Minä joudun työni vuoksi olemaan säässä kuin säässä, joten lasten kanssa en missään sateessa enää ulkoile, ei voisi vähempää kiinnostaa. Lapset pääosin ulkoilevat päiväkodissa aamupäivällä ja iltapäivällä saattavat hieman ulkoilla tuossa pihalla tai mun vanhempien pihalla. Saatetaan me sateettomanakin päivänä pitää ihan sisäpäivä, se vähän riippuu fiiliksistä, ei noi lapset seinille hypi, vaikka ei ulos mentäisikään.
Tänään aamupäivällä ei vielä satanut kaatamalla, niin lapset olivat ulkoilleet päiväkodissa, mutta eilen kun tuli aamulla kunnolla vettä, niin ei isompien ryhmäkään ollut ulkoillut, pienempien ryhmä jää herkemmin sadesäässä päiväkodissakin sisälle.