M
"Minttu"
Vieras
En mieti rahan puolesta, vaan tuon teidän elämänasenteen kannalta. Kuinka korkealta ja kovaa tiput, kun työkkäri "pakottaa" sinut ja miehesi töihin/kurssille..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja minä maksan teidän oleilua, kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja etkö??;27489697:Etkö kertaakaan saanut mitään tukia? Entäs lapsilisä? Äitiyspäiväraha? Ilmainen tai lähes ilmainen terveydenhuolto? Edullinen julkinenliikenne? Päivähoito, josta maksoitta ehkä 10% siitä, mitä vuorohoitokustantaa?
Olet siis kyllä osan maksuistasi saanut takaisin, usko vaan.
Mutta onnea teille rauhasta ja onnesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27489666:Mietin, millä paikkakunnalla pystyy olemaan sairaanhoitoalan työtön. Siis että työkkäristä ei tule työhönosoituksia.
Siitä huolimatta ihmettelen, että sairaanhoitoalalla olevalle ihmiselle ei löytyisi pariin vuoteen - kuten ap on suunnitellut - töitä. En sitä sano, etteikö voisi olla joku paikkakunta, jossa ei ole edes hoitoalan töitä tarjolla. Suurimmassa osassa Suomea kuitenkin on.Ei kaikille riitä palkallisia töitä. Jotkut voivat ottaa rennosti. Ja vaihtaa voi aina välillä.
Tätä on tulevaisuus.
EI jatkuvaa työtä. Vaan rentoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27490031:Siitä huolimatta ihmettelen, että sairaanhoitoalalla olevalle ihmiselle ei löytyisi pariin vuoteen - kuten ap on suunnitellut - töitä. En sitä sano, etteikö voisi olla joku paikkakunta, jossa ei ole edes hoitoalan töitä tarjolla. Suurimmassa osassa Suomea kuitenkin on.
Tiestysti voi, mutta käsittääkseni tuosta paukahtaa karenssi. Toki jos on valmis ottamaan karenssin vastaan, niin mieluumminhan työnantajakin ottaa motivoituneen työntekijän kuin sellaisen, jota koko homma ei voisi vähempää kiinnostaa.Ehkö löytyy, mutta miksei ap antaisi niiden mennä ensin, jotka tarvitsevat/haluavat sitä enemmän. Kaikille niitä ei kuitenkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhempi ja onnellisempi :);27489384:En katsoisi meillä olevan pahoja mielenterveysongelmia. Mieskin on masennuksestaan jo hiukan toipunut, kylläkin lääkityksen avulla. Minä puolestani vain syntymähumalassa tietääkseni.
Kyllä minä ymmärrän, että joillakin ottaa kupoliin tämä meidän ratkaisu. Itsekin kironnut usein "oloneuvoksia". Tuskin tämä lopullista on, tosiaan, työhönkutsuja ootellessa. Mutta toistaiseksi on saatu hengittää rauhassa.
Ja aika kyllä kuluu kuin siivillä! Olen kehittänyt tämmöisen päiväohjelman:
Herätys klo 8, aamukahvit ja lapsi pikkukouluun tai itse muuten vaan lenkille
klo 9.30
puuroa ja päivän nettilehdet/palstat
n klo 10.30-12.30
kotitöitä
n klo 13
lounaskahvit
13-15 päikkärit tai muuten vaan oleilua, lukemista
klo 15 alan laittamaan ruokaa(mies leikkii muksun kans yleensä ulkona tai sit ulkoillaan yhessä)
klo 16 syödään
klo 17-18
lähdetään usein kylään, uimaan tai sitten kokoonnutaan sohvalle köllimään, pelaamaan, katselemaan lastenohjelmia.
klo18-19 usein ulkoillaan tai sit siellä kylässä vielä
19.30 iltatoimet lapsen kans,
klo 20.30 lapsi nukkumaan, me katotaan leffaa/telkkaa muuten vaan, surffaillaan netissä, mies menee käymään tallilla tai minä lenkillä.
Puolilta öin nukkumaan.
Hienosti kalenterisi täyttyy, ja arvokkaaksi itsesi tunnet.
Kissat ovat arvottomia itseään pestessään ja olemassaolostaan nauttien.
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhempi ja onnellisempi :);27489197:Tarina on täysin tosi. Äitini ja isäni saivat hirveät raivarit ja miehen vanhemmat luulivat meijän tehneen vararikon ihan muuten vaan. kylläpä se omaakin päätä vähän palelee, kun ajattelee tätä kaikkea, mutta ihanaa kun ei ole kiirettä, ei kellon kanssa kilpaa juoksua! Voihan se olla, että parin vuoden päästä jo ahistaa, mutta sitten voi mennä taas töihin, sairaanhoitoalalla töitä riittää.
Miksi ette usko? Onko tuo muka niin ihanan kuuloista elämää tuo entinen?
voisitte vaikka nauttia elämästä ilman stressiä. =)Mitä tapahtuisi jos me muutkin työssäkäyvät tekisimme samoin?
voisitte vaikka nauttia elämästä ilman stressiä. =)