mitä mies tarkoittaa viestillään. auttakaa, kun en ymmärrä uutta miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jemma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jemma"

Vieras
mies sanoi tekstarissa: "sanon tämän jo nyt ettei tule illalla yllätyksenä, että olen aika nopea. minulla kestää neljä min saada sut takaisin".

voisiko joku viisaampi kertoa mitä mies tarkoittaa?

meillä on tarkoitus tehdä ruokaa yhdessä ja syödä sen jälkeen, mutta eihän tuo viesti liity ruuanlaittoon mitenkään.

[QUOTE="jemma";27533298]ei voi olla kun ei ole ennen minua ollut kenenkään muun kanssa. :D tarkoittaako viesti jotain muuta sitten? mitä?[/QUOTE]

Ei siis ole ikinä seurustellut keneenkään kanssa :O kauanko te olette olleet yhdessä? Kyllä kuulostaa siltä, et viesti tuli väärään nroon..

[QUOTE="jemma";27533220]"sanon tämän jo nyt ettei tule illalla yllätyksenä, että olen aika nopea. minulla kestää neljä min saada sut tulemaan"[/QUOTE]

Tällä tavalla viestissä olisi jo järkeäkin, tavallaan.

[QUOTE="jemma";27533298]ei voi olla kun ei ole ennen minua ollut kenenkään muun kanssa. :D tarkoittaako viesti jotain muuta sitten? mitä?[/QUOTE]

No kyl mä ainaski kysyisin mieheltä, et mitä tolla tarkoitti. Ei sitä voi oikein muullakaan tavalla käsittää.

[QUOTE="jemma";27533220"sanon tämän jo nyt ettei tule illalla yllätyksenä, että olen aika nopea. minulla kestää neljä min saada sut takaisin".

voisiko joku viisaampi kertoa mitä mies tarkoittaa?
[/QUOTE]

Ok, AP mainitsi, että mies ei ole seukannut kenenkään kanssa aiemmin. Mutta kai hänellä nyt jotain säätöä on ollut? Säätökin voi olla ex.

Koska minä ymmärrän tuon tasan niin, että "sanon tämän jo nyt, että olen erittäin kiimainen, ettet ylläty siitä. Ja olen hiton kiimainen, joten todennäköisesti myös laukean nopeasti. Sorry että olemme riidelleet ja ihanaa että olemme sopineet, sillä minä laukean neljässä minuutissa ja saan sinut sen neljän minuutin aikana takaisin itselleni.

"sanon tämän jo nyt ettei tule illalla yllätyksenä, että olen aika nopea. minulla kestää neljä min saada sut tulemaan"

Paitsi että jos mies tarkoitti todellaki "saada sut takaisin", jolla tarkoitti sitä että on ollut suhteessa häikkää ja seksi pelastaa tälläkin kertaa tilanteen. Eli seksillä ja sillä neljän minuutin laukeamisella saadaan (ex)emäntä takaisin.

Ok, AP mainitsi, että mies ei ole seukannut kenenkään kanssa aiemmin. Mutta kai hänellä nyt jotain säätöä on ollut? Säätökin voi olla ex.

Koska minä ymmärrän tuon tasan niin, että "sanon tämän jo nyt, että olen erittäin kiimainen, ettet ylläty siitä. Ja olen hiton kiimainen, joten todennäköisesti myös laukean nopeasti. Sorry että olemme riidelleet ja ihanaa että olemme sopineet, sillä minä laukean neljässä minuutissa ja saan sinut sen neljän minuutin aikana takaisin itselleni.

kummallakaan meistä ei ole ollut ketään aiemmin. ei minkäänlaista meininkiä ennen toisiamme. ja mitä vastaukseesi tulee niin emme ole riidelleet.

Voi reps:D Ainakin ap tietää nyt mitä on jälkiruoaksi. Voi jeesus, mies on kutsuttu syömään, ja naputtaa jo viestiä mainostaakseen tulevaa urotekoaan. Jota siis ei ole koskaan tehnyt, kuin kuvitelmissaan, ja runkaten. Ilmeisesti näitä tyyppejä, jotka uskovat, että kun he saavat, niin se nainenkin saa.

No en kyllä ymmärrä. Tuo alku voi viitata seksiin, loppua en tajua. Alkukin voi tarkoittaa jotain johonkin muuhun liittyvää, mut hän on vitsikkäänä laittanut sen tahallaan niin, että vaikuttaa kaksmieliseltä?
"sanon tämän jo nyt ettei tule illalla yllätyksenä, että olen aika nopea. minulla kestää neljä min saada sut takaisin"... hmm..tuo viiemeinen sana ehkä tosiaan ennakoivan tekstinsyötön kujeita...

Kannattaa varmasti kysyä suoraan, että mitäköhän tarkoitit kun en ymmärtänyt.