S
"surullinen"
Vieras
Mistä saatte voimaa, kun tuntuu ettei jaksa? Tuntuu, ettei missään ole järkeä, mikään ei onnistu, eikä kukaan oikeasti välitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voit yrittää saada tk:sta lähetteen psykiatrian polille tms. että pääsisit lepäämään pariksi viikoksi. Siellä on se vertaistuki aivan äärettömän tärkeää. Voit jopa tavata sielunsiskon/-veljen siellä, joka on samassa tilanteessa ja voitte auttaa molemmat toisianne.
Minä meditoin, luen hyviä kirjoja, lue vaikka Anthony de Mello Havahtuminen. Se on ohut kirja, sen lukee nopeasti.
Kävele luonnossa, jos sulla on lapsia, niin näe ilo lapsen silmissä. He tarvitsevat sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;27556926:Ihan paskat on fiilikset täälläkin. En mä tiedä edes miksi mä tähän nyt vastaan, kun tuntuu ettei jaksa edes selittää. On vaan niin yksinäinen olo, ja tuntuu, ettei kukaan välitä. Tai oikeastaan tiedänkin, ettei mun asiat ketään kiinnosta. No pitää vaan yrittää ajatella, että paskat nakkaan niistä, ja yritän jotenkin selviytyä seuraavaan päivään.
Pieni tyttäreni menehtyi muutama kuukausi sitten. Hän oli ainokaiseni.