?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitens nää lääkärien, kauneuskirurgien, ja vi**utohtorien vaimot?
Ketä nyt ei daisarit kiinnosta, mutta ei pelkästä alastomuudesta saunassa saa eroottista tekemälläkään.
Alkuperäinen kirjoittaja voi pölö;27484318:Eiköhän ole hieman eri asia katsella ja roplata työkseen synnytyselimiä (ja pähkäillä diagnoosia siinä sivussa), kun mennä lääkärikollegojen kanssa saunaan aataminasussa.
Tässä olikin kyse vain siitä että miestä kiihoittaa alaston naisvartalo!
Kyllä ammattiensa puolestakin tätä ilmiötä näkee.
Miten se on mielestäsi eri asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27484163:Enhän mä tiedäkään, mutta toivon niin, ainakin jos on työporukan saunailta kyseessä![]()
Miksi sinua haittaisi kiihottumisen fyysinen puoli? Oletko uskossa, että seksuaalisiset ajatukset ilmenevät aina verenä paisuvaiskudoksessa?
Mitä niistä? On hieman eri asia mennä sekasaunaan kuin tehdä lääkärin työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi pölö;27484417:No itse en menis miehen kavereiden eteen alasti mistään hinnasta. Hyvä että sulle saunominen tossa porukassa oli ihan ok-kokemus, ja jopa syvällinen. Sun mies kuitenkin oli mukana, ja kukapa mies siinä tilanteessa kehtaa alkaa kaverin alastonta naista kuolaamaan muutenkaanJostain syystä vaan pikkujoulut työporukalla mun mielestä silti on eri asia.
Muista kulttuureista mulla on sellaisia kokemuksia, että Suomessa vierailleet jenkit(miehiä) eivät todellakaan meinanneet edes toisten miesten kanssa yhdessä peseytymään, saati saunaan. Samoin Keski-Europpalaiset naiset eräässä lomakohteessa yrittivät viimeiseen asti välttää muiden naisten seurassa alasti olemista siinä määrin, että se herätti meissä suomalaisissa melkosta hilpeyttä. Ehkä olivat vaan tavallista estyneempiä yksilöitä, mene ja tiedä.
Mitä niistä? On hieman eri asia mennä sekasaunaan kuin tehdä lääkärin työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi pölö;27484624:Sinänsä ymmärrän ton Lispetin pointin, kun alastomuudesta on kyse. Mutta tosiaan, on vähän eri asennoituminen lähtökohtaisesti alastomuuteen, kun kyseessä on sairauksien tutkiminen. Jos vastaanotolle tulisi huolestunut nainen, joka on laihtunut, voinut huonosti ja kyhmy löytynyt rinnasta, varmasti alkaa lääkäri heti kuolaamaan että "jes pääsee taas tissejä puristelemaan!" Tai gynekologia varmasti todella paljon kiihottaa samalla, kun etsii, löytyykö alapäästä kuppa vai kondylooma. Noin karrikoiden.
Mun mielestä on hassua, että ne, joille saunassa tai alastomuudessa ei ole mitään seksikästä/eroottista, kuvittelevat, että kaikki ajattelevat samalla tavalla kuin he. Koska heidän päähänsä ei saunassa toista ihmistä katsellessa voi tulla mieleen mitään seksiin liittyvää, on heillä jostain syystä luulo, ettei muillekaan näitä ajatuksia voi tulla.
Mun mielestä on hassua, että ne, joille saunassa tai alastomuudessa ei ole mitään seksikästä/eroottista, kuvittelevat, että kaikki ajattelevat samalla tavalla kuin he. Koska heidän päähänsä ei saunassa toista ihmistä katsellessa voi tulla mieleen mitään seksiin liittyvää, on heillä jostain syystä luulo, ettei muillekaan näitä ajatuksia voi tulla.