V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti oli vaan jostain viattomasta asiasta kyse, mutta kyllä näytti hurjalle tällaisiin koiriin tottumattomalle ihmiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27415942:Jaahas, mitenkähän pitkä ketju tästä vielä tuleekaan
Voiko koiraa ylipäätään raiskata? Jos on vihainen narttukoira, niin saako uros sitä raiskattua? Väitän että ei saa..
Ja annat sen pomottaa sinua ihan kympillä? Ei onnistuis meillä, meillä ei koirat alista ihmisiä.
Vaikka tää aloitus nyt on mitä on, niin kyllähän narttukoirankin voi raiskata. Esim. yks mun kaveri on kertonut, että kun heidän narttukoiraansa astutettiin, tarvittiin siinä neljä ihmistä pitämään kiinni että uroskoira sai astuttuaNarttu yritti antaa hammasta ja mennä karkuun.
Mä en kyllä pystyis omalle koiralle tekemään noin, joku syy siihenkin täytyy olla ettei narttu hyväksy jotain urosta vaikka oliskin tärppipäivät.
Valitettavasti aika monet koirien astutukset hoidetaan nykyään "yksi nussi, kaksi piti kiinni" -tekniikalla.
No en tietty anna, vaan "potkaisen" sen pois(Liittyy lähinnä tilanteisiin kun tuun töistä ja sanon että lähdetään ulos, niin se innostuu pikkasen liikaa..) Lähinnä halusin kommentillani osoittaa ap:lle että ei ne koirat raiskaa toisiaan tai jalkojakaan, mutta en vissiin onnistunut tai sit sä oot vähän kireellä pipolla liikkeellä.
Mullekin tämä tuli ihan uutena faktana joku aika sitten. Jotkut vaan haluavat sen tietyn yhdistelmän pentueen teettää, ihan sama mätsääkö pariskunnalla yhteen vai ei.Ihan tosi? Mä oon vissiin liian sinisilmäinen, kun olen kuvitellut että kaikki toimivat niinkuin mun koiran kasvattaja; hänen narttunsa oli ensin viikon kyläilemässä uroksen luona ja sitten vielä uros oli viikon nartun luona, olivat siis lähes koko juoksujen ajan yhdessä. Meillä onkin siis rakkauslapsi![]()
Ihan tosi? Mä oon vissiin liian sinisilmäinen, kun olen kuvitellut että kaikki toimivat niinkuin mun koiran kasvattaja; hänen narttunsa oli ensin viikon kyläilemässä uroksen luona ja sitten vielä uros oli viikon nartun luona, olivat siis lähes koko juoksujen ajan yhdessä. Meillä onkin siis rakkauslapsi![]()
No juuh.
Siis narttukoira on vastaanottavainen vain juoksuajan huippupäivinä. Niitä on pari vuodessa. Silloin "raiskaaminen" voisi onnistua, mutta aktin jälkeen uros jää vähintään 10 minuutiksi kiinni kalustaan narttuun. Niitä ei voi eikä saa irrottaa.
Juoksuajan ulkopuolella väitän ettei narttua vo paneskella.
Ja kuten muut on jo sanoneet, nylkytys kuuluu koirien normaaliin käyttäytymiseen.
Toivottavasti toivut shokistasi pian.![]()
Olivathan aloitusviestin mukaan erivärisiä![]()
Tumman musta oli väriltään ja se "raiskattu" koira oli vaalea.![]()
Miksi jäävät 10 minuutiksi kiinni toisiinsa? :O