Ääntely seksin aikana ym., ja uusi suhde!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli mieleen tostaÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuli mieleen tostaÄ

Vieras
Tuli siis tosta "ääntely seksin aikana" alotuksesta mieleen asia mikä on alkanu painamaan
mieltäni, ehkä ihan liikaakin.
Mutta oon tapaillu yhtä miestä tässä tovin aikaan ja seksiäkin tullu sitten harrasteltua.

Ite ääntelen enempi tai vähempi, mutta ääntelen. Aina ja ikuisesti.
Pystyn pitämään volyymin alempana jos esim. lapsia naapurihuoneessa tai jossain vierailemassa.
Mutta nyt olemme olleet vaan hänen luonaan(asuu kerrostalossa) ja voi kyllä laittaa suht kovalle musiikkia ja
telkkaria, mutta seksin aikana on nyt pari kertaa sanonu ettei niin kovaa kun naapurinmummo kuulee.
Ja EN todellakaan ole siis huutanut, omasta mielestäni sellasta normaalia puheääntä
hiukkasen kovempaa voihkimista korkeintaan.
Multa meinaa mennä koko homma ihan pipariks kun alan vaan miettimään mun ääntelyä ja kyllä ärsyttää jotenkin.
Ja mies ite ei juuri ääntä päästä, ei edes kun laukeaa.
Ja mua ärsyttää se, ei siis jos jotenkin muuten osottas sen et hyvältä tuntuu...jatka vaan..ja kohta tulee ym...
Noh, joo. Kyllä musta sellanen jonkinlainen voihkinta kuuluu hommaan ja en oo kovin montaa
tollasta äijää pannu, jotka aika kylmän rauhallisesti menee alusta loppuun asti.
Myöskin teki TOSI selväksi ekan kerran jälkeen kun rauhassa loikoiltiin et Hänen Peppuunsa Ei
Ole Sitten Mitään Asiaa Koskaan....Ja sano sen jotenki just sellaseen ihme "homofoobikko" sävyyn,
siis et ihan kuin sellanen olis jotain syntistä suorastaan.
Ymmärrän et jos ei ite tykkää, mutta en sitä et on asenne et sellanen on jotenki outoa ja, just jotain
homojen hommaa.
Jäi jotenki ihan vaikeeks kun sanoin et mä taas tykkään peppuseksistä ja mieluusti miestäkin
sieltä sormin tai kielellä hoidan.
Sanoin myös et ymmärrän hyvin ettei ole kaikkien juttu ollenkaan,mutta et näin mulla!
Jotenki vaikuttaa liian siistin seksin mieheltä.

Mä oon ite tosi seksuaalinen ja en jaksa mitään peruspanemista sängyssä kaiken aikaa ja jotenkin
alkanu tuntuu et tästä jannusta ei muuhun ole.
Ongelma: on tosi mukava, vastuuntuntonen, iloinen ja rehellinen. Ei yhtään sellanen " renttu"
johon yleensä oon retkahtannu.
Et onko se sit vaan niin et kaikkee ei voi saada?
Mukavaa kaveria ja loistavaa seksiä????
Mä vaan pelkään et tää muodostuu mulle liian isoks jutuks...
Ja arvatkaa tunnenko oloni todella tyhmäksi?

Musta tollainen petikumppani, joka on täysin äänetön, on jotenkin ei-kiihottava. Hitto vie, sitähän miettii, että nukkuuko toi toinen, tai pitäiskö siltä tarkistaa pulssi, kun on niin paikallaan/hiljaa kaiken aikaa. Ei siitä tiiä, tykkääkö se vai meinaako tylsistyä.

Muutamaan tollaiseen hissukkaan olen törmännyt, kummankaan kanssa en suhdetta jatkanut.. Seksi oli turhauttavaa.

[QUOTE="vieras";27778347]Ap on täy horatsu. Varmaan jonkun lähiöpubin kiertopalkinto.[/QUOTE]

Mistäs näin päättelet??
Johan tässä menikin reilu vuosi ilman seksiä ennen tätä miestä, mutta eikös ne kiertopalkinnot
suunnilleen kerta vuoteen jaeta :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen tostaÄ;27778360:
Hyvin löysit asian ytimen :)
Mutta kyllä, luit aivan oikein. Kyllä olen nuollut miesten peppuja ja myös mun peppua on nuoltu.
Ja mielelläni olisin tämänkin miehen peppua nuollut, kielellä kutitellut ;)

Nuoletko ripulipaskasen perseen puhtaaksi?

[QUOTE="vieras";27778385]Nuoletko ripulipaskasen perseen puhtaaksi?[/QUOTE]

ÖÖÖÖÖ...en.
Ihan sellanen pesulla käyny perse toimii mulle :)
Mut jospa annat tän ketjun nyt olla ettei mee yöunet!

Musta tollainen petikumppani, joka on täysin äänetön, on jotenkin ei-kiihottava. Hitto vie, sitähän miettii, että nukkuuko toi toinen, tai pitäiskö siltä tarkistaa pulssi, kun on niin paikallaan/hiljaa kaiken aikaa. Ei siitä tiiä, tykkääkö se vai meinaako tylsistyä.

Muutamaan tollaiseen hissukkaan olen törmännyt, kummankaan kanssa en suhdetta jatkanut.. Seksi oli turhauttavaa.

Juurikin näin.
Kiteytit viimeiseen lauseeseen kaiken, se on nimenomaan turhauttavaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen tostaÄ;27778406:
ÖÖÖÖÖ...en.
Ihan sellanen pesulla käyny perse toimii mulle :)
Mut jospa annat tän ketjun nyt olla ettei mee yöunet!

"Meneppäs Kalle peppupesulle siitä, minä aion kohta nuolla sun peppureikää."

[QUOTE="vieras";27778433]"Meneppäs Kalle peppupesulle siitä, minä aion kohta nuolla sun peppureikää."[/QUOTE]

Sun asenne kertoo, että haluaisit itte kokeilla, mutta et kehtaa.
Ihan selkeetä psykologiaa :D

Sun asenne kertoo, että haluaisit itte kokeilla, mutta et kehtaa.
Ihan selkeetä psykologiaa :D

Tai sit se on se mun uus äijä ;)
Kun just jotenki tollaselta se sen "uhoaminen" kuulosti.

Kuten alotuksessani sanoin et ymmärrän hyvin ettei ole kaikkien juttu, mutta et miten ihmeessä ei voi ymmärtää et toinen tykkää siitä äidistä ja toinen tyttärestä.
Et jospa jokainen tyylillään vaan.
Ja sinänsä tää ongelma ei nyt ainakaan mulla oo toi peppuseksi vaan se et se äijä tuntuu jotenki liian sovinnaiselta seksin suhteen mulle.
Et jos ei ääniä, ei peppujuttuja, ei muuten puhu esim. naisen alakerrasta sellasella normisanalla vaan esim. pipari...
AAAARGH, alan tajuta itekki et tää ei toimi.
Ei mulla oo mitään piparia :(
Parempi et on hiljaa kun tosiaan sanoo kesken parhaan menon et tahtoo mun piparia :)

Ei toi peppureiän nuoleminen ole edes mikään ihmejuttu, moni sitä haluaa kokeilla ja moni siitä nauttii - siitä ei vaan yleensä puhuta. Haluaahan miehet anaaliseksiä, eikä siitäkään puhuta. Tai niistä heteromiehistä, jotka haluaa, että vaimo panee niitä takapuoleen panovyön kanssa tai niistä naisista, jotka nauttii anaaliseksistä.

Niin kielletty ja paha juttu koko anaali, ja silti se on erogeenistä aluetta, myöntää ihmiset sitä tai ei. Siitäkin voi nauttia, jos osaa antaa itselleen luvan nauttia niinkin "likaisesta" jutusta.

[QUOTE="...";27778480]Sori ap, mutta en vaan pääse yli tosta pyllyreiän nuolemisesta. Siis niin kuvottavaa ja mä kun luulin olevani avarakatseinen näissä jutuissa :D[/QUOTE]

Okei. Sun mielestä kuvottavaa, mun mielestä ei.
Pattitilanne.
Ei vaan sä et sellasta harrasta ja sillä siisti.
Ja minä harrastan jos satun samanmielisen löytämään :)
Eks nii?

Ei toi peppureiän nuoleminen ole edes mikään ihmejuttu, moni sitä haluaa kokeilla ja moni siitä nauttii - siitä ei vaan yleensä puhuta. Haluaahan miehet anaaliseksiä, eikä siitäkään puhuta. Tai niistä heteromiehistä, jotka haluaa, että vaimo panee niitä takapuoleen panovyön kanssa tai niistä naisista, jotka nauttii anaaliseksistä.

Niin kielletty ja paha juttu koko anaali, ja silti se on erogeenistä aluetta, myöntää ihmiset sitä tai ei. Siitäkin voi nauttia, jos osaa antaa itselleen luvan nauttia niinkin "likaisesta" jutusta.

Niinpä.
Ei se munkaan mielestä ollu mikään sopiva asia seksin saralla joskus alle parikymppisenä.
HUI sentäs.
Mut kun sit löys sen oman rakkaan jonka kanssa oli helppo olla oma ittensä kaikkien makkaroiden kanssaja kokeilla asioita pikku hiljaa ja yhteistuumin.
Silleen mä löysin mm. peppujutut.
Ja kovemmilla tarinoilla ei täällä näköjään kannata alkaa tarinaa jatkamaan :)
Ei vaan, kokeilkaa ihmiset, ei se tapa. Voi olla et ei tykkää sen jälkeenkään, mutta voi olla et tykkää.
Enkä tarkota just nyt pelkästään tai vain/ainoastaan peppupanoja.
Mä ainakin haluan kehittyä tälläkin saralla ihan niin kuin muillakin elämän alueilla.
Siis kaikenlaista pientä kokeilua piristämään, siis sen oikean kanssa(mulla ei toimi yhden illan jutut).
Juurikaan siis sen takia et en saa kovin paljoa siitä et vaan pelkkä peitto heiluu.

Mutta ihmiset kokeilkaa kaikkea uutta!!

En kyllä voisi olla tollasen "hajuttoman, äänettömän, mauttoman" miehen kanssa! Ymmärrän sua tosi hyvin, ja uskon, että toi voi oikeesti tulla ongelmaksi myöhemmin.

Ja te hurskastelijat, niin tuossa ap:n kirjoituksessa ei ollut ainakaan mulle mitään järkyttävää. Ja minä sentään olen 4 lapsen äiti, 18 vuotta samassa parisuhteessa ollut ja vieläpä yli 30 vuotias! ;-)

En kyllä voisi olla tollasen "hajuttoman, äänettömän, mauttoman" miehen kanssa! Ymmärrän sua tosi hyvin, ja uskon, että toi voi oikeesti tulla ongelmaksi myöhemmin.

Ja te hurskastelijat, niin tuossa ap:n kirjoituksessa ei ollut ainakaan mulle mitään järkyttävää. Ja minä sentään olen 4 lapsen äiti, 18 vuotta samassa parisuhteessa ollut ja vieläpä yli 30 vuotias! ;-)

Kiitti.
Tosiaan pistäny mietityttämään asia kun muuten niin kovin tulen miehen kanssa juttuun.
Mut kauheeta kuvitella et olis kenties loppuelämän miehen kanssa, jonka kanssa ei saa sellasta täydellistä tyydytystä.
Tai sit oon vaan liian seksikeskeinen ihminen????
No,onneks ei oo kiire minnekkään :)

Mä harrastin pari vkoa sitten seksiä miehen kanssa joka halusi minusta ns. vakkaripanon. Mutta muutin mieleni kun hän totesi että ei tykkää seksistä muuta kuin sängyssä. Se oli muutenkin aika perussettiä. Kiva kaveri, mutta kun itse tykkään vaihtelusta ja ihan eri menosta kuin pimeässä peiton alla makkarissa -tyylistä, niin ei sitä suhdetta olisi ollut pointtia jatkaa.

Mutta tuosta miksi naisen värkkiä kutsuu, niin mun ex poikaystävä, joka oli ihan uberseksuaalinen ja jonka kanssa meillä oli tuntikausien kivaa aina, tykkäsi kutsua sitä milloin pipariksi, milloin pimpiksi, milloin römpsäksi (oppi tän multa), pesäksi ja ihan miksi vaan. Miksi sitä sitten pitäisi ap: mielestä kutsua...?

Voin sanoa omasta kokemuksesta, ettei se seksi todellakaan ole aivan mitään sanomaton asia parisuhteessa, ei kummallekaan osapuolelle. Olen bi, mutta en tiennyt sitä vielä nuorena. Seurustelin miesten kanssa, ja lopulta sain lapsia miehen kanssa, ja asuttiin melkein viisi vuotta saman katon alla. Seksi ei ollut ongelma aluksi, mutta jo vuoden jälkeen aloin turhautua ja parissa vuodessa turhautuminen kiristi jo ilmapiiriä. Mies ei ymmärtänyt lainkaan fantasioitani ja mitä enemmän turhauduin seksin yksitoikkoisuuteen (itse koin sen yksitoikkoisuutena, vaikka todellinen syy taisi olla se, että olin vain valinnut väärän kumppanin) sitä enemmän haaveilin muista - sekä naisista että miehistä. Lopulta mies alkoi suorastaan inhottaa minua. En kokenut mitään halua kumppaniani kohtaan.

Jos seksi ei toimi, suhde laimenee ja tunteet jäähtyvät. Teistä tulee enemmän kavereita kuin rakastavaisia ja lopulta koko homma kuolee omaan mahdottomuuteensa. Toki pitkäaikaisessa suhteessa seksi muuttuu muutenkin räiskyvästä intohimosta rauhalliseen rakasteluun (yleensä) ja on normaalia, että jossain vaiheessa jokainen pari joutuu lämmittelemään suhdettaan myös tältä osin, mutta millaiset mahdollisuudet teillä on päästä siihen pisteeseen, että voisitte herätellä intohimoa uuteen kukoistukseen, jos ette ole kokeneet intohimoa alunperinkään? Molempien osapuolien on oltava tyytyväisiä ja jos tässä on puutteita, pitäisi asiaan puuttua. Mitä siitä voi tulla, jos toinen ei suostu edes keskustelemaan vaihtelusta? Muista, että seksikäyttäytyminen voi kieliä paljon ihmisen sisäisistä lukoista, jotka kenties tulevat esiin myös muissa tilanteissa.

Suosittelen muuten pitämään sen kielen pois anuksesta. Niiltä alueilta leviää oikeasti terveydelle vaarallisia bakteereita, vaikka olisi kuinka puunattu suihkunraikkaaksi...

Mä harrastin pari vkoa sitten seksiä miehen kanssa joka halusi minusta ns. vakkaripanon. Mutta muutin mieleni kun hän totesi että ei tykkää seksistä muuta kuin sängyssä. Se oli muutenkin aika perussettiä. Kiva kaveri, mutta kun itse tykkään vaihtelusta ja ihan eri menosta kuin pimeässä peiton alla makkarissa -tyylistä, niin ei sitä suhdetta olisi ollut pointtia jatkaa.

Mutta tuosta miksi naisen värkkiä kutsuu, niin mun ex poikaystävä, joka oli ihan uberseksuaalinen ja jonka kanssa meillä oli tuntikausien kivaa aina, tykkäsi kutsua sitä milloin pipariksi, milloin pimpiksi, milloin römpsäksi (oppi tän multa), pesäksi ja ihan miksi vaan. Miksi sitä sitten pitäisi ap: mielestä kutsua...?

Anteeks epäselvä tapani.
Tarkotin et kun se äijä ei voi sanoa suoraan et pillu, römpsä, reikä, vittu....Vaan pipari.
Siis ei jotenki pysty vissii sanoo mitää "tuhmempaa".
Muutenhan toikin sana joskus toimis ja olis kohallaankin :)

Voin sanoa omasta kokemuksesta, ettei se seksi todellakaan ole aivan mitään sanomaton asia parisuhteessa, ei kummallekaan osapuolelle. Olen bi, mutta en tiennyt sitä vielä nuorena. Seurustelin miesten kanssa, ja lopulta sain lapsia miehen kanssa, ja asuttiin melkein viisi vuotta saman katon alla. Seksi ei ollut ongelma aluksi, mutta jo vuoden jälkeen aloin turhautua ja parissa vuodessa turhautuminen kiristi jo ilmapiiriä. Mies ei ymmärtänyt lainkaan fantasioitani ja mitä enemmän turhauduin seksin yksitoikkoisuuteen (itse koin sen yksitoikkoisuutena, vaikka todellinen syy taisi olla se, että olin vain valinnut väärän kumppanin) sitä enemmän haaveilin muista - sekä naisista että miehistä. Lopulta mies alkoi suorastaan inhottaa minua. En kokenut mitään halua kumppaniani kohtaan.

Jos seksi ei toimi, suhde laimenee ja tunteet jäähtyvät. Teistä tulee enemmän kavereita kuin rakastavaisia ja lopulta koko homma kuolee omaan mahdottomuuteensa. Toki pitkäaikaisessa suhteessa seksi muuttuu muutenkin räiskyvästä intohimosta rauhalliseen rakasteluun (yleensä) ja on normaalia, että jossain vaiheessa jokainen pari joutuu lämmittelemään suhdettaan myös tältä osin, mutta millaiset mahdollisuudet teillä on päästä siihen pisteeseen, että voisitte herätellä intohimoa uuteen kukoistukseen, jos ette ole kokeneet intohimoa alunperinkään? Molempien osapuolien on oltava tyytyväisiä ja jos tässä on puutteita, pitäisi asiaan puuttua. Mitä siitä voi tulla, jos toinen ei suostu edes keskustelemaan vaihtelusta? Muista, että seksikäyttäytyminen voi kieliä paljon ihmisen sisäisistä lukoista, jotka kenties tulevat esiin myös muissa tilanteissa.

Suosittelen muuten pitämään sen kielen pois anuksesta. Niiltä alueilta leviää oikeasti terveydelle vaarallisia bakteereita, vaikka olisi kuinka puunattu suihkunraikkaaksi...

Itselle osui nyt toi kohta et " jos ette oo ikinä kokenu intohimoa alussakaan", niin jotenki on niin outo tilanene kun mulla olis himoa sitä miestä kohtaan, mutta tuntuu ettei sitä saa näyttää???
En osaa sitä muuten kuvailla.
Ja ehkä/kai sekin mua haluaa, mutta ei sit kai kuitenkaan sillee et olisin jotenki tyytyväinen.
Ja kaipa se himokin tästä tosiaan laantuu jos ei jutut yhteen mee.

Ja kiitos huolenpidosta peppujen suhteen :)

Yhteistyössä