Onko koirien välinen raiskaus rikos Suomessa? Kaupan pihalla nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
:x Tulin kaupasta ulos ja siinä pihalla oli kaksi koiraa kiinnitettynä. Käveli siinä ohi ja näin kun toinen koira oli jaloillaan toisen takana ja liikutti itseään siinä, ei jäänyt epäselvää mistä oli kyse. Minua alkoi ällöttää koko juttu. Kävelin vaan ohi ja kun katsoin uudestaan niin sitä ei enää tapahtunut. Ehti tapahtua ehkä noin 10 sekunnin ajan, tosin en huomioinut sitä oliko se jo menossa silloin, kun astuin kaupasta ulos vai alkoiko vasta siinä kun kävelin siitä ohi.

Nyt vasta jälkikäteen tuli mieleen, että olisiko minun pitänyt tehdä asialle jotain? :confused: Tuli ihan paha mieli tästä, jos se toinen koira raiskattiin...

Koirat olivat erivärisiä, mutta samankokoisia ja mielestäni heidät oli sidottu samaan kohtaan mikä vaikuttaisi siltä, että olivat saman omistajan. Koirarotua en osaa sanoa, koska en tunne koiria niin hyvin, olivat melko isokokoisia. Olen yrittänyt miettiä oliko kyse jostain muusta asiasta, mutta toinen koira tosiaan heilui siinä toisen takana....minua oksettaa se näky vieläkin. Mutta se ei onneksi kestänyt kuin noin 10 sekuntia, muistan kuin katsoin vielä kauempaa niin olivat ihan normaalisti silloin.

Mitä sinä olisit tehnyt tässä tilanteessa?

Joskus koirat saattavat yrittää astua toisiaan myös alistamismielessä. Ja siinä vehkeet eivät ole limakalvokosketuksessa ollenkaan.
Oisko tässäkin tapauksessa ollut kyse tästä eikä koirien parittelusta?

Joskus koirat saattavat yrittää astua toisiaan myös alistamismielessä. Ja siinä vehkeet eivät ole limakalvokosketuksessa ollenkaan.
Oisko tässäkin tapauksessa ollut kyse tästä eikä koirien parittelusta?

En tiedä, kun en koirista tiedä paljoakaan. Mutta toinen koira oli takajaloillaan toisen koiran takana ja liikkui samalla tavalla kuin vaikka joku mies seisten, kun on yhtymässä naiseen. Ihan samalta näytti.

En tiedä, kun en koirista tiedä paljoakaan. Mutta toinen koira oli takajaloillaan toisen koiran takana ja liikkui samalla tavalla kuin vaikka joku mies seisten, kun on yhtymässä naiseen. Ihan samalta näytti.

no näin meidän narttukoira tekee päivittäin meidän uroskoiralle. Kyse ( siinä ainakin) on puhtaasti alistamisesta.
Ei kannata ahdistua koirien kuvitteellisesta seksielämästä :D
JJos uros astuu nartun, on se taatusti siihen suostuvainen.

No tältä se alistamis "astuminenkin" näyttää. Oikeasti parittelevat koirat jäävät nalkkiin eli kiinni toisiinsa sukupuolielimistään parittelun päätteeksi hetkeksi.

Yhteistyössä