Kaveri suuttui minulle ihan hirveästi :( (fb)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aaargh!

Jäsen
01.12.2012
134
0
16
Laittoi päivityksen "Piparintuoksua talo tulvillaan" (ja jotain muutakin heidän päivästään). Niin munhan piti mennä kirjoittamaan se vanha vitsi: "No pesisit sen joskus :D". Suuttui ihan älyttömästi! Pyytelin tietty anteeksi huonoa vitisä, mutta eipä tuo vielä ole leppynyt...

Oliko tuo nyt niin kamala? Mua ainakin nauratti kun kuulin tuon ensimmäisen kerran. Ja tuo kaveri itsekin laukoo välillä kaikenlaisia juttuja, joten luulin, että huumorintaju kestäisi : / Osuikohan tuo nyt jotenkin arkaan paikkaan.

(Jos tunnistit itsesi tästä, niin soriiiii!!!)

Taitaa olla pinna kireellä, kun on pitänyt leikkiä täydellistä äitiä ja vääntää pipareita yms. mitä "hyvän äidin" näin itsenäisyyspäivänä kuuluu tehdä. Ja siinä sivussa tietenkin päivitellä feispuukkiin kaikki saavutuksensa, jotta kaikki tietää kuinka täydellinen ja kerkiävä on.

• Tykkää
Reactions: cockerspaniel
Taitaa olla pinna kireellä, kun on pitänyt leikkiä täydellistä äitiä ja vääntää pipareita yms. mitä "hyvän äidin" näin itsenäisyyspäivänä kuuluu tehdä. Ja siinä sivussa tietenkin päivitellä feispuukkiin kaikki saavutuksensa, jotta kaikki tietää kuinka täydellinen ja kerkiävä on.

Saattaa tietty olla näinkin. Nooh, katellaan josko se tuosta leppyisi...

No tollanen ei ole kivaa, koska facessa kaiken lukee myös monella mummot, äidit, isät, tädit ja sedät. Tuo on vaan huonoa käytöstä ja vitsikin oli ihan huono. Mä hermostuisin siitä, että joku paukapää laittas tollasta esimerkiksi mun äidin luettavaksi, tai mun lapsen luettavaksi. Kuka muuten haluaa tulla muistetuksi noin tyhmistä jutuista omien tuttujen, sukulaisten ja kavereiden edessä?

Sori vaan, mutta jos kaverillas on pinna kireellä, niin oot säkin kyllä aika nolo.

No tollanen ei ole kivaa, koska facessa kaiken lukee myös monella mummot, äidit, isät, tädit ja sedät. Tuo on vaan huonoa käytöstä ja vitsikin oli ihan huono. Mä hermostuisin siitä, että joku paukapää laittas tollasta esimerkiksi mun äidin luettavaksi, tai mun lapsen luettavaksi. Kuka muuten haluaa tulla muistetuksi noin tyhmistä jutuista omien tuttujen, sukulaisten ja kavereiden edessä?

Sori vaan, mutta jos kaverillas on pinna kireellä, niin oot säkin kyllä aika nolo.

:ashamed:

Niin ja tosiaan, tämä kaveri ei ole niitä kainoimpia liljoja itsekään ja saattaa puhua joskus aika härskejäkin. Silläpä ajattelin, että sen huumorintaju kestää.

Mutta se on ihan eri asia, mitä puhutaan kun ollaan kaverin kanssa, kuin että mitä on sopivaa kirjoitella ihan kaikkien nähtäväksi. Jos sulla ois vaikka lapsi facessa, niin kirjoittelisiksä silloinkin noita piparijuttuja?

Täytyy sanoa että ootte molemmat yhtä noloja. :laugh:

Voihan olla että ystävää hävetti kun ei ollut kirjoittaessaan ajatellut lauseen mahdollista kaksoismerkitystä ja ajattelee nyt että koko naamakirja on hälle hihittänyt. Tai sitten ei vaan huumorintaju riittänyt.

Pakko kai sen on aikanaan leppyä, ei kai kukaan voi lopullisesti suuttua tuollaisesta? Eikö päivityksiä saa halutessaan poistettua ja kommentteja samalla (en tiiä mitään Facebookista, mutta luulis olevan mahdollista)?

En ymmärrä miksi pitää kertoa vitsejä, jotka eivät oikeasti naurata ketään. Noille typeryyksille väännetään vain virtuaalinauruja, ei aitoja. Tai sitten jollain on vain äärimmäisen yksinkertainen huumorintaju jos tuollainen huvittaa.

:D

Miten totista porukkaa teidän esim. työkaverit on, jos joku kevyt piparintuoksuläppä saa pois tolaltaan? Meidän työpaikan kahvipöydässä lentää toisinaan -tai no, tosi monesti- aika pitkästi rankempaakin läppää (jopa niiden suusta, jotka työssään ovat hillittyjä ja hallittuja) eikä kukaan ole mieltään kai pahoittanut.

Menee jo liian totiseksi joillain...

Leipomisenkin voi sitten vääntää kielteiseksi asiaksi...

Suuttua nyt tuollaisesta, jestas sentään! Kai ne mummot, kummit ja työkaveritkin tietää että sillä rouvalla pillu on. Ja sekin kannattaa joskus pestä ja siitä voi vitsailla. Ikivanha tuo juttu on mutta joskus on vaan pakko näpsäytellä.

No, olihan se vähän ällöttävästi sanottu. Se sun kaveri on laittanut joulua kotiin ehkä lasten kanssa, on hyvä, siisti koti ja sitä joulun tunnelmaa jota sitten jakaa fb:ssä ystävilleen ja perheelleen ja sitten tulee tuollainen alapääkommentti.

Vähän sama kuin aloittaja päivittäisi onnessaan että ihana rakas lapsi mulla! ...ja sitten joku kommentoisi "ai se pierupää ahtisaaren näköinen ipanako! Höhöhö!" VITSIIIIIII!

Vitsi on siinä että kaikki nauraa.

Alapää-pissa-pippeli-kakka-pimppi-pieru-räkä- ym.huumori on sellaisen huumorin laji että kaikki eivät siitä tykkää. Ei siinä mitään pahaa ole, jokaiselle jotakin mutta pitää tiedostaa että kaikki eivät siitä pidä.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä