Mikä puhelin sinulla on? Tykkäätkö siitä? Mitä muuttasit? Mikä on unelmiesi puhelin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Galaxy X goveri on. Tykkäisin enemmän Nokian E7, mutta kun se on ihan paska, eli ei kestä käytössä, siksi koitan nyt tota Galaxya, kun sen pitäs olla iskun ja kosteuden kestävä.

Mulla on joku ainakin 5-6 vuotta vanha Nokian limenvihreä puhelin, jossa tosi huono kamera ja puhelutkin alkaa katkeilemaan, jos yli vartin yritän jaaritella.Ihan paska puhelin, mutta saan hoidettua välttämättömät puheluni sillä, ja unohdan sen usein kotiinkin..En tarvitsekaan ton kummosempaa, kun en ymmärrä, mitä niillä kaikilla hienouksilla pitäsi tehdä?? Sehän on kuiteskin vain puhelin, mulle.

nokia 311 ostin just, ihan kiva peruspuhelin, kiva kun toimii selain nopeesti toisin kuni vanhassa c5:ssa, tosin on vähän opettelua vielä ton kosketusnäytön kanssa :D

[QUOTE="tiipii";27490258]Mulla on joku ainakin 5-6 vuotta vanha Nokian limenvihreä puhelin, jossa tosi huono kamera ja puhelutkin alkaa katkeilemaan, jos yli vartin yritän jaaritella.Ihan paska puhelin, mutta saan hoidettua välttämättömät puheluni sillä, ja unohdan sen usein kotiinkin..En tarvitsekaan ton kummosempaa, kun en ymmärrä, mitä niillä kaikilla hienouksilla pitäsi tehdä?? Sehän on kuiteskin vain puhelin, mulle.[/QUOTE]

Oon periaatteessa samaa mieltä, mut on halvempaa ja helpompaa pitää mukana yhtä puhelinta, kun kameraa, navigaattoria, puhelinta, kalenteria ja laskinta erikseen.

Galaxy X goveri on. Tykkäisin enemmän Nokian E7, mutta kun se on ihan paska, eli ei kestä käytössä, siksi koitan nyt tota Galaxya, kun sen pitäs olla iskun ja kosteuden kestävä.

Noh, E7 on tarkoitettu enemmän yrityskäyttöön toimistoduuneihin. Travellerit ym. mailien syncronointiin ja lyncin käyttöön toimivat, mulla toimii työkäytössä ihan hyvin, mitä nyt välillä kadottaa sim-kortin.

Oon periaatteessa samaa mieltä, mut on halvempaa ja helpompaa pitää mukana yhtä puhelinta, kun kameraa, navigaattoria, puhelinta, kalenteria ja laskinta erikseen.

No varmaan niinkin, mutta en mä tartte esim.navigaattoria(osaan lukea ihan karttaakin), kamera on kamera ja tykkään siitä, laskinta tarvitsen tosi harvoin ja joka tapauksessa oon niin vanhanaikanen, jotta kalenteri eli almanakka on mulla ihan paperiversiona. Joten mulle sopii tuo, vaikka kakka onkin..

[QUOTE="vieras";27490287]Noh, E7 on tarkoitettu enemmän yrityskäyttöön toimistoduuneihin. Travellerit ym. mailien syncronointiin ja lyncin käyttöön toimivat, mulla toimii työkäytössä ihan hyvin, mitä nyt välillä kadottaa sim-kortin.[/QUOTE]
Työkäytössä mullakin ja ulkona ei voi pitää taskussa, kohtaa oitis kosteusvaurion. Sekä mulla että miehellä kesti alle vuoden :(. Oisin tykänny siitä muuten tosi paljon, oli helppo ja mukava käyttää, selkeä kalenteri, sillä viitti jopa kirjottaa viestejä, mutta sohlas alusta asti (molemmilla) korjattiinkin pariin otteeseen takuuseen ja sitten ilmoitettiin, että siinä on kosteusvaurio. Ja moni kaveri on sanonu samaa, että sohlaa paljon ja ei kestä edes normaalia käyttöä, eli siis käsilaukussa ja taskussa pyörimistä.

Työkäytössä mullakin ja ulkona ei voi pitää taskussa, kohtaa oitis kosteusvaurion. Sekä mulla että miehellä kesti alle vuoden :(. Oisin tykänny siitä muuten tosi paljon, oli helppo ja mukava käyttää, selkeä kalenteri, sillä viitti jopa kirjottaa viestejä, mutta sohlas alusta asti (molemmilla) korjattiinkin pariin otteeseen takuuseen ja sitten ilmoitettiin, että siinä on kosteusvaurio. Ja moni kaveri on sanonu samaa, että sohlaa paljon ja ei kestä edes normaalia käyttöä, eli siis käsilaukussa ja taskussa pyörimistä.

hmm... mulla on kestänyt duunikäytössä ihan hyvin enkä ole kuullut,että työkavereiden puhelimia olis jouduttu palauttamaan, meillä noita on muutama sata kpl.

Vuoden päivät ollut Samsung Galaxy S 2. Tykkään, tykkään, toki nythän tuosta on jo kolmonenkin, vielä parempi :) Tässä on kaikki mitä tarviin: sopivan iso näyttö, swype-näppis, järjettömän iso valikoimia enemmän ja vähemmän tarpeellisia ja ILMAISIA sovelluksia, jeppis kamera, mp3, netti (dna täysnopee) toimii, hyvä kalenteri. Akku kestää mun käytössä 3-5 päivää, mikä on ilmeisesti tosi hyvä kesto älypuhelimelle.

Jos jotain rutistavaa haen, niin edellisen Samsungin mukana tuli paaaaljon paremmat kuulokkeet. Nää S2:n mukana tulleet on sellaiset ihan perus-perus ilman volume-säätöä tai klipsiä, jolla sais paitaan/takkiin kiinni.

Samsungin joku ihan hirvee, vihaan tota puhelinta. En tosin oo saanut aikaiseksi ostaa uuttakaan. Ja en halua mitään hienouksia vaan ihan semmosen peruspuhelimen jolla voi soittaa ja tekstata, ei tarvi olla kameroita, soittimia, telkkareita eikä baarikaappeja.

Lumia 800 on mulla. Oon tykännyt itse asiassa tosi paljon. Edellinen oli iPhone, olin vähän skeptinen kun vaihdoin, mutta nyt olen ollut kyllä tosi tyytyväinen. Paras ominaisuus tässä on toi Office-paketti ja sit HD-video, huonoin ehkä maksullisen musiikin lataaminen (Spotify tietty toimii, mutta sen käyttöliittymästä en tykkää).

Lumia 920 tulee ilmeisesti nyt duunipuhelimeksi vuodenvaihteessa. Aikas jännää!

Yhteistyössä