Minulle ei myönnetty luottokorttia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kauanko työsuhteesi on kestänyt ja oletko vakituinen/määräaikainen?

Minä en saanut korttia koska työsuhteeni oli kestänyt liian vähän aikaa. Kun tuo raja tuli täyteen sain visan.

Huomioithan muuten sen, että korttihakemustasi ei hylännyt pankki, vaan luottoyhtiö. Visan ollessa kyseessa taitaa tuo taho olla Luottokunta. Niinpä uuttta Visaa et voi hakea seuraavien kuuden kuukauden aikana.

Eikös tuossa voi olla sääntö, että työsuhteen on täytynyt kestää parikin vuotta ennenkuin luottokortin saa. Ja tosiaan pankki ei sitä myönnä vaan Luottokunta, et voi hakea uutta luottokorttia ennenkuin tietty aika on kulunut edellisestä hakemuksesta.

Mukava tietää, haen sitten Mastercardia. =) Sen myöntää tietääkseni eri taho kuin Luottokunta.

Mukava tietää, haen sitten Mastercardia. =) Sen myöntää tietääkseni eri taho kuin Luottokunta.

Oletko kokeillut hakea Esim. Stockmannin Mastercardia? Mä sain sen ainakin ilman mitään mutinoita kun olin kotihoidontuella eikä mulla ollut edes työpaikkaa. Luottorajaksi otin 1000 € vaikka yrittävät koko ajan tarjota mulle 2000 euron luottorajaa. Tälläkään hetkellä en ole töissä vaan olen päätoiminen opiskelija.

Oletko kokeillut hakea Esim. Stockmannin Mastercardia? Mä sain sen ainakin ilman mitään mutinoita kun olin kotihoidontuella eikä mulla ollut edes työpaikkaa. Luottorajaksi otin 1000 € vaikka yrittävät koko ajan tarjota mulle 2000 euron luottorajaa. Tälläkään hetkellä en ole töissä vaan olen päätoiminen opiskelija.

Onkos se miten kallis? Minulle on tullut sellainen kuva, että nuo "yritystenluottokortit" kunte Finnair Mastercard ja tuo Stockmann ovat kalliita. Vai ovatko?

Onkos se miten kallis? Minulle on tullut sellainen kuva, että nuo "yritystenluottokortit" kunte Finnair Mastercard ja tuo Stockmann ovat kalliita. Vai ovatko?

Ilmainen toi on ainakin ollut. Pankki (Nordea) perii palvelumaksua 2,50 €/kk. Muuta tiliä mulla ei Nordeassa olekaan kuin toi Mastercard-tili olosuhteiden pakosta. :D
Maksan laskun aina kokonaan, eli ei tule korkokulujakaan.

• Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä