[QUOTE="vieras";27348070]Kaiken takana on perseiden huippusalainen salaliitto jonka kokouspöytäkirjat on kirjoitettu näkymättömällä musteella! :O[/QUOTE]
Nimenomaan
Nimenomaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka olen maahanmuuttokriittinen, en koe itseäni perussuomalaiseksi. En kuitenkaan kiistä sitä, etteikö PS:llä olisi hyviä ajatuksia ja en sano, etten voisi PS koskaan äänestää,
No, oletko nähnyt todisteita sellaisesta salaliitosta? Et. Se todistaa sen, että salaliitto on olemassa: jos siitä olisi todisteita, niin se ei olisi huippusalainen eikä erityisen onnistunut.
Itse henkilökohtaisesti maksan mielummin veromarkoillani suomalaisten vankien ylläpidon, kuin jonkun muunmaalaisen.
Jos näin käy, kuten manaat, minusta tulee neljän vuoden päästä Kokoomuksen ehdokas.
Perussuomalaiset on liian vasemmistolainen puolue minun arvoilleni.
Tällä perustelulla on pointti: suomalainen vanki on arvokkaampi kuin ulkomaalainen. Mutta en silti sitä ymmärrä enkä hyväksy että ihmisiä arvotetaan syntyperän perusteella.
Perussuomalaisilla on näemmä vielä kehitettävää puolueohjelmassaan. Lisää yhteiskunnallisen epäreiluuden edistämistä ja he houkuttelevat kokoomustakin äänestäviä riveihinisä.
Jos näin käy, kuten manaat, minusta tulee neljän vuoden päästä Kokoomuksen ehdokas.
Perussuomalaiset on liian vasemmistolainen puolue minun arvoilleni.
Joo- o... no haluisit sä, että se raiskaaja sijoitetaan sun naapuriin asumaan? Tai oikeastaan, jos sä noin suopeasti suhtaudut rikollisiin ja raiskaajiin, niin miksei laiteta niitä kaikkia sun naapuriin?
Eikö suomalaisilla ole jonkinlainen etuoikeus ajatella, että kun ne tarjoaa asuinpaikan jollekkin ulkomaalaiselle, niin se vois vaikka jollakin muulla tavalla osoittaa kiitollisuuttaan, kun raiskaamalla paikallisia naisia?
Ja kyllä, mun mielestä on parempi, että se on omassa maassaan raiskaamassa omanmaalaisia naisia, kuin se, että mun tytär on mahdollisesti sen seuraava uhri omassa kotimaassaan!
Jokainen maa hoitakoon omat rikollisensa, mitä ihmettä me hyysätään niitä täällä!
No sä voisit vaikka alkaa miettiä asiaa siltä kantilta, että jokainen pitää mieluiten oman pesänsä puhtaana. Ensisijaisesti olen kiinnostunut perheenjäsenteni hyvinvoinnista, sen jälkeen sukulaisteni, sen jälkeen kuntalaisteni, sen jälkeen maakuntalaisteni ja sen jälkeen suomalaisten, ja sen jälkeen pohjoiseurooppalaisten ja sen jälkeen eurooppalaisten ja sen jälkeen.....
Tärkeintä mulle on se, että en altista omia lapsiani yhdenkään rikollisen uhriksi. Mahdollisuudet vähenevät huomattavasti, kun niitä ei tuoda lisää ulkomailta tänne. Eiköhän meille riitä nä ihan omat rikolliset?
Tottakai suomalaislle suomalainen on tärkeämpi yhtä lailla kuin sun lapsi on sulle tärkeämpi kuin naapurin lapsi.
Tuota olen itsekin miettinyt, mutta onhan keskustalla kuitenkin maaseudulla kannatusta, mutta herää joka tapauksessa kysymys kieltämättä, että nyt kun maatalous vähenee, joka on ollut kepun voima vuosikymmenet, mistä kepu ammentaa sen voimansa tästä eteenpäin...
Itse kyllä kannatan maataloutta hyvin vahvasti ja ideologialtani olen vahvasti keskustalainen, mutta mikäli tämä tilanne nyt ennustamaasi suuntaan etenee, on puolueenvaihto etenemismahdollisuuksien kannalta jossain vaiheessa edessä.
PS ei ole kyllä äärioikeistolainen, vaikka jotkut niin väittävät - ei se ole edes oikeistolainen puolue.
Kyllä kokoomuksen vero -ja talousohjelma on PS:n ohjelmaa oikeistolaisempi, mutta siitä olen samaa mieltä, että aidosti oikeistolaiselle puolueelle tässä maassa olisi paikka.
Miten niin tottakai? Ei mulle ainakaan suomalainen ole sen arvokkaampi kuin kiinalainen, vaikka olen suomalainen.
Meillä on katsos erilaisia arvomaailmoja, minkä näin vanhemmiten on jo ymmärtänyt![]()
Miten niin tottakai? Ei mulle ainakaan suomalainen ole sen arvokkaampi kuin kiinalainen, vaikka olen suomalainen.
Meillä on katsos erilaisia arvomaailmoja, minkä näin vanhemmiten on jo ymmärtänyt![]()
No se on mukavaa, että pidät ulkomaalaista raiskaajaa, tappajaa ja väkivaltarikollista yhtä arvokkaana kuin tavallista suomalaista kaduntallaajaa, mutta minä en. Pidän suomalaista sen verran arvokkaana, etten pakota häntä kustantamaan ulkomaalaisen rikollisen ylläpidon vaan lähetän hänet mieluummin kotiinsa, omaan maahansa. Hän ei halua olla suomalainen eikä tarvitse elinpaikkaa suomessa, koska ei kykene edes suomen lakeja noudattamaan vaan sen sijaan pyrkii vahingoittamaan suomen kansalaisia. Samoin kuin suomen kansalainen ulkomailla tulisi karkoittaa takaisin suomeen.