V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko kokeillut Porin junaa? On suomen pisin ja hauskin.Aha, minun kohdalle ei ole osunut mitään tollaista, mutta en kuljekaan lähijunilla tai päivittäin, ainoastaan yhellä kerralla oli joku ärsyttävä puhelimeen kovaan ääneen kälkättäjä, sen kerran ku olin ottanut tavalliseen luokkaan alakertaan.
Anna ihmisten huvitella. Niihin nimimerkkeihin suhtauduttiin liian suurella vakavuudella. Leikkiä se oli.Se nuori palomies-vapaaottelija, joka rakasti Joksujen musiikkia ja kirjoitti kuin mummo oli kyl hupaisa tapaus. Mummoihin upposi.![]()
Minulle shippi ei ole leikkiä.Anna ihmisten huvitella. Niihin nimimerkkeihin suhtauduttiin liian suurella vakavuudella. Leikkiä se oli.
Komposti Discordin joulupukki?Se nuori palomies-vapaaottelija, joka rakasti Joksujen musiikkia ja kirjoitti kuin mummo oli kyl hupaisa tapaus. Mummoihin upposi.![]()
Olet varmaan vaan liian tottunut siihen hajuun.Aha, minun kohdalle ei ole osunut mitään tollaista, mutta en kuljekaan lähijunilla tai päivittäin, ainoastaan yhellä kerralla oli joku ärsyttävä puhelimeen kovaan ääneen kälkättäjä, sen kerran ku olin ottanut tavalliseen luokkaan alakertaan.
Epäilen K:n olevan Kaasupena joka kiusaa minua. Asuu äitinsä uuninpankolla kun ei ole keikoilla.Olet varmaan vaan liian tottunut siihen hajuun.
No ei ole silloin haissut ku ite oon mennyt, paikallisbussissakin vaan pari kertaa (siivous tainnu olla tehty huonosti niillä kerroilla)Olet varmaan vaan liian tottunut siihen hajuun.
K niin kuin kekätossari?Epäilen K:n olevan Kaasupena joka kiusaa minua. Asuu äitinsä uuninpankolla kun ei ole keikoilla.
Aito mieshän hän kiusaaja oli, et pysty muutakaan todistamaan että.Se nuori palomies-vapaaottelija, joka rakasti Joksujen musiikkia ja kirjoitti kuin mummo oli kyl hupaisa tapaus. Mummoihin upposi.![]()
No en ole mies nii tuskin on minusta puhe.K niin kuin kekätossari?
Hänpä juuri, tykkää haisevista ihmisistä.K niin kuin kekätossari?
Enpä oo tainnut, onks tää joku kompa vai?Oletko kokeillut Porin junaa? On suomen pisin ja hauskin.
Ei Bojan haise, hölmöläinen. Eikä normi junassa kulkijatkaan.Hänpä juuri, tykkää haisevista ihmisistä.
Busseissakin on pinttyneinä puomien kuset ja persehajut. En ikinä itse saastuttaisi housujani rahvaiden kulkuvälineellä.No ei ole silloin haissut ku ite oon mennyt, paikallisbussissakin vaan pari kertaa (siivous tainnu olla tehty huonosti niillä kerroilla)
pummienBusseissakin on pinttyneinä puomien kuset ja persehajut. En ikinä itse saastuttaisi housujani rahvaiden kulkuvälineellä.
Haiseepas. Sinulla varmaan sitten vaan haju pinttynyt nenään niin et huomaa.Ei Bojan haise, hölmöläinen. Eikä normi junassa kulkijatkaan.