miten päättää suhde ja aloittaa suhde miehen isän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lily"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lily"

Vieras
niin olen nyt sitten 3,5 vuotta seurustellut miehen kanssa ja tunteet on kuolleet. olen totaalisen rakastunut miehen isään, joka on minua 30 vanhempi ja tunteet kohtaavat. emme ole tehneet mitään kiellettyä.. lähinnä vaan pidelleet kädestä ja viettäneet aikaa yhdessä. meillä on ollut mieheni kanssa vaikeaa suhteessa ja nyt haluan lopettaa. toipuuko mies alun shokista jos kerromme asiasta tänään kun hän tulee töistä?

Ootko nyt tosissas vai ootko katsonut liikaa halppis rakkauselokuvia tai -sarjoja? No jos oot tosissas, niin en tiedä. Itse ainakin eroaisin ensin ja sitten myöhemmin paljastaisin suhteen isään. Niin ei tulis kahta shokkia yhtä aikaa. Onko miehen isä valmis katkaisemaan välit poikaansa takiasi, en ihmettelis jos poika ei haluais nähdäkään isäänsä tuon jälkeen.

[QUOTE="siis";27445332]Ootko nyt tosissas vai ootko katsonut liikaa halppis rakkauselokuvia tai -sarjoja? No jos oot tosissas, niin en tiedä. Itse ainakin eroaisin ensin ja sitten myöhemmin paljastaisin suhteen isään. Niin ei tulis kahta shokkia yhtä aikaa. Onko miehen isä valmis katkaisemaan välit poikaansa takiasi, en ihmettelis jos poika ei haluais nähdäkään isäänsä tuon jälkeen.[/QUOTE]

olen erittäin tosissani ja samoin on mieheni isä. hän on valmis tekemään mitä tahansa minun ja suhteen eteen.

Ei käy kateeksi sun tilannetta!
Suhteesta pääsee eroon kun sen lopettaa. Sanoo vaan ettei enää tunne mitään.
Ja suhde alotetaan niin että osoitetaan tunteet puolin ja toisin.
Toi asetelma ei muuta mitään.
Mutta miehesi tuskin antaa anteeksi sulle tai isälleen. Ikinä.

[QUOTE="lily";27445347]olen erittäin tosissani ja samoin on mieheni isä. hän on valmis tekemään mitä tahansa minun ja suhteen eteen.[/QUOTE]

Anteeksi mutta :D Eikö näissä saippuajutuissa ole yleensä tuo ikäero siitä puolesta välistä? Ts. Puumasta nuorikoksi.

No mietipä omalle kohdallesi! Ajatteles, jos vaikka nyt se niin ihana miehesi isä ottaisikin ja rakastuisi sun mutsiisi. Elämää olisi mukava jatkaa katsellen kun uusi pari kuhertelee?

No ei tota oikein voi hoitaa tyylikkäästi kyllä. Jos olisit miehen veljen kanssa, käsittäisin jotenkin, mutta tuo nyt vaan on jollain tavalla ällöä ja vastoin kaikkea tyyliä.

Mikset sä etsi jotain toista vanhaa setää itselles?

[QUOTE="ruusa";27445410]No mietipä omalle kohdallesi! Ajatteles, jos vaikka nyt se niin ihana miehesi isä ottaisikin ja rakastuisi sun mutsiisi. Elämää olisi mukava jatkaa katsellen kun uusi pari kuhertelee?[/QUOTE]

no kyllä se pistäisi miettimään jos mieheni alkaisi kuherrella kuolleen kanssa. :O emme me mitään pahaa ole tehneet, eikä nyt ole kyse pettämisestä.

[QUOTE="lily";27445570]heh heh hee.. :D mitä pahaa on miettiä miten tuomme suhteemme päivän valoon?[/QUOTE]
'
Tiedän yhden vastaavan tapauksen ja siinä meni välit ikuisesti isän ja pojan väliltä. Eikö tätä uutta puolisoa koskaan hyväksytty perheeseen.

Mutta, ihan tosissaan. teidän pitää itse miettiä miten asian kerrotte eteenpäin.

En ole ainakaan vielä törmännyt kaupassa kortteihin tekstillä: " Hei, meillä oli kivaa mutta en halua jatkaa kanssasi, kaikkea hyvää! p.s olemme isäsi kanssa rakastuneita toisiimme,ethän muistele pahalla. Tsemppiä!",
joten varmaan kannattaa siellä odottaa sitä miestä kotiin ja kertoa ihan suoraan mikä on homman nimi. Kivaa se tuskin tulee teille olemaan mutta sen varmaan otitte huomioon tuossa suuressa rakkaustarinassanne.

Tietty voittehan te jättää tämän keskustelun tietokoneelle auki ja lappu päälle jotta mies lukee tämän ja ymmärtää homman siitä mutta sehän olisi todella raukkamaista.

Mitä vikaa? :D

No siis ei mitään! Näinhän sen pitääkin mennä. Herranen aika, mullakin tappavan tylsä päivä duunissa ja salaa tulin kahvitauolla katsomaan olisiko mitään järisyttävää tapahtunut palstalla. Ja onneksi tämä ei tälläkään kertaa pettänyt! Kaikkien pitäisi muistaa tulla aina HETI päivittämään elämänsä uskomattomat tapahtumat tänne. Meidän muiden virkistykseksi ;)

En ole ainakaan vielä törmännyt kaupassa kortteihin tekstillä: " Hei, meillä oli kivaa mutta en halua jatkaa kanssasi, kaikkea hyvää! p.s olemme isäsi kanssa rakastuneita toisiimme,ethän muistele pahalla. Tsemppiä!",
joten varmaan kannattaa siellä odottaa sitä miestä kotiin ja kertoa ihan suoraan mikä on homman nimi. Kivaa se tuskin tulee teille olemaan mutta sen varmaan otitte huomioon tuossa suuressa rakkaustarinassanne.

Tietty voittehan te jättää tämän keskustelun tietokoneelle auki ja lappu päälle jotta mies lukee tämän ja ymmärtää homman siitä mutta sehän olisi todella raukkamaista.

niinhän se on, mutta mies on myöntänyt olevansa onneton mutta ei ole halunnut lopettaa suhdetta. saa nähdä miten tässä käy. olemme ottaneet asian huomioon isän kanssa.

Tässäpä oiva bisnes-idea. Heti väsäämään kortteja ja voitot liivin taskuun... :D

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten

Yhteistyössä