D
D44
Vieras
Mulla on Samsung Galaxy Y ja tykkään
Näyttö sais kyllä olla isompi mut ei haittaa ku masko vaa 72 e. Unelmieni puhku ois iPhone tai Samsungin lippulaivamallit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on Samsung Galaxy Y ja tykkäänNäyttö sais kyllä olla isompi mut ei haittaa ku masko vaa 72 e. Unelmieni puhku ois iPhone tai Samsungin lippulaivamallit
![]()
Galaxy X goveri on. Tykkäisin enemmän Nokian E7, mutta kun se on ihan paska, eli ei kestä käytössä, siksi koitan nyt tota Galaxya, kun sen pitäs olla iskun ja kosteuden kestävä.
Oon periaatteessa samaa mieltä, mut on halvempaa ja helpompaa pitää mukana yhtä puhelinta, kun kameraa, navigaattoria, puhelinta, kalenteria ja laskinta erikseen.
Galaxy X goveri on. Tykkäisin enemmän Nokian E7, mutta kun se on ihan paska, eli ei kestä käytössä, siksi koitan nyt tota Galaxya, kun sen pitäs olla iskun ja kosteuden kestävä.
Työkäytössä mullakin ja ulkona ei voi pitää taskussa, kohtaa oitis kosteusvaurion. Sekä mulla että miehellä kesti alle vuoden. Oisin tykänny siitä muuten tosi paljon, oli helppo ja mukava käyttää, selkeä kalenteri, sillä viitti jopa kirjottaa viestejä, mutta sohlas alusta asti (molemmilla) korjattiinkin pariin otteeseen takuuseen ja sitten ilmoitettiin, että siinä on kosteusvaurio. Ja moni kaveri on sanonu samaa, että sohlaa paljon ja ei kestä edes normaalia käyttöä, eli siis käsilaukussa ja taskussa pyörimistä.
Mulla on Samsung Galaxy Y ja tykkäänNäyttö sais kyllä olla isompi mut ei haittaa ku masko vaa 72 e. Unelmieni puhku ois iPhone tai Samsungin lippulaivamallit
![]()