L
lucifer
Vieras
miksi muka?Eiköhän kokainen tuon ensimmäisen mielummin valitse, niin miehistä kuin naisista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miksi muka?Eiköhän kokainen tuon ensimmäisen mielummin valitse, niin miehistä kuin naisista.
En usko, että nuo kaikki toka väitteet ovat tosia. Miksi ihmeessä kukaan valitsisi selkeästi ylipainoisen, jos vapaasti saisi valita.
Toki ensimmäisen tissit olivat rumat, mutta kun tuo toka kuoriutuu korseteistaan, ei tissejä edes erota muusta hyllyvästä.
No höpöhöpö.Eiköhän kokainen tuon ensimmäisen mielummin valitse, niin miehistä kuin naisista.
En usko, että nuo kaikki toka väitteet ovat tosia. Miksi ihmeessä kukaan valitsisi selkeästi ylipainoisen, jos vapaasti saisi valita.
Toki ensimmäisen tissit olivat rumat, mutta kun tuo toka kuoriutuu korseteistaan, ei tissejä edes erota muusta hyllyvästä.
Miksiköhän kymmenet tuhannet suomalaiset, puhumattakaan (kymmenistä?) miljoonista ihmisistä on sitten valinnut ylipainoisen kumppanin? Ihan omasta tahdostaan..
Ja aivan turha jauhaa paskaa, että "ne on kaikki lihonneet ja rupsahtaneet papin aamenen jälkeen", koska se ei todellakaan pidä paikkaansa.
Meinaat ihan tosissas, ettei KUKAAN haluaisi ylipainoista ihmistä puolisokseen?
Mieti nyt vähän. Se, että sä et kelpuuta ylipainoista ihmistä, ei tarkoita, ettei kukaan muukaan tee niin..
Tosielämässä valinnanmahdollisuudet on rajattu ja rakkaus on jos ei nyt sokeaa niin huononäköistä.
Mutta jos saisi vapaasti valita, niin uskotko todella, että joku ottaisi mielummin ylipainoisen kuin normaalipainoisen?
Mä kysyin ihan suoraan mieheltä, seisoi tuossa mun selän takana ja valitsi heti kakkosen. Kun kysyin miksi, niin vastasi, ettei tykkää lian lihaksikkaasta vartalosta, vaan pehmeämmästä. Ja vaikka mulla kiloja reilusti onkin, mä en olisi loukkaantunut vaikka olisi valinnut kuinka hoikan tai lihaksikkaan vaihtoehdon, kyllä hän uskalsi ihan rehellisen mielipiteensä sanoa.
Miten ne mahdollisuudet tosielämässä on rajattu?
En usko, vaan TIEDÄN, että monikin ottaisi ennemin ylipainoisen kuin normaalipainoisen puolison. En puhu nyt mistään 300kg ylipainosta, mutta joku hyvin yleinen 10-20kg ei loppupeleissä kovin monellekaan ole juttu eikä mikään. Monelle ei enempikään![]()
No ihan turhaa tästä on jauhaa, kun ei se kerta mene perille.Muutama liikakilo ei tietenkään ole oikeassa elämässä mitään, mutta jos saa vapaasti valita, niin miksi muka ottaisi mielummin nekään liikakilot?
No tuosta ei voi päätellä muuta, kun että esimerkillistä valkoisten valheiden käyttöä mieheltäsi.
No tuosta ei voi päätellä muuta, kun että esimerkillistä valkoisten valheiden käyttöä mieheltäsi.