Kiva, taas oli 1kk banni ilman syytä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kerroin ihmisestä ketkä kukaan ei tunne, en edes haukunut. Tämä on niin.....!

Mutta toisalta oli kiva olla poissa 1kk palstalta:)

Sain monet asiat taas taas tehtyä. Avaan lähiaikoina jos saan sen tilan, niin kaupan Turussa. Iso projekti siirty tammikuun puolelle (mistä puhuin täällä), kun tehdas ei kerkee valmista, noin iso määrä tuotteita kun tarvi olla. Myös aloitin suunnitella omia kaalusteita ja nyt jo ne 3D projektin alla jotkut kaalusteista. Siihen menee aika kans ehkä vast ensimmäiset prototyypit valmiina ens vuonna kevät-kesällä=). On muuitakin juttuja tulossa:D. Kokoajan jotai, sain taas palkattua muutama työntekijä lisää. Sain myös kivoja yhteystyö kumpaneita. Yhden kans teemme myös yks helikopteri projekti. Siis töitä riitä:D ja näköjään se on nyt mun yks suuri rooli elämässä. Pääasia että tykkään;)

Miten teille kuulu?:flower:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehkä sut bannattiin ihan for your own good.
Sulta ilmeisesti vähän puuttuu tota itsesensuuria, ehkä modet ajatteli sun puolestas sun läheisiä, bisneksiä, jne.

Mut kieltämättä vähän draamavapaata ollut ilman sua, tervetuloa takaisin :D

Ehkä sut bannattiin ihan for your own good.
Sulta ilmeisesti vähän puuttuu tota itsesensuuria, ehkä modet ajatteli sun puolestas sun läheisiä, bisneksiä, jne.

Mut kieltämättä vähän draamavapaata ollut ilman sua, tervetuloa takaisin :D
Mode kerroi selvästi, että banni tuli kun kerroin henkilöstä, joka meiltä halua rahaa. Mä olen täällä ainoa persoona/ palstalainen, kelle pakko pitää suu kiinni. Siitä henkilöä kukaan ei täällä tunne, järjellä jopa kun ajattelen kukaan ei voi edes saada tietä kenestä on kyse. Kun en nimiä huuta. Sekä ihmisestä en puhunut edes yhtään pahaa, kerroin vaan tilannen ja kysyin mitä kannatta tehdä

Älä unohda rakkaita lapsiasi. Anna heille aikaasi. Ovat vain hetken pieniä.
Kiva kun työt sujuu.
Muista myös tuöntekijöiden hyvinvointi. Hemmottele heitä välillä.

No,kiva ku oot takaa.....

On varmaan muutki kaivannu,vaikka ne sitä ei tunnusta.. Meinaan että päivittäin täällä on sua koskeva ketju alotettu :-D

No, en siitä ihmettele:D. koska jopa kiusaminen siirtyi yhdelle toisellekin paikalle, kun ei täältä minua saaneet kii. Mutta ei tämä siis hauska ainakan ole, vaan ikävä, mutta vain sen henkilön puolesta joka jaksa kiusata

[QUOTE="vieras";27522448]Työllistätkö muita kuin itsesi? Onko työntekijöiitä jos on niin montako palkollista sinulla on?[/QUOTE]

Siis mulla on kaikki provikkalla täällä hetkellä töissä ja 4hlö:). Jokaisella yks n.s firma hoidettavana, paitsi 1 työntekijä niin ahkera että hoita 3 firma:D

Just.. Onkohan tänne pestattu viimeaikoina joitain uusia yli-innokkaita modeja, ketjujakin suljeskeltu ja siirrelty omituisista "syistä" hiljan..

En tuota banniin johtanutta ketjua nähnyt, mutta uskoisin että ap:n sekä muiden asiaan liittyvien parhaaksi bannia tuli..ei ole eka kerta.

[QUOTE="Vieras";27522449]Älä unohda rakkaita lapsiasi. Anna heille aikaasi. Ovat vain hetken pieniä.
Kiva kun työt sujuu.
Muista myös tuöntekijöiden hyvinvointi. Hemmottele heitä välillä.[/QUOTE]

No en todellakaan, lapsillekin aika tulee:). Jopa nyt tännekin on aika. Kun mä lopetin 1t sitten työt, teen vielä illalla/yöllä, muutama. Kun huomenna Stocmannissa kokous (mun tuoteista), niin pakko kaikki paperit saada valmiiksi ja näytteet, miks juuri tämä tuote.

Sitten sen jälkeen Helsingissä on toinen kokous (helikopteri juttu). Niin isot herrat tulee 3sta eri maasta. Suomesta siis myös, kenen kaa teen yhteystyön tai ainakin aloitan. Voi jopa sanoa aloitin, kaikki valmiina tarvi vaan yks juttu siirtä (tiedot) niin se on siinä:D

Haha tää palsta on ihan pystyyn kuollut ilman sua :D ihana kun olet tullut takaisin :)
Ja taas niin reippaana :)

Mulle henk.kohtaiseti kuuluu oikein hyvää tänää on tullut paljon hyviä uutisia :) <3

Alkuperäinen kirjoittaja läheisesi;27522570:
konkursseja tulossa... yritä nyt hyvä ihminen keskittyä työhösi, nyt on kyseessä muittenkin rahat kuin miehesi!

Nyt täysin mennyt ohi? Miten tähänkin vedetään miehen rahoja?

No, en siitä ihmettele:D. koska jopa kiusaminen siirtyi yhdelle toisellekin paikalle, kun ei täältä minua saaneet kii. Mutta ei tämä siis hauska ainakan ole, vaan ikävä, mutta vain sen henkilön puolesta joka jaksa kiusata

No,mä olen mun palstailun aikana huomannu just tuon,että sua kiusataan paljon täällä.. Vaikka mä en sua tunnekkaan,niin en mä hyväksy että sua kiusataan..

Enpä mä voi kun toivottaa sulle jaksuja.... Ja modeille terveisiä,että kannattas varmaan puuttua asiaan muutenki,ku jakelemalla banneja sille kiusatulle.

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="niina";27522748]Mut oothan sä ollut täällä päivittäin mainostamassa sun verkkokauppaa.[/QUOTE]

Ihana:D. En tiedä miten olin voinnut olla bannin aikana. Kun en pystynyt edes koko palsta nähdä koko kuukaus.

Yhteistyössä