Nonni... nyt on siis Karhu seinalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morrigan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Morrigan

Aktiivinen jäsen
05.07.2012
4 492
7
38
ja se ja koko makkari on puhdistettu katajasavulla.

Viela kun joku roudaisi tuon julmetun turhake-kasan pois taalta. Ja mielellaan niin, etta minun ei tarvitse uhrata sille enaa ajatustakaan.

Joo-o, kylla tasta ihan minun makuuhuoneeni tuli. :D

Karhu?

Laita kuva.

11186386.t.jpg

[QUOTE="vieras";27426188]Pitäisköhän kokeilla. Millä tapaa tulisi toimia? Minkälainen tuoksu siitä jää?
Varmuuden vuoksi, vaikka taidan itse olla se negatiivinen energia. :D[/QUOTE]

Itse pidan katajan tuoksusta, en osaa kuvailla sita sen enempaa. Ja minusta kukin voi toimia miten parhaaksi kokee, pointtihan on tietoisesti itse paastaa irti negatiivisista ajatuksista, ulkoinen toiminta antaa sille muodon, kuten kyna kirjoittaa runon. Se, kyna, ei siis luo runoa, vaan auttaa siirtamaan sen paperille.

Tehtyani omat siirtymarutiinini sytytin kuivahtaneen katajn oksan, puhalsin liekit sammuksiin ja kiersin savun kanssa koko huoneen, levitin savua sangyn alle viuhkalla ja kaikkiin paikkoihin, joihin huoneeseen kohdistuvat negatiiviset fiilikset kulminoituivat.

Nyt on kevyt olo. :)

Itse pidan katajan tuoksusta, en osaa kuvailla sita sen enempaa. Ja minusta kukin voi toimia miten parhaaksi kokee, pointtihan on tietoisesti itse paastaa irti negatiivisista ajatuksista, ulkoinen toiminta antaa sille muodon, kuten kyna kirjoittaa runon. Se, kyna, ei siis luo runoa, vaan auttaa siirtamaan sen paperille.

Tehtyani omat siirtymarutiinini sytytin kuivahtaneen katajn oksan, puhalsin liekit sammuksiin ja kiersin savun kanssa koko huoneen, levitin savua sangyn alle viuhkalla ja kaikkiin paikkoihin, joihin huoneeseen kohdistuvat negatiiviset fiilikset kulminoituivat.

Nyt on kevyt olo. :)

Aivan. Tekeminen auttaa keskittymään asiaan ja poistamaan negatiivisuutta ja tuoksu jää hetkeksi muistuttamaan. :) Me ollaan kohta muuttamassa uuteen taloon ja yritän olla kuljettamatta sinne omaa henkistä negatiivista painolastia mukanani. Mun pitäisi tehdä tiipii jossa istuisin katajansavussa. :D

[QUOTE="vieras";27426305]Aivan. Tekeminen auttaa keskittymään asiaan ja poistamaan negatiivisuutta ja tuoksu jää hetkeksi muistuttamaan. :) Me ollaan kohta muuttamassa uuteen taloon ja yritän olla kuljettamatta sinne omaa henkistä negatiivista painolastia mukanani. Mun pitäisi tehdä tiipii jossa istuisin katajansavussa. :D[/QUOTE]

Saattaisi paansarky iskea jossain vaiheessa... :saint:

[QUOTE="Orava";27426346]Oravan nahkahan tuo on.
Et sina , rakas lapsi ole tainnut Karhua koskaan nahdakkaan.[/QUOTE]

Isoja oravia teillä? :) Miltäs karhut näyttävät?

[QUOTE="vieras";27426360]Isoja oravia teillä? :) Miltäs karhut näyttävät?[/QUOTE]

Jos sanottais nain , etta nuo rummut ovat meikalaisten karhujen silmien koko.
Ja tietanet , etta karhuilla on hyvin pienet silmat.

[QUOTE="Orava";27426375]Jos sanottais nain , etta nuo rummut ovat meikalaisten karhujen silmien koko.
Ja tietanet , etta karhuilla on hyvin pienet silmat.[/QUOTE]

Vai niin. Ettet olis syöny liikaa sieniä tjn? :D

Kuumimmat

Yhteistyössä