Rintasyövän leikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syöpähoidoissa toipuminen ei valitettavasti ala leikkauksesta. Varsinkin aggressiivisiin syöpiin liittyy usein vielä liitännäishoitoa, joko sytostaattia tai sädehoitoa, varsinkin jos leikkauksessa käy ilmi, että imusolmukkeet ovat mahdollisesti lähettäneet syöpäsoluja myös muualle kehoon.

Syöpähoidoissa toipuminen ei valitettavasti ala leikkauksesta. Varsinkin aggressiivisiin syöpiin liittyy usein vielä liitännäishoitoa, joko sytostaattia tai sädehoitoa, varsinkin jos leikkauksessa käy ilmi, että imusolmukkeet ovat mahdollisesti lähettäneet syöpäsoluja myös muualle kehoon.

Olen 27 vuotias ja minulla rinnan kokopoisto ja kainalontyhjennys takana. Tällä hetkellä sytostaattihoidot kesken ja voin sanoa että tämä on paljon helpompaa kuin olisin koskaan voinut kuvitella.
Sytostaateissa on paljon sivuoireita ja on tietenkin huonojakin hetkiä mutta niin paljon myös "normaalia oloa". Toki tässä täytyy nyt elää tissipuolena kaljuna näinkin nuorena mutta "voi voi" ainakin hoidot ovat suomessa huippuluokkaa joten olkaahan ihmiset kannustavampia.

Miusta leikkaus on askel toipumiseen.
Tiedän hoidoista, sytostaattihoitoa kokeiltiin ennen leikkausta.
Jatkohoitosuunitelmista ei viellä tiedetä, tietääkseni kasvain ei ole
lähettänyt etäpesäkkeitä.

Miusta leikkaus on askel toipumiseen.
Tiedän hoidoista, sytostaattihoitoa kokeiltiin ennen leikkausta.
Jatkohoitosuunitelmista ei viellä tiedetä, tietääkseni kasvain ei ole
lähettänyt etäpesäkkeitä.

Onko levinneisyystutkimukset jo tehty? Itse sain ne koska minulla oli liian monta saastunutta imusolmuketta kainalossa. Jos kainalontyhjennys tehtiin niin on varmasti mahdollista pyytää levinneisyystutkimukset myös oma-aloitteisesti.

Kaikkea hyvää teille! Toivottavasti oma ahdistuksesi on edes hieman helpottanut?

[QUOTE="vieras";27767450]Olen 27 vuotias ja minulla rinnan kokopoisto ja kainalontyhjennys takana. Tällä hetkellä sytostaattihoidot kesken ja voin sanoa että tämä on paljon helpompaa kuin olisin koskaan voinut kuvitella.
Sytostaateissa on paljon sivuoireita ja on tietenkin huonojakin hetkiä mutta niin paljon myös "normaalia oloa". Toki tässä täytyy nyt elää tissipuolena kaljuna näinkin nuorena mutta "voi voi" ainakin hoidot ovat suomessa huippuluokkaa joten olkaahan ihmiset kannustavampia.[/QUOTE]

Tsemppiä siullekkin, oot kyllä vahva nainen.
Toivottavasti voitat syövän lopullisesti.
Voimia !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras syöpäri;27767507:
Onko levinneisyystutkimukset jo tehty? Itse sain ne koska minulla oli liian monta saastunutta imusolmuketta kainalossa. Jos kainalontyhjennys tehtiin niin on varmasti mahdollista pyytää levinneisyystutkimukset myös oma-aloitteisesti.

Kaikkea hyvää teille! Toivottavasti oma ahdistuksesi on edes hieman helpottanut?
.
Tietääkseni on tutkittu, lääkäri sanoi kainalon olevan puhdas, ei syöpåsoluja.
Voimia . Halaus.
Kyllä nyt on parempi olo, eikä ahdista niin paljon.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä