Konkrulations, veit viimesen paikan :flower:
Mä pesen kaikki mennen tullen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä pesen kaikki mennen tullen
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27840211:1.päätön
2.Äkäinen Hra Majuri
3.Tiiru
4.Ken guru
5.Minni
6.Trueblood
7.Birgitte
8.Tepadj
9.Moona81
10.Rops
11.Lucifer
12.MyDream_
13.Rätti Väsynyt
14.ruutiukko
Puuttuko tuosta joku nyt ilmoittautuneista?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27840260:Eipähä tarvi sitten sullakaan äänestää =)
Jännä juttu. Aina välillä tuolla keskusteluissa itsekin ärsyyntyy jostakin, mutta kukaan noista ärsytyksen kohteista ei ole tuossa listassa. Jospa todella ärsyttävät tyypit eivät vaan omaa sellaista itseironiaa, että olisivat ilmoittautuneet tähän mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27840270:Syön ja teen sitte äänestyksen, joku voi keksii jonku näköiset säännöt siihe sillä aikaa jos haluu =)
Jännä juttu. Aina välillä tuolla keskusteluissa itsekin ärsyyntyy jostakin, mutta kukaan noista ärsytyksen kohteista ei ole tuossa listassa. Jospa todella ärsyttävät tyypit eivät vaan omaa sellaista itseironiaa, että olisivat ilmoittautuneet tähän mukaan.
Vieläkö ehtii mukaan vai onko se epistä, koska olen itseoikeutettu voittaja?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27840349:äläpäs innostu. takavuosina mun kirjautuminen jo aiheutti monisivusia haukkumaketjuja.
1 sivu/min. tai joskus nopeemminkin.![]()
![]()
Ilmankos sinä oletkin niin hapan jos samaan ketjuun satumme.
Minä olen anastanut asemasi?
![]()
Mikä juttu tämä nyt on että koko ajan pitää haukkua jotakin?
Eikö kaikki saaneet vielä purettua vitutustaan tuolla aiemmassa ketjussa tänään?
Ja tän kirjoituksen mukaan varmaan mä.
Jengillä on päällä röökilakko, laihari tai tipaton tammikuu..ei kato voi kestää muuten.![]()