T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kenessä se vika onkaan?;27720556:Olen eri mieltä. Hyvä palkkaisessa työssä on yleensä suuri vastuu ja työaikaa ei tunneta. Silloin ei todellakaan tehdä mitään osa-aikatyötä eikä lähdetä töistä, kun kello tulee neljä.
Voiko olla niin aivotonta ihmistä olemassa jonka mielestä kiusaajalla on oikeus kiusata toista lasta koska tämän perheellä on alhaisempi tulotaso?! Aapee mieti nyt edes vähän ennenkuin tulet tänne tekemään aloituksia...
Kaikki tekee kuten itse haluaa ja omalle perheelle sopii, mutta mikään valinta ei ole oikeutus lapsen kiusaamiseen! Kaikilla pitäisi olla oikeus mennä kouluun pelkäämättä ja kaikkien lasten pitäisi olla koulussa saman arvoisia! Ja tähän vanhemmat voivat vaikuttaa!
Palstatotuus: et voi antaa sekä rakkautta että rahallista hyvinvointia lapsellesi, sinun pitää valita vain toinen.
Eikö yleensä kiusaajat ole alempaa yhteiskuntaluokkaa, joiden vanhemmat ovat syrjäytyneitä? Kaikissa luokissa on kiusaajia, en sitä kiellä, mutta varakkuus ei tarkoita huonoa moraalia tai rakkauden puutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27720346:niin mulla ei mitään töitä vastaan, mutta milloinka vanhemmat ehtivät olla lasten kanssa jos molemmat koko päivä työssä ja lapsi pitää kuitenkin illalla laittaa ajoissa nukkumaan että jaksaa taas aamulla hoitoon herätä, ehkä ehtivät lapsen kanssa olla 2-3 tuntia ja siittäkin suurin osa menee ruuan laittoon ja ilta puuhiin. Itse ainakin annan lapselle mielummin aikaa kun materiaalia.