G: Palstan ärsyttävin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27840211:
1.päätön
2.Äkäinen Hra Majuri
3.Tiiru
4.Ken guru
5.Minni:)
6.Trueblood
7.Birgitte
8.Tepadj
9.Moona81
10.Rops
11.Lucifer
12.MyDream_
13.Rätti Väsynyt
14.ruutiukko

Puuttuko tuosta joku nyt ilmoittautuneista?

Ihan tylsä tämä kilpailu. Kukaan osallistujista ei ole yhtään ärsyttävä :(

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Jännä juttu. Aina välillä tuolla keskusteluissa itsekin ärsyyntyy jostakin, mutta kukaan noista ärsytyksen kohteista ei ole tuossa listassa. Jospa todella ärsyttävät tyypit eivät vaan omaa sellaista itseironiaa, että olisivat ilmoittautuneet tähän mukaan.

Jännä juttu. Aina välillä tuolla keskusteluissa itsekin ärsyyntyy jostakin, mutta kukaan noista ärsytyksen kohteista ei ole tuossa listassa. Jospa todella ärsyttävät tyypit eivät vaan omaa sellaista itseironiaa, että olisivat ilmoittautuneet tähän mukaan.

Tai sitten he missasivat tämän ketjun :) Ja me enemmän ja vähemmän mauttomat ja hajuttomat kerrankin vallattiin tämä äänestys :laugh:

• Tykkää
Reactions: Birgitte

Todella ärsyttävät tyypit eivät uskalla ilmoittautua, koska heillä ei ole huumorintajua mikäli vitsailu kohdistuu heidän omaan persoonaansa ja pelkäävät oikeasti voittavansa kilpailun

Vieläkö ehtii mukaan vai onko se epistä, koska olen itseoikeutettu voittaja?

:)

Jotenkin on tunne, että olisit mennen tullen ärsyttävyyden kuningatar tässä äänestyksessä. Joten se voisi olla hieman epäreilua. Ainakin jostain syystä nimesi näyttää olevan tässä ketjussa mainuttu jo enemmän kuin kerran.

Mutta aloittajanhan asia on se, että vieläkö mukaan mahtuu :)

Ilmankos sinä oletkin niin hapan jos samaan ketjuun satumme.
Minä olen anastanut asemasi?

;)

lainaan jossain linkissä tänään ollutta tekstiä..
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."

tuolla pääsee hyvin alkuun.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä