F
Fiia
Vieras
Meille opetettiin työpaikalla,että 90%skitsofreenikoista on hyväksikäytettyjä lapsena. Uskotteko te että hyväksikäytetyistä tulee jossain vaiheessa elämää skitsofreenikkoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meille opetettiin työpaikalla,että 90%skitsofreenikoista on hyväksikäytettyjä lapsena. Uskotteko te että hyväksikäytetyistä tulee jossain vaiheessa elämää skitsofreenikkoja?
Eli väität että lähes prosenttia väestöstä on käytetty lapsena hyväksi?
Eli väität että lähes prosenttia väestöstä on käytetty lapsena hyväksi?
Uskotteko te sitten että hoidettuna hyväksikäytetyt voivat säästyä mielenterveysongelimilta? Vai onko hyväksikäytetyn kohtalo aina mielen sairastuminen?
Uskotteko te sitten että hoidettuna hyväksikäytetyt voivat säästyä mielenterveysongelimilta? Vai onko hyväksikäytetyn kohtalo aina mielen sairastuminen?
Alkuperäinen kirjoittaja Todennäköisyydet;27601674:Elämässä sattuu ja tapahtuu. Heikot sortuvat vastoinkäymisten edessä helpommin kuin vahvat. Medioissa puhutaan yleensä vain hyväksikäytön rankimmista seurauksista. Itse olen ainakin henkisesti ihan terve ja minulla on normaali seksielämä, vaikka olen joutunut lapsena hyväksikäytön kohteeksi. En usko olevani tässä suhteessa mitenkään poikkeava.