Arveluttava kutsu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna_82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna_82

Vieras
Mun talossa asuu tommonen ihan mukava pariskunta (lapseton), mies on jotain 40v ja nainen 30v. Molempien kanssa tullut juteltua rappukäytävässä ja ulkona niitä näitä. Enemmän naisen kanssa, mutta kumminkin. No eilen se nainen laitto Facebookissa viestin, että haluaisinko tulla perjantai-iltana vierailemaan heidän luonaan. Antoi sitten ymmärtää, että mieluummin ilman lapsia, tosin he tietävätkin että lapseni ovat usein juuri perjantaisin yötä mummolassa.

No viestittelin, että voihan minä tulla käymään, mutta illemmalla on menoa... Lupauduin sitten menemään kello 18 huomenna. No vähän myöhemmin se mies kyseli, että mimmosesta viinistä tai muusta juomasta tykkään jne. No ajattelin, että hyvä vaan että voin ottaa pikkasen pohjia ennenkuin lähden kavereiden kanssa baariin (toisaalta heidän kanssa se pohjustus olis hauskempaa, mutta mutta...).

No mun kaveri sitten tohon kommentoi, että voipi olla niin, että pariskunnalla on jotain muutakin mielessä kuin pieni jutustelu. No ei varmaan oo, mutta jotenkin nyt ahistaa kauheesti. En silti viittis kieltäytyä menemisestä, koska se olis niin läpinäkyvää... Mut siis... NO mitä ootte mieltä, onko epäilyttävää ja onko joku ollut vastaavassa tilanteessa?

[QUOTE="ap";27894902]No ei mitään tommosta vaan... no kyllä sä tiedät. Oletko ollut semmosessa tilanteessa? Ja mitä teit?[/QUOTE]

on mua naapurit kutsuneet kylään. Ei mitään tapahtunut, joko istuttu iltaa tai kaffeteltu, syöty hyvin tai vietetty lasten synttäreitä sun muita lettukutsu systeemejä niin aikuisten kesken kuin lapset mukana. Kuka tietää. mene tai ole menemättä.
Se nyt ainakin on varmaa, että nautitte viiniä ja varmaan jotain murkinaa. Itse ainakin mielelläni kestitsen ihmisiä.

Ei tuo vielä kovin arveluttavalta jutulta vaikuta, mutta jos jompikumpi ohimennen rappukäytävässä kysyy, millaisiin käsirautoihin ja suukapuloihin olet tottunut ja kummassa päässä ruoskaa mieluummin olet, niin ehkä siinä vaiheessa voisit jo alkaa tuntea noroviruksen oireita.

Ens kerralla kun törmäätte rappukäytävässä, mies alkaa varmasti läiskimään pakaroitasi ja nainen tulee dildo kädessä suristen eteesi. Hymyilevät sinulle huuliaan lipoen ja sanovat "huomenna sitten!"

Yhteistyössä