Kumman vartalon miehenne valitsisi sinulle? Sis. kuvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko, että nuo kaikki toka väitteet ovat tosia. Miksi ihmeessä kukaan valitsisi selkeästi ylipainoisen, jos vapaasti saisi valita.
Toki ensimmäisen tissit olivat rumat, mutta kun tuo toka kuoriutuu korseteistaan, ei tissejä edes erota muusta hyllyvästä.

Olen kelvannut aina, vaikka olen ollut välilllä todella hoikka ja välillä selvästi ylipainon puolella. Luulen että mies valitsisi välimuodon noista, mutta jos jompi kumpi pakko valita niin sitten tuo laiha. Siksi, että mä viihtyisin paremmin hoikkana ja mulla on hoikkana parempi itsetunto, ja se taas tekee kaikkea hyvää parisuhteelle :) Lihavana olen paljon ikävämpi ihminen.

En usko, että nuo kaikki toka väitteet ovat tosia. Miksi ihmeessä kukaan valitsisi selkeästi ylipainoisen, jos vapaasti saisi valita.
Toki ensimmäisen tissit olivat rumat, mutta kun tuo toka kuoriutuu korseteistaan, ei tissejä edes erota muusta hyllyvästä.

Miksiköhän kymmenet tuhannet suomalaiset, puhumattakaan (kymmenistä?) miljoonista ihmisistä on sitten valinnut ylipainoisen kumppanin? Ihan omasta tahdostaan..
Ja aivan turha jauhaa paskaa, että "ne on kaikki lihonneet ja rupsahtaneet papin aamenen jälkeen", koska se ei todellakaan pidä paikkaansa.

Meinaat ihan tosissas, ettei KUKAAN haluaisi ylipainoista ihmistä puolisokseen?
Mieti nyt vähän. Se, että sä et kelpuuta ylipainoista ihmistä, ei tarkoita, ettei kukaan muukaan tee niin..

[QUOTE="vieras";27382005]Kysyin mieheltä, vastasi tokan. Itse haluaisin olla ensimmäisen näköinen.[/QUOTE]

Mäkin kysyin suoraan ja vastasi alle nanosekunnin, että toka. Ja mäkin itse tykkäisin tuosta ekasta, en ehkä ihan noin timmistä, mutta sinne päin. Mä en vaan kuuna päivänä jaksaisi pitää sitä vartaloa tuossa kuosissa...

Mä kysyin ihan suoraan mieheltä, seisoi tuossa mun selän takana ja valitsi heti kakkosen. Kun kysyin miksi, niin vastasi, ettei tykkää lian lihaksikkaasta vartalosta, vaan pehmeämmästä. Ja vaikka mulla kiloja reilusti onkin, mä en olisi loukkaantunut vaikka olisi valinnut kuinka hoikan tai lihaksikkaan vaihtoehdon, kyllä hän uskalsi ihan rehellisen mielipiteensä sanoa.

huomattavan ylipainoinen on ollut myös tuo rouva numero 1 vähän aikaa sitten.

Tässä on kuva samasta naisesta:

article-2122829-1267F2FE000005DC-962_634x557.jpg

Vastaavia muutoksia näkee "mammoissa" paljon. Lapsen tuomat liikakilot kun alkaa ärsyttää niin tulos on usein tuollaista. Lapsen mukanaan tuomat säännölliset elämäntavat helpottaa paljon. Samoin yleensä naiset hyötyvät raskaudesta siten, että lantio levenee ja vatsat saa helpommin muistuttamaan sitä kuuluisaa pyykkilautaa.

Miksiköhän kymmenet tuhannet suomalaiset, puhumattakaan (kymmenistä?) miljoonista ihmisistä on sitten valinnut ylipainoisen kumppanin? Ihan omasta tahdostaan..
Ja aivan turha jauhaa paskaa, että "ne on kaikki lihonneet ja rupsahtaneet papin aamenen jälkeen", koska se ei todellakaan pidä paikkaansa.

Meinaat ihan tosissas, ettei KUKAAN haluaisi ylipainoista ihmistä puolisokseen?
Mieti nyt vähän. Se, että sä et kelpuuta ylipainoista ihmistä, ei tarkoita, ettei kukaan muukaan tee niin..

Tosielämässä valinnanmahdollisuudet on rajattu ja rakkaus on jos ei nyt sokeaa niin huononäköistä.
Mutta jos saisi vapaasti valita, niin uskotko todella, että joku ottaisi mielummin ylipainoisen kuin normaalipainoisen?

Tosielämässä valinnanmahdollisuudet on rajattu ja rakkaus on jos ei nyt sokeaa niin huononäköistä.
Mutta jos saisi vapaasti valita, niin uskotko todella, että joku ottaisi mielummin ylipainoisen kuin normaalipainoisen?

Miten ne mahdollisuudet tosielämässä on rajattu?

En usko, vaan TIEDÄN, että monikin ottaisi ennemin ylipainoisen kuin normaalipainoisen puolison. En puhu nyt mistään 300kg ylipainosta, mutta joku hyvin yleinen 10-20kg ei loppupeleissä kovin monellekaan ole juttu eikä mikään. Monelle ei enempikään :)

Todennäköisesti tokan. Ei sillä etteikö eka ole kaunis, mutta tuon kauneuden takana on erittäin kurinalainen elämä taustalla. Mieheni ei haluaisi, että en nauttisi yhdessä hänen kanssaan hyvästä ruoasta ja osaisi olla ilman jatkuvaa liikkumista.

Mä kysyin ihan suoraan mieheltä, seisoi tuossa mun selän takana ja valitsi heti kakkosen. Kun kysyin miksi, niin vastasi, ettei tykkää lian lihaksikkaasta vartalosta, vaan pehmeämmästä. Ja vaikka mulla kiloja reilusti onkin, mä en olisi loukkaantunut vaikka olisi valinnut kuinka hoikan tai lihaksikkaan vaihtoehdon, kyllä hän uskalsi ihan rehellisen mielipiteensä sanoa.

No tuosta ei voi päätellä muuta, kun että esimerkillistä valkoisten valheiden käyttöä mieheltäsi.

Miten ne mahdollisuudet tosielämässä on rajattu?

En usko, vaan TIEDÄN, että monikin ottaisi ennemin ylipainoisen kuin normaalipainoisen puolison. En puhu nyt mistään 300kg ylipainosta, mutta joku hyvin yleinen 10-20kg ei loppupeleissä kovin monellekaan ole juttu eikä mikään. Monelle ei enempikään :)

Muutama liikakilo ei tietenkään ole oikeassa elämässä mitään, mutta jos saa vapaasti valita, niin miksi muka ottaisi mielummin nekään liikakilot?

Mies valitsi ton kakkos vaihtoehdon, arvasinkin kyllä sen, kun vastaa hänen kauneusihanteitaan, tykkää naisellisesta naisesta. Enkä kyllä saa häntä muuttamaan mielipidettään, vaikka kerroinkin, että palstalaisten mielestä valehtelee:) eikös se ole ihan mukavaa, että erilaisia ihmisiä ja heillä erilaisia makuja on olemassa?

Nyt mä sain auki tuon tokan kuvan. Eli mun vastaus on seuraava: mieheni rakastaa minua. Eli jos joutuisin kantamaan toisen kuvan kaltaista ylipainoa ja läskiä matkassani, en olisi minä. Olisin masentunut, ahdistunut ja tuntisin itseni rumaksi ja sairaaksi. Ekassa kropassa olisin enemmän minä -edelleenkin ilman silareita ja neekerimaalia. Eli persoonani ei kyllä istuisi mitenkään tuohon lihavaan tätiin, ja siksi miehenikään ei sitä haluaisi. Tadaa!

Yhteistyössä