H
"Hoh"
Vieras
Minulla taas ei ole vaikeuksia sanoa työkavereille tai työnantajalle ei. Läheiset on se minun ongelma.
Oikeasti, mikä sun miestä vaivaa, kun se ei tiskaa tai laita ruokaa? Jäi vaivaamaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla taas ei ole vaikeuksia sanoa työkavereille tai työnantajalle ei. Läheiset on se minun ongelma.
Tottumus, mukavuudenhalu ja ajattelemattomuus. "Kun se on aina ennenkin...." Mä ainakin totesin aikoinaan, että vain muutama oli tehnyt sitä ihan silkkaa ilkeyttään tai hyväksikäyttötarkoituksessa. Kun jokin asia tapahtuu vuodesta toiseen samalla tavalla, sitä aletaan pitää itsestäänselvyytenä. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka käyttävät hyväksi näitä kilttejä tyttöjä. Eikö se nyt pitäisi jo hävettää että toiset aina passaa ja tekee. Oma äitini auttaa paljon, mutta kyseessä onkin minun äitini, joka haluaa auttaa ja joka osaa sanoa myös ei. En voisi edes kuvitella että kaveriporukassa joku sama tyyppi joutuisi aina hoitamaan järjestelyt/ruokailut/siivoamisen/jne.
Ja todellakin kävisin mieluummin pari päivää palkallisessa työssä sen sijaan, että passaisin viikon jotain napisevaa laumaa täysin ilman korvausta. Ruuat ja tiskit kaikille ei ole pikkuhomma. Kertakäyttöastioillekin pitäisi jotain kokata ja ne ruokapöydät siistiä.
Jokainen tuokoon omat astiansa ja pesköön sen itse! Mä ainakin tekisin niin. Tai sit piruuttaan nuolettasin ne astiat koirilla, tuskin syövät niistä sitten pesemättä![]()
Miten tämä toteutuu kun viikko ollaan siellä. Jos kyse olisikin yhdestä jouluateriasta, mutta ei ole. Helposti tiskaan yhden aterian tiskit 10 hengelle, mutta viikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27660337:Olen, jopa käyttänytkin tänään jo
Tiskaat vain omalle perheellesi astiat joka aterialle ja sanot muillekin, että voivat tiskata tarvitsemansa astiat itse, kun sinä et jaksa kaikkea yksin.
Tiedän, ei pitäisi pilata joulun tunnelmaa. Mutta tiedättekö sen tunteen mikä valtaa, kun tajuat että teidät on kutsuttu joulun viettoon paikkaan jossa ei ole astianpesukonetta ja huusholliin on tulossa 10ihmistä + neljä koiraa. Voin kertoa, että minulta pääsi eilen itku. Nyt ei voi enää perääntyä. Ja teille jotka ehdottavat tiskivuoroja, niin ei tule toteutumaan. Minä olen ainoa joka tajuaa alkaa tiskaamaan ja muutenkin huomioi nämä asiat. Mies ehdotti, että otetaan käyttöön kertakäyttöastiat ja silloin se itku sitten tulikin. Sanokaa vaan kultaluikka suussa syntyneeksi, mutta minä en jouluna kertakäyttöastioilta syö. En ikinä!!! Retket ja mökkeily on erikseen. Joulua tulee kunnioittaa myös kattauksella. Olen hemmpteltu nipo nyt sitten.![]()
Älä mene. Sillä se ratkeaa.
En ole enää menossakaan!menen rentoutumaan töihin oikein hyvällä omalla tunnolla. Ette tiedäkään miten helpottunut olen kun tämän ratkaisun tein.
Hyvä homma. Ihan mielenkiinnosta, kuka siellä tiskaa ja kokkaa kun sinä et olekaan paikalla![]()
Enkä muuten ole vielä edes ilmoittanut, että orja ei saavu paikalleihan oikeasti haluaisin olla kärpäsenä katossa näkemässä ilmeen kun ilmoitan.
Enkä muuten ole vielä edes ilmoittanut, että orja ei saavu paikalleihan oikeasti haluaisin olla kärpäsenä katossa näkemässä ilmeen kun ilmoitan.
Ei sota yhtä miestä kaipaa ja kukaan ei ole korvaamaton. Jos niin kuvittelet.
Ehkä niille muille ei ole ongelma käyttää sitten vaikka kertakäyttöastioita.