HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Suloisen kirpeää pakkasaamua sunnuntaihin ! :)

Ihanaa kun on kipakka pakkanen -11. Ei tuule eikä sada lunta. Nyt on ihanaa,,, valkeaa !

Ja aamukahvi maistuu niin hyvälle tänään.
Piakkoin voisi käydä heittämässä aamujuoksun. :xmas::xmas:

Kaheli olet! Mutta hyvalla tavalla kaheli. :heart:

En ole edes ehtinyt nukahtaa, on unirytmi viela toisella pallonpuoliskolla ja kiroilen taalla itsekseni, voileipia mutustellen. Mutta ehka tama tasta viela...

• Tykkää
Reactions: marabou
" Sukkela sunnuntai " .. toi oli kiva :)

Niin, tänään haetaan kirkolta vähäosaisen perheen lapsen lahjatoive. Niinkuin viime joulunakin. Hienoa toimintaa heiltä. :heart:

Ei vittu meikä tajus vasta nyt, et on normaaliduunariaika herätä...
HUH. No onneksi päivystyksessä vasta klo 15->
Mihin te ootte menossa, mihin aikanen herääminen?

Good morning Finland!
Salossa -10 pakkasta ja loistava ulkoilu sää! :)
Kohta on yövuoro pulkassa ja vapaat odottaa. Aamulenkille voisi tosiaan suunnistaa kun kotio pääsee.
Mukavaa päivää ja hauskaa adventtia!

• Tykkää
Hyvää huomenta palsta! :D
Nyt tämän vätyksen on helppo hymyillä, melkoisen pitkä vapaaputki alkoi, vasta torstaina töihin. JEE!
Ja nyt täytyy myöntää, etten tunne yhtään huonoa omatuntoa, vaikka tyttö meneekin maanantaina hoitoon, kumminkin on monesti kotona silloin, kun itsellä on työyö takana. :)
Ehdinpähän tehdä joulusalaisuuksia päivisin, kun yleensä olen mennyt jo ennen lapsia nukkumaan. :whistle:

• Tykkää
Ei vittu meikä tajus vasta nyt, et on normaaliduunariaika herätä...
HUH. No onneksi päivystyksessä vasta klo 15->
Mihin te ootte menossa, mihin aikanen herääminen?
Itse tulin juuri töistä kotiin. Hetken huilin, ehkä torkahdan ja klo 8 alan tykittää puhelimella päivystystä. Mulla on kivulias rasitusvamma ranteessa ja sille tarvii tehdä jotain. : /

Huomenta!
Mä oon valvonu koko yön. Pienimmällä "vähän" unirytmi sekaisin..Taitaa kohta nukahtaa tähän syliin. n. tnnin päästä alkaaki sitte pojat tuolta heräillä.

Huomenta!

|O Ois kyllä voinu nukkua kasiin asti, mut poitsu päätti herätä jo vähän viiden jälkeen. Kuuden jälkeen sit luovutin ja noustiin sängystä kun ei se suostunut enää nukahtamaan. Ny hoilaa täysillä "Hei lumituuli, valkea mummo..." Toivottavasti ei naapurit kärsi kauheesti.

Piti mennä maalaismarkkinoille aamupäivällä, mut taitaa jäädä välistä. Ei mikään nautinto väsymyksestä kiukkusen muksun kanssa siellä sitten kierrellä. Ja itekin varmaan väsymyksestä kiukkusena jo siihen aikaan :D.

Yhteistyössä