surua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surua? vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surua? vai ei?

Vieras
mulla oli menkat viimeksi 26.10. tänään kävin ultrassa,alamaha/selkä kipujen takia. lääkäri sanoi että odotin kaksosia ,mutta toinen oli vain pelkkä ruskuaispussi ja toinen kuollut sikiö? ei ole tullut verta tai mitään, kivut menivät ohi ultran jälkeen melkein heti. annettiin 9.1 kaavinta aika kun sanoi että on tuulimunaraskaus? voiko olla että ei ole ja voisin vaatia vielä tarkistusta? ehdotin mut kieltäytyi sanoi että tulee vaan pahamieli? kannattaako vaatia ennen kaavintaa ultra vielä? ja voiko siis olla niin että ei näy kunnolla edes sikiö vielä',aika vähän viikkojakin on kasassa? miten jos kaksosia odottaa voiko kumpikin kehittyä oikein jos toinen on vielä ruskuaispussina ja toinen vähän isompi? anteeksi tää kirjotus mut märisen täällä silmät päästäni :(

emmää tiiä,itekki ihan sekaisin :( 26.10 oli viimeset menkat ja 25.11 plussasin clearbluella joka näytti että raskaana 1-2 viikkoa. vaadin kyllä että saan ultran vielä ennen kaavintaa tai sitten meen yksityiselle. 9.1 ois kaavinta aika vasta kun joulu sulku on :(

voimia sinne, raskas tilanne.
Sulla on äkkiseltään laskettuna viikkoja jotain 8, eikö? Kyllä noilla viikoilla sikiö on lähtenyt kehittymään ja syke erottuu selvästi ja vaikka olis viikon jäljessäkin. Tekikö ultran ihan gyne vai joku terveyskeskuslääkäri? Jos gyne, niin luottaisin tuohon. Jos tk:ssa, missä koneetkin usein heikompia, niin kävisin yksityisellä ennen kaavintaa.

se oli eka tavallinen kätilö/gynekologi ja sitten pyysi vielä erikoislääkärin paikalle joka totesi sen...pakko saada silti vielä varmistus uudella ultralla en saa rauhaa henkisesti jos en saa.

se oli eka tavallinen kätilö/gynekologi ja sitten pyysi vielä erikoislääkärin paikalle joka totesi sen...pakko saada silti vielä varmistus uudella ultralla en saa rauhaa henkisesti jos en saa.

Luottaisin ja luotinkin. Näinhän valitettavasti itsekin, ettei siellä mikään sykkinyt. Mutta jos sun pitää saada mielenrauha, niin varaa ihmeessä aika yksityiselle.
Pitkä on kyllä aika tuohon kaavintaan. Miksi kaavinta eikä lääkkellinen, minkä saisit heti?

en tiedä... se erikoislääkäri sano et kaavintaan,lisäksi mulla oli siellä myös iso hematooma...sanoi vaan et jos joulusulun aikana alan vuotamaan niin päivystykseen vaan:(

siis 25.11 tein clearblue testin jonka mukaan olin raskaana 1-2 viikkoa. voisikohan olla niin että olisinkin tullut raskaaksi vasta marraskuun puolessa välissä ja siksi ei näy kunnolla ultrassa kun olis vaan n.4-5 viikkoa?

Ehdottomasti ultra ennen kaavintaa! Näin kävi mulle: viikolla 12 nvlassa sydänäänet eivät kuuluneet, th vaan ajatteli laitteen olevan rikki. Tilasin kuitenkin yksityiseltä ajan tilanteen varmistamiskesi ja hän sanoi raskauden olleen tuulimuna, sain kaavintaan lähetteen. Menin kotiin itkien, join pullon viiniä suruun ja kankkusessa matkasin Tyksiin seuraavana päivänä. Siellä luojan kiitos lääkäri teki uuden ultran ja meinasi ettei niin pientä tuulimunaa ole nähnyt, jos vastaisi lähetteessä olleita viikkoja. Ei tehtykään mitään ja menin viikoksi kotiin tietämättömänä odotanko vai en.. Uudessa ultrassa sydän sykki hienosti <3 Olin saanut ehkä keskenmenon ja tullut liki heti uudelleen raskaaksi, syytä moiseen ei tämän kummemmin kukaan keksinyt. nyt tämä minun tuulimunani on terve 10v poika =) kaikki on mahdollista.

Ennen toista raskautta, mulla oli myös keskenmeno. Silloin tuli verta runsaasti, voimakkaat kivut eikä ollut epäselvää, mitä tapahtuu. Melko pian tästäkin tulin uudelleen raskaaksi ja kaikki meni hyvin.

Yhteistyössä