Miten lausutte....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="juup";27644152]Price prais
Private praivt

Toisaalta prince on prins

Ja priviledge on privileds... hmmmm...

Onko se tuo v siinä iin jälkeen? :)[/QUOTE]

Koko etelä-englannin alueella. sitten meillä on breakfast lunch and dinner, pohjoisen ihmisillä sitten breakfast dinner and tea. siis tea päivällinen nykyään..ennen kun oli köyhää illaksi oli todella vain sitten teetä. en ymmärrä tuot vta iin jälkeen kysymystä? priviledgessä? on se mutta ei niinkään selkeä. kyllä se kuuluu ääntää. privisistä huolimatta on kyllä sitten praivat parts. sille synonyymejä down below and bits. esimerkiksi "did you have the ultrasound. did they find girl or boy bits?"

[QUOTE="juup";27644137]Hei missäpäin sanotaan tuo privisi? Onko se jotain brittimurretta, kun esim. Primark lausutaan praimaak ja ihan vastaava on tuo pri-alku :)[/QUOTE]

olet oikeassa, en osaa selittää miksi. Mainostan vähän primarkia ja asdaa ja tescoa näissä vaatejutuissa, samoin kuin marks and spenceriä. Primarkista saa tosi kivoja vaatteita aivan puoli-ilmaiseksi. Näillä supermarketeilla on hienoja mallistoja..kannattaa kokeilla. ja baby klass-ketju oli aivan ihana ja laadukas marks and spencerillä... monet tykkäävät topshopista ja river islandista mutta itse menin sinne kun olin ensin tarkistanut nuo edellä sanomani. Next ja new look ovat myös kivoja kauppoja ja ymmärrän miksi esim Nextin kengät ja laukut ovat vähän kalliimpia kuin vaikka praimaaksilla.

Koko etelä-englannin alueella. sitten meillä on breakfast lunch and dinner, pohjoisen ihmisillä sitten breakfast dinner and tea. siis tea päivällinen nykyään..ennen kun oli köyhää illaksi oli todella vain sitten teetä. en ymmärrä tuot vta iin jälkeen kysymystä? priviledgessä? on se mutta ei niinkään selkeä. kyllä se kuuluu ääntää. privisistä huolimatta on kyllä sitten praivat parts. sille synonyymejä down below and bits. esimerkiksi "did you have the ultrasound. did they find girl or boy bits?"

Joo mulle oli uutta Ausseihin muuttaessa, että tällä dinner on yleensä tea. Köyhemmiltä alueilta lienee rangaistusvangit kotoisin ;)

Yhteistyössä