Onko Eemi nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 70007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 70007

Vieras
En ole ennen kuullut mutta näin unta et sain Eemi-pojan... No tuo Eemi on muuten minusta kiva mut onko tuo edess nimi, vaan puhdas mielikuvitusnimi kuin joku Dada tms :D
Mä voisin tuota Eemiä harkita omalle pojalle.
 
Onko se pojan nimi? Vähän samaa sarjaa kuin Eevi, josta en osaa myöskään päätellä sukupuolta. Kyllä mielestäni etunimestä pitää voida päätellä kantajansa sukupuoli.
 
Onko se pojan nimi? Vähän samaa sarjaa kuin Eevi, josta en osaa myöskään päätellä sukupuolta. Kyllä mielestäni etunimestä pitää voida päätellä kantajansa sukupuoli.

Eihän Eemi ole edes ihan harvinainen nimi, väestörekisterikeskuksen mukaan se on annettu 700 miehelle. Ja muistuttaa sen verran paljon Eemil-nimeä, että musta sukupuoli on kyllä aika selvä.
 
kuolkaa homot. elämässä on tärkeämpiäkin huoliakin kuin se että onko eemi nimi. mikä vittu teitä vaivaa. runkatkaa itsenne tajuttomiks, saatanan läskiperseet
 
Googletitko omaan nimeesi liittyviä mielipiteitä vai miten tänne eksyit? ;)

Hanki itsetunto. :D

No, älä nyt, tekstistä päätellen tämä Eemi on about 10-vuotias, silloin vielä ei ole itsetunto kehittynyt ja tulee ehkä vedettyä tuollaiset kilarit jos tällaisestakin harmittomasta aloituksesta. Ehkä hän kasvaessaan hankkii sen itsetunnonkin. Ellei päädy esim. ryyppäämään kun noin koville ottaa oman nimen lukeminen kaksplussalta..
 

Yhteistyössä