Onko koirien välinen raiskaus rikos Suomessa? Kaupan pihalla nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos oli kyseessä nartun omistaja joka on kiimaisen nartun jättänyt kaikkien astuttavaksi, voih tyhmä

jos oli kyseessä nartun omistaja joka on kiimaisen nartun jättänyt toisen oman koiran astuttavaksi, outo paikka

toivottavasti kyseessä oli kuitenkin saman omistajan koirat mittelemässä johtajuudesta

No juuh.
Siis narttukoira on vastaanottavainen vain juoksuajan huippupäivinä. Niitä on pari vuodessa. Silloin "raiskaaminen" voisi onnistua, mutta aktin jälkeen uros jää vähintään 10 minuutiksi kiinni kalustaan narttuun. Niitä ei voi eikä saa irrottaa.

Juoksuajan ulkopuolella väitän ettei narttua vo paneskella.

Ja kuten muut on jo sanoneet, nylkytys kuuluu koirien normaaliin käyttäytymiseen.

Toivottavasti toivut shokistasi pian. ;)

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Koirat tekevät jo ihan pikkuvauvoina noin toisilleen. Siis pentulaatikossa kovin kingi käy jyystämässä muita pentuja.

Vaikka tää aloitus nyt on mitä on, niin kyllähän narttukoirankin voi raiskata. Esim. yks mun kaveri on kertonut, että kun heidän narttukoiraansa astutettiin, tarvittiin siinä neljä ihmistä pitämään kiinni että uroskoira sai astuttua :( Narttu yritti antaa hammasta ja mennä karkuun.

Mä en kyllä pystyis omalle koiralle tekemään noin, joku syy siihenkin täytyy olla ettei narttu hyväksy jotain urosta vaikka oliskin tärppipäivät.

Ja annat sen pomottaa sinua ihan kympillä? Ei onnistuis meillä, meillä ei koirat alista ihmisiä.

No en tietty anna, vaan "potkaisen" sen pois :) (Liittyy lähinnä tilanteisiin kun tuun töistä ja sanon että lähdetään ulos, niin se innostuu pikkasen liikaa..) Lähinnä halusin kommentillani osoittaa ap:lle että ei ne koirat raiskaa toisiaan tai jalkojakaan, mutta en vissiin onnistunut tai sit sä oot vähän kireellä pipolla liikkeellä.

Vaikka tää aloitus nyt on mitä on, niin kyllähän narttukoirankin voi raiskata. Esim. yks mun kaveri on kertonut, että kun heidän narttukoiraansa astutettiin, tarvittiin siinä neljä ihmistä pitämään kiinni että uroskoira sai astuttua :( Narttu yritti antaa hammasta ja mennä karkuun.

Mä en kyllä pystyis omalle koiralle tekemään noin, joku syy siihenkin täytyy olla ettei narttu hyväksy jotain urosta vaikka oliskin tärppipäivät.

Valitettavasti aika monet koirien astutukset hoidetaan nykyään "yksi nussi, kaksi piti kiinni" -tekniikalla.

Äkkiä ilmoitus koirapoliisille! Kai otit raiskanneen koiran tuntomerkit ylös? Varmaan etsintäkuuluttavat koiran ja koirakäräjille menee. Raiskaajakoira voi saada jopa koiravankeutta.

Näyttikö raiskattu koira alaikäiseltä? Haukkuiko apua?

Ja tärkein kysymys: Oliko raiskaajakoira mamu?

Valitettavasti aika monet koirien astutukset hoidetaan nykyään "yksi nussi, kaksi piti kiinni" -tekniikalla.

Ihan tosi? Mä oon vissiin liian sinisilmäinen, kun olen kuvitellut että kaikki toimivat niinkuin mun koiran kasvattaja; hänen narttunsa oli ensin viikon kyläilemässä uroksen luona ja sitten vielä uros oli viikon nartun luona, olivat siis lähes koko juoksujen ajan yhdessä. Meillä onkin siis rakkauslapsi ;)

No en tietty anna, vaan "potkaisen" sen pois :) (Liittyy lähinnä tilanteisiin kun tuun töistä ja sanon että lähdetään ulos, niin se innostuu pikkasen liikaa..) Lähinnä halusin kommentillani osoittaa ap:lle että ei ne koirat raiskaa toisiaan tai jalkojakaan, mutta en vissiin onnistunut tai sit sä oot vähän kireellä pipolla liikkeellä.

:D

Ihan tosi? Mä oon vissiin liian sinisilmäinen, kun olen kuvitellut että kaikki toimivat niinkuin mun koiran kasvattaja; hänen narttunsa oli ensin viikon kyläilemässä uroksen luona ja sitten vielä uros oli viikon nartun luona, olivat siis lähes koko juoksujen ajan yhdessä. Meillä onkin siis rakkauslapsi ;)
Mullekin tämä tuli ihan uutena faktana joku aika sitten. Jotkut vaan haluavat sen tietyn yhdistelmän pentueen teettää, ihan sama mätsääkö pariskunnalla yhteen vai ei. :(

[QUOTE="vieras";27416033]Äkkiä ilmoitus koirapoliisille! Kai otit raiskanneen koiran tuntomerkit ylös? Varmaan etsintäkuuluttavat koiran ja koirakäräjille menee. Raiskaajakoira voi saada jopa koiravankeutta.

Näyttikö raiskattu koira alaikäiseltä? Haukkuiko apua?

Ja tärkein kysymys: Oliko raiskaajakoira mamu?[/QUOTE]

Tumman musta oli väriltään ja se "raiskattu" koira oli vaalea. :laugh:

Kuherruskuukausikaan ei aina riitä. Koirilla voi olla ihan kivaa keskenään, mutta astuminen voi esim. ekakertalaisen nartun kanssa olla vaikeaa. Kaikki ei aina mene niin kuin Strömsössä :D

No juuh.
Siis narttukoira on vastaanottavainen vain juoksuajan huippupäivinä. Niitä on pari vuodessa. Silloin "raiskaaminen" voisi onnistua, mutta aktin jälkeen uros jää vähintään 10 minuutiksi kiinni kalustaan narttuun. Niitä ei voi eikä saa irrottaa.

Juoksuajan ulkopuolella väitän ettei narttua vo paneskella.

Ja kuten muut on jo sanoneet, nylkytys kuuluu koirien normaaliin käyttäytymiseen.

Toivottavasti toivut shokistasi pian. ;)

Miksi jäävät 10 minuutiksi kiinni toisiinsa? :O

Ei koirakäräjillä noi raiskaajat yleensä pitkää tuomiota saa! Onhan se nyt tässä maassa nähty millainen koiralaki täällä on! Koirat tuomitaan omaisuusrikoksista paljon kovempiin tuomioihin.

Naapurin Roopekin sai pari kuukautta ehdotonta koiravankeutta tuhottuaan omistajan sohvan. Raiskauksesta saa varmaan sakot tai nuhteet.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Yhteistyössä