Vaikea ymmärtää miten aikuinen ihminen jaksaa roikkua baareissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jeb

Vieras
Itselläni oli 18-20-vuotiaana sellainen kausi, että saatoin käydä baareissa 1-3 kertaa viikossa. Jossain vaiheessa kiinnostus alkoi hiipua ja parisuhteen ja perheen myötä baarissa tulee käytyä tätä nykyä ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Ja silloinkin aina joku "syy" esim. firman pippalot.

Sitten tiedän näitä aikuisia, jotka käyvät joka ikinen viikonloppu baareissa. Vaikka olisi perhekin. Vaikea kyllä ymmärtää, että miten jollakin riittää kiinnostus moiseen? Mitä perheellinen parisuhteessa elävä saa baarissa käynnistä siinä määrin, että jaksaa käydä siellä lähes tai joka viikonloppu?

Ja turha vetää hernettä nekkuun "ihmisiä on kuule erilaisia!", "ihme jeesustelua" tms. Kunhan ihmettelen :)

• Tykkää
Reactions: Uudi
Juuri niin, ihmisia on erilaisia :). En minakaan ymmarra miten joku jaksaa olla aina vaan kotona, esimerkkina vaan.

Monissa Euroopan maissahan on ihan tapana tavata ihmisia baareissa ja jopa useammin kuin kerran viikossa ;).

Juuri niin, ihmisia on erilaisia :). En minakaan ymmarra miten joku jaksaa olla aina vaan kotona, esimerkkina vaan.

Monissa Euroopan maissahan on ihan tapana tavata ihmisia baareissa ja jopa useammin kuin kerran viikossa ;).

Minä taas ymmärrän jos joku on kotihiiri. Vaikken itse sitä olekaan, vaan harrastan, matkustelen, käyn kulttuuritapahtumissa, lasillisella/kahvilla ystävien kanssa jne. :)

Mä tykkään tavata mun ystäviä, helpointa ja luontevinta se on ravintolassa tai työpaikalla.

Minäkin tapaan ystäviäni yleensä ravintoloissa, siis syömässä käydään, ei baareissa (jossa ei edes kovan musiikin takia kuule mitä toinen puhuu), mutta nämäkin siis tapahtuvat yleensä ennen klo 20.00.

Ihmettelen minäkin noita baareissa roikkujia. Ikuisia teinejä ja white trasheja varmaan...

Noh...minä en käynyt parisuhteen aikana kuin kerran tyttöjen kanssa baarissa,siitäkin sai kuulla monta vuotta jälkikäteen,ex ei vaan ikinä ite lähtenyt minnekkää,en olisi estellyt mutta kun ei mennyt niin ei mennyt.EI sillon kaivannut mitään baari reissuja. Mutta nyt kun sinkkuna elelen niin joo,kyllä mä käyn ,en joka viikko mut pari kertaa kuukaudessa,talvisin vielä harvemmin kun tuonne pakkaseen viitsi lähteä. Mä käyn ihan siitä syystä et näen siellä sellasia tuuutuja joita ei muuten tule nähtyä sekä sitten törmäilee myös uusiin ihmisiin.Monta uutta tuttua tullut sen myötä elämään mikä on positiivista. Ei mua kiinnosta sit käydä jos olen suhteessa tai joskus ehkä perheellinen.

[QUOTE="mie";27650803]Minäkin tapaan ystäviäni yleensä ravintoloissa, siis syömässä käydään, ei baareissa (jossa ei edes kovan musiikin takia kuule mitä toinen puhuu), mutta nämäkin siis tapahtuvat yleensä ennen klo 20.00.

Ihmettelen minäkin noita baareissa roikkujia. Ikuisia teinejä ja white trasheja varmaan...[/QUOTE]

En juuri koskaan käy baareissa joissa soi kova musiikki, ellen ole varta vasten katsomassa keikkaa. Ennen klo 20 ei onnistu, koska olen töissä vielä 22-23 asti. Sen jälkeen käydään sitten lasillisilla.

White trash siis?

[QUOTE="vieras";27650814]Noh...minä en käynyt parisuhteen aikana kuin kerran tyttöjen kanssa baarissa,siitäkin sai kuulla monta vuotta jälkikäteen,ex ei vaan ikinä ite lähtenyt minnekkää,en olisi estellyt mutta kun ei mennyt niin ei mennyt.EI sillon kaivannut mitään baari reissuja. Mutta nyt kun sinkkuna elelen niin joo,kyllä mä käyn ,en joka viikko mut pari kertaa kuukaudessa,talvisin vielä harvemmin kun tuonne pakkaseen viitsi lähteä. Mä käyn ihan siitä syystä et näen siellä sellasia tuuutuja joita ei muuten tule nähtyä sekä sitten törmäilee myös uusiin ihmisiin.Monta uutta tuttua tullut sen myötä elämään mikä on positiivista. Ei mua kiinnosta sit käydä jos olen suhteessa tai joskus ehkä perheellinen.[/QUOTE]

Tekeekö sellaisilla tuttavilla oikeastaan mitään, joita voi tavata vain pienessä sievässä?

[QUOTE="mie";27650803]Minäkin tapaan ystäviäni yleensä ravintoloissa, siis syömässä käydään, ei baareissa (jossa ei edes kovan musiikin takia kuule mitä toinen puhuu), mutta nämäkin siis tapahtuvat yleensä ennen klo 20.00.

Ihmettelen minäkin noita baareissa roikkujia. Ikuisia teinejä ja white trasheja varmaan...[/QUOTE]

Taalla ulkomailla eivat baarissa kayvat ainakaan ole mitaan "white trashia" yleensa. Vaan nimenomaan korkeissa viroissa tyoskentelevat tykkaavat kayda baareissa tyon vastapainoksi. Baarejakin on siis monenlaisia ;).

Taalla ulkomailla eivat baarissa kayvat ainakaan ole mitaan "white trashia" yleensa. Vaan nimenomaan korkeissa viroissa tyoskentelevat tykkaavat kayda baareissa tyon vastapainoksi. Baarejakin on siis monenlaisia ;).

Jep, ainoa "baari" ei ole se kylän halvin räkälä, jossa naapuritalon Marjaliisa kirkuu karaokea niin että korvat soi. Tai se disco, jossa tekno tuuttaa täysillä ja jengi pokailee toisiaan pelti kiinni.

Ihan normaalien ihmisten kanssa minä tapaan käydä, useimmiten nauttimassa hyvästä esiintyjästä/teatterista/viinistä/oluesta. Tai vaikka kahvista, ja autolla kotiin.

En mäkään ymmärrä, siis sellasia jotka jaksaa käydä baarissa vetämässä hirveet kännit. Täällä missä asutaan niin ei ihmiset muuta teekkään baarissa kuin vetää perseet.
Ittee ei vois vähempää kiinnostaa.
Meillä oli työpaikan pikkujoulut ja työkaverit luuli että musta on kauheeta lähtee kotiin siinä vaiheessa kun muut suuntas baariin.
Kun käydään jossain muualla reissussa niin tykkään käydä ravintolassa illalla syömässä, kahvilla jne.

En minäkään missään yökerhoissa jaksais roikkua, mutta kyllä pubissa käyn pari kertaa kuukaudessa tapaamassa ystäviä. Ja siten, että ollaan hyvissä ajoin kotona nukkumassa, elikkäs puolilta öin.

En tunne henk.koht. kyllä yhtäkään aikuista, perheellistä ihmistä, joka roikkuisi baareissa joka viikonloppu.

Kännissä örveltämistä ja puskiin yrjöilyä minäkään en ehkä oikein ymmärrä. Se ei ole mielestäni ikinä ole ollut mitenkään hauskaa, baikka joskus on saattanut näinkin käydä. Mutta jos juominen pysyy edes jotenkin sivistyneellä tasolla, niin mitäs väliä sillä onmitä ihminen vapaa-ajallaan tekee? Itse tykkään vaihtelusta. Joskus menen baariin ja joskus jään kotiin neulomaan sukkaa.

• Tykkää
Reactions: moekoe ja Minni:)
Mäkään en ymmärrä yhtään mitään sellaista, mikä ei mua kiinnosta. Kaikki jotka tekee em asioita, on wt tai muuten vaan jääneet lapsen tasolle.

Näin juuri. Esimerksi kaikki jotka tykkää shoppailla tai lakkaavat kynsiään ovat joko wt tai jääneet ikuisiksi teineiksi.

Baareja on erilaisia. Useimmissa pystyy etenkin alkuillasta aivan hyvin keskustelemaan. Itse kävisin mielelläni useammin, mutta kun ainoa mahdollisuus on kerran kahdessa viikossa, niin silloin mieluiten nautin yksinolosta kotona tai tulee kutsuttua kaveri kylään tai itse kyläiltyä. Brittein saarilla pubit ovat ihmisten olohuoneiden jatkeita, siellä vietetään aikaa, seurustellaan ihmisten kanssa, ollaan sosiaalisia ihan irl.

• Tykkää
Reactions: moekoe ja Lex
[QUOTE="vieras";27650967]En minäkään missään yökerhoissa jaksais roikkua, mutta kyllä pubissa käyn pari kertaa kuukaudessa tapaamassa ystäviä. Ja siten, että ollaan hyvissä ajoin kotona nukkumassa, elikkäs puolilta öin.

En tunne henk.koht. kyllä yhtäkään aikuista, perheellistä ihmistä, joka roikkuisi baareissa joka viikonloppu.[/QUOTE]

Näin. Mä käyn esim. syömässä ja parilla kavereiden kanssa, ja meillä on kaikilla perhe. Ei käydä "roikkumassa baareissa", vaan tapaamassa toisiamme miellyttävässä (lapsivapaassa ;) ) ympäristössä, jossa joku toinen laittaa ruuat ja juomat ja siivoaa jäljet. Toki tavataan sitten lasten kanssakin, mutta ne on erilaisia tapaamisia ne.

[QUOTE="Jenis";27651105]Näin. Mä käyn esim. syömässä ja parilla kavereiden kanssa, ja meillä on kaikilla perhe. Ei käydä "roikkumassa baareissa", vaan tapaamassa toisiamme miellyttävässä (lapsivapaassa ;) ) ympäristössä, jossa joku toinen laittaa ruuat ja juomat ja siivoaa jäljet. Toki tavataan sitten lasten kanssakin, mutta ne on erilaisia tapaamisia ne.[/QUOTE]

Nimenomaan, lapsivapaassa. :)

Ja ei, se ei tarkoita sitä että inhoaisin ystävieni kanssa omia lapsiamme, se tarkoittaa sitä että aikuiset ihmiset haluaa joskus käydä ulkona parilla olusella ilman lapsia. :)

Yhteistyössä