meneekö huutiksessa korut kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myyntiin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myyntiin"

Vieras
Mietin tuossa että pistäisin yhden Kalevala-korun riipuksen myyntiin, kun en sitä itse käytä, mutta meneekö sellaiset huutiksessa kaupaksi? Vai olisiko antaa vinkkiä jostain muusta foorumista?

No mä olen nimenomaan myynyt omat turhat Kalevala-koruni pois huutiksessa. Ei kannata älyttömiä laittaa hinnaksi, niin eroon kyllä pääsee. Ja joistakin Kalevala-koruista on saanut pelottavan hyvänkin hinnan. :D

Huutiksessa on Kalevala-koruille ihan oma osasto, joten tsekkaa vähän sieltä hintatasoa myymällesi korulle.

No mä olen nimenomaan myynyt omat turhat Kalevala-koruni pois huutiksessa. Ei kannata älyttömiä laittaa hinnaksi, niin eroon kyllä pääsee. Ja joistakin Kalevala-koruista on saanut pelottavan hyvänkin hinnan. :D

Huutiksessa on Kalevala-koruille ihan oma osasto, joten tsekkaa vähän sieltä hintatasoa myymällesi korulle.

Kiitos vinkistä! En tiennytkään että on ihan oma osasto.

Ite myin kans yhden hopeisen kalevala sormuksen ja sain siitä tosi hyvän hinnan, muistaakseni jäi 5€ alle sen mitä uus olis maksanu ja siis kilpailuakin siitä oli. Eikä tosiaan ollu edes mitenkään sellanen etteikö niitä enää sais

Yhteistyössä