tapettavan, jos ovat esim vihervasureita) vaan tarkotus on vain "vittuilla neekereille".
Tuo ei tiedä mitään ihmisarvosta saati ihmisten suojelemisesta.

Minä kannatan työvoimaperusteista maahanmuuttoa, ja olen siksi monen mielestä rasisti. Miksi? Sitä ei osata mulle edes perustella?:D Mähän olen juu tosi rasisti, kun mulla on puoliksi ulkomaalainen mieskin.:kieh:
Toisaalta tuo työvoimaperusteinen maahanmuuttokaan ei ole kaikilta osin niin yksinkertaista, pääkaupunkiseudulla asuessamme huomasin virolaisen ja venäläisen työvoiman lisääntyneen, mutta raha mikä töistä saadaan ei jää suomeen, vaan kulutetaan sitten siellä "kotimaassa", virossa tai venäjällä, vaikka kirjoilla ollaan suomessa. Myös soskua ja kelaa huijataan sumeilematta asumalla ja olemalla kirjoilla suomessa, oikea asuinpaikka onkin todellisuudessa viro ja sinne se raha myös viedään, virolainen ystäväni kertoi ihan itse miten huijaus tehdään.:O

mäkin kuulemma samoilla linjoilla olen "rasisti". Jännäpä tuo kun isän isäkin mamu :D

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="vieras";27348835]Kukaan ei ota halla-ahon lakialoituksia kuuleviin korviinsa, koska halla-aho on rasistipelle.
Tämänkään lakialotuksen tarkotus ei suinkaan ole suojella suomalaisia (joita halla-aho kehottaa esim raiskattavan ja tapettavan, jos ovat esim vihervasureita) vaan tarkotus on vain "vittuilla neekereille".
Tuo ei tiedä mitään ihmisarvosta saati ihmisten suojelemisesta.[/QUOTE]

Mihin luulet näillä paskateksteillä pääseväsi? Yritätkö varmistaa persuille murskavoiton, tollo?

Ahaa, sinulla ei ole kehenkään muuhun tunnesidettä kuin lapsiisi, jotka sitten ovatkin tärkeämpiä kuin kaikki muut yhteensä: tämä tuli harvinaisen selväksi...

[QUOTE="vieras";27348926]Ahaa, sinulla ei ole kehenkään muuhun tunnesidettä kuin lapsiisi, jotka sitten ovatkin tärkeämpiä kuin kaikki muut yhteensä: tämä tuli harvinaisen selväksi...[/QUOTE]

Kertokaas nyt, miksi pitäisi olla yhtä vahva tunneside tuntemattomiin suomalaisiin kuin omiin lapsiinsa?? Kyllä minullekin ei-suomalainen anoppini on paljon tärkeämpi kuin suomalainen suomalaisuutensa takia! :)

Yhteistyössä