V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten ne mahdollisuudet tosielämässä on rajattu?
Alkuperäinen kirjoittaja pöljäkö olet;27389486:Oletko nyt tosiaan noin yksinkertainen?
Siten ne ovat rajattu, että valintaa ei irl tehdä/ei voi tehdä pelkän ulkonäön perusteella.
Kaikki tokaa kauniina pitävät ovat menettäneet suhteellisuudentajunsa. On hirveän ylilihava.
Minusta taas jokainen, joka pitää tokaa "hirveänä läskipossuna" on ihan hukassa sen suhteellisuudentajun kanssa..
No kyllä minä tiedän monen näinkin tehneen, ikävä kyllä.
Jokainenhan valitsee kumppaninsa ihan vapaasta tahdostaan.
Minusta taas jokainen, joka pitää tokaa "hirveänä läskipossuna" on ihan hukassa sen suhteellisuudentajun kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja pöljäkö olet;27389571:Voi hyvä luoja. Niin, onhan noita, jotka tekevät valintansa pelkän ulkonäön perusteella. Nyt ei kyse ollutkaan siitä.
Nyt oli kyse siitä, että kun yleensä valintaa ei tehdä pelkän ulkonäön perusteella, niin mitä jos mies saisi ihan vapaasti valita.
Totta kai kumppani valitaan vapaasta tahdosta, mutta ulkonäkö ei voi olla ainoa kriteeri ja kukaan ei ole täydellinen. Se ei siltikään tarkoita, etteikö ihanne voisi olla jotain muuta kuin rakkaan vartalo. Ja se, että ihanne on jotain muuta kuin rakkaan vartalo, ei vähennä rakkautta.
Riittääkö rautalanka vai haenko ratakiskoa?
Kukahan noita miehiä sitten pakottaa? Mä olen aina luullut, että se puoliso valitaan ihan itse, vapaasti, kenenkään pakottamatta. Mä tunnen tosi paljon miehiä, jotka on naimisissa ylipainoisen naisen kanssa. Ja ihan ylipainoisia oli osa naimisiin mennessäkin.Muutama liikakilo ei tietenkään ole oikeassa elämässä mitään, mutta jos saa vapaasti valita, niin miksi muka ottaisi mielummin nekään liikakilot?