Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27911042:
Ah, ai niin. Unohdin ihan, että naisia ovat näillekin miehille vain ne naiset, jotka ovat riittävän haluttavia ja kiinnostavia.

Ei esimerkiksi ne hiljaiset, kiltit tai vaatimattomat naiset, joiden edessä ei ole aloitteentekijöiden jonoa.

Keskimääräinen mies ei saa yhtään aloitetta. Naiset eivät ymmärrä, mitä on elää ei-haluttavana.

Mies ei kelpaa sellaisenaan. Nainen kelpaa. Siksi miehuus tulee pitkälti ulkoapäin: miehellä ei ole naisen mahdollisuutta olla aloillaan ja saada seksiä ja parisuhteen.

Pillua vonkaavien äijien kannattaa muistaa se, ettei näistä saa koskaan arvostella, vain kehua, koska naisen itsetunto ei kestä arvostelua ja siten jää kyydit saamatta.

Olet kiltti ja hyvä tietyllä tavalla, mutta olet hyvin dominoiva ja haluat asioiden tapahtuvan tavallasi. Pystyt sietämään että muut eivät toimi tavallasi, mutta se ilmenee siten että kestät sitä että he toimivat väärin. Ei siten että eri tavat olisivat yhtä oikein. Sinun pitäisi hyväksyä muut itsenään ja nähdä heidät hyvinä, täydellisinä omalla tavallaan.

Voit olla osin oikeassa. En jaksa ymmärtää sellaista toiminnan ja ajattelun tapaa, jossa toinen ei osoita kiinnostustaan jotenkin: sanoin, teoin, päätöksin, kuuntelemalla, ajankäytöllisesti, jne. jne. Minulle kaikki suhteet ja kanssakäyminen yleensä ovat voimakkaasti dialogisia. Ellei toinen viesti välittämisestä ja kiinnostuksesta tarpeeksi tai ellei hänellä ole halua olla kanssani, en voi hyvin hänen kanssaan. Eli toisaalta kuuntelen mutta toisaalta olen myös hallitseva. Mutta, en halua hallitsemisellani hyväksikäyttää toista - minkä vuoksi hänen kuuntelemisensa onkin niin valtavan tärkeää.

Hiljaisuus ja passiivisuus on minulle lähinnä kuuntelemisen ja hyväksynnän merkki, jotka ovat sinällään tosi tärkeitä, mutta eivät yksinään mitenkään riittäviä. En ole valmis elämään heti alkuun suhteessa, jossa nämä voimat ovat keskiössä. Pikemminkin päinvastoin näiden tulisi olla etenkin aluksi marginaalissa. Sanat, teot, jne., kun ne ovat aitoja, rakentavat nähdäkseni molemminpuolisia, tasapainoisia siltoja ja luottamusta ihmisten välille paljon tehokkaammin kuin eleettömyys ja äänettömyys. Ne ovat myös jotenkin enemmän eläviä. Minun on vaikea ymmärtää ihmistä, joka viihtyy enemmän kuoressaan silloin kun hän on kiinnostunut toisesta ihmisestä. Kyse on varmaan niin keskeisestä asiasta minulle, etten voi ymmärtää muita tapoja toimia kanssani.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27911137:
Yksi teidän isoimmista ongelmista on se, että teillä on täysin epärealistinen kuva siitä, minkälainen on keskivertonaisen vienti.

Baarissa jokainen nainen saa aloitteita. Miehet eivät yhtään. Nettideittipalstoilla on 3-5 kertaa enemmän miehiä. Tutkimuksissa keskivertomiehelle ei lähetetty juurikaan aloitteita nettipalstoilla, kun taas jokainen nainen sai kymmeniä.

Jos olet saanut yhtään suoraa aloitetta, olet ainakin minua edellä.

Minä ainakin haluaisin olla seksiobjekti ja huomion keskipiste niinkuin naiset. Haluaisin antaa enkä saada.

10 miljoonaa thaityttöä maahanmuuttajaksi voisi muuttaa jo jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27911137:
Yksi teidän isoimmista ongelmista on se, että teillä on täysin epärealistinen kuva siitä, minkälainen on keskivertonaisen vienti.

Niinpä. Mä en ole baareissa kovin usein käynyt, mutta niillä kerroilla kun olen käynyt, ei ole tullut yhtään lähestymisyritystä. Johtuen varmastikin siitä, että mä en ole kovin kaunis ja baari on täynnä muita minua kauniimpia naisia. Ei tämä asia mua nyt mitenkään suuresti vaivaa, mä olen löytänyt miehiä ihan eri kautta kuin baarista, en montaa mutta kuitenkin. Mua vaan ärsyttää tämä joidenkin miesten luulo siitä, että ihan jokainen nainen saa jatkuvasti lähentely-yrityksiä ja hänen tarvitsee vain valkata parhaat päältä. Ei se ihan niin mene.

Baarissa jokainen nainen saa aloitteita. Miehet eivät yhtään. Nettideittipalstoilla on 3-5 kertaa enemmän miehiä. Tutkimuksissa keskivertomiehelle ei lähetetty juurikaan aloitteita nettipalstoilla, kun taas jokainen nainen sai kymmeniä.

Jos olet saanut yhtään suoraa aloitetta, olet ainakin minua edellä.

Minä ainakin haluaisin olla seksiobjekti ja huomion keskipiste niinkuin naiset. Haluaisin antaa enkä saada.

10 miljoonaa thaityttöä maahanmuuttajaksi voisi muuttaa jo jotain.

Mä en ole saanut baarissa alotteita kuin tasan yhden kerran. Mies, joka yritti aivan epätoivoisesti löytää naista kiersi läpi baarin kaikki naiset ja yritti tanssia myös minun kanssa.

[QUOTE="vieras";27911183]Mä en ole saanut baarissa alotteita kuin tasan yhden kerran. Mies, joka yritti aivan epätoivoisesti löytää naista kiersi läpi baarin kaikki naiset ja yritti tanssia myös minun kanssa.[/QUOTE]

siinäki on kerta enemmän kun mulla. tosin en ole nainekaan. :D

Se, että leimaat evoluutioon vetoamisen ilmiöksi, jota hyödynnetään kirjallisena keinona, ei poista perustetta evoluutioon vetoamiselta. Tosiseikka tulee kumota vastatosiseikalla, jotta kuulija vakuuttuu. Muutoin kuulija lää lähinnä miettimään, miksi argumentoija jätti ajatuksensa puolitiehen, mitä perustelemattoman höpinän esittäminen hyödyttää?

Virheargumentti. Siitä, että evoluutio on tosi, ei välttämättä seuraa, että evoluutio on paras selitys parinmuodostukselle. Jos tällainen kausaliteetti olisi, kaikki sivistyneet (so. evoluutiosta kuulleet) maat selittäisivät parinmuodostusta evoluutiolla. Mutta ei. Ajattelutapoihin ei vaikutakaan, edes korkeasti koulutetuissa maissa, pelkästään luonnontieteellinen tieto vaan myös kulttuurinen tieto ja perimä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="vieras";27911175]Mua vaan ärsyttää tämä joidenkin miesten luulo siitä, että ihan jokainen nainen saa jatkuvasti lähentely-yrityksiä ja hänen tarvitsee vain valkata parhaat päältä. Ei se ihan niin mene.[/QUOTE]

Feministi-Suomessa miehille on opetettu, että aloitteen tekemisessä on jotain väärää. Vai voinko ehdotella kadulla tavallisille naisille? Varmasti olisi varaa valita seksiä tarjoavista miehistä jos torjunnan saamista ja suomalaista kulttuuria ei olisi miesten ehdotteluiden tiellä.

Minä haluan elää tasa-arvoisessa Suomessa. Miesten pitää kuitenkin käydä armeija, suojella naisia vaikka henkensä uhalla, tienata enemmän. Suuri osa miehistä ei saa yhtään aloitetta.

Ihan kun olettaisitte, että naisille pitäisi tulla luonnostaan huomiota. Ei miehille tule.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27911189:
siinäki on kerta enemmän kun mulla. tosin en ole nainekaan. :D

En mä sitä väitäkään etteikö miehet saisi vielä vähemmän iskuyrityksiä. Se vaan on harhaluuloa, että kaikki naiset saisi niitä. Kyllä se vähän menee niin sekä miehissä, että naisissa, että ne tietyt (kauniit, rikkaaat, menestyvät, hyväkäytöksiset jne) saavat enemmän kiinnostusta toiselta sukupuolelta. Naisten kiinnostus vaan ei näy iskuyrityksinä, vaan siinä, että he eivät torju kiinnostavien miesten iskuyrityksiä kuten torjuvat ei-kiinnostavien miesten iskuyritykset.

[QUOTE="vieras";27911175]Niinpä. Mä en ole baareissa kovin usein käynyt, mutta niillä kerroilla kun olen käynyt, ei ole tullut yhtään lähestymisyritystä. Johtuen varmastikin siitä, että mä en ole kovin kaunis ja baari on täynnä muita minua kauniimpia naisia. Ei tämä asia mua nyt mitenkään suuresti vaivaa, mä olen löytänyt miehiä ihan eri kautta kuin baarista, en montaa mutta kuitenkin. Mua vaan ärsyttää tämä joidenkin miesten luulo siitä, että ihan jokainen nainen saa jatkuvasti lähentely-yrityksiä ja hänen tarvitsee vain valkata parhaat päältä. Ei se ihan niin mene.[/QUOTE]

Minä olin seinäruusu aina koulun discoissa.

[QUOTE="näin on";27911213]Feministi-Suomessa miehille on opetettu, että aloitteen tekemisessä on jotain väärää. Vai voinko ehdotella kadulla tavallisille naisille? Varmasti olisi varaa valita seksiä tarjoavista miehistä jos torjunnan saamista ja suomalaista kulttuuria ei olisi miesten ehdotteluiden tiellä.

Minä haluan elää tasa-arvoisessa Suomessa. Miesten pitää kuitenkin käydä armeija, suojella naisia vaikka henkensä uhalla, tienata enemmän. Suuri osa miehistä ei saa yhtään aloitetta.

Ihan kun olettaisitte, että naisille pitäisi tulla luonnostaan huomiota. Ei miehille tule.[/QUOTE]

Ei me oleteta, että naisten pitäisi saada huomiota vaan yritetään korjata niiden miesten ennakkoluuloja, jotka luulevat jokaisen naisen saavan huomiota. Tässä ei ollut nyt ollenkaan puhe siitä onko se huomio ansaittua, pitäisikö sitä saada, onko se tasa-arvoista jne. Ainoastaan siitä, että sitä huomiota ei tule vaikka jotkut miehet niin väittävätkin.

[QUOTE="vieras";27911219]Naisten kiinnostus vaan ei näy iskuyrityksinä, vaan siinä, että he eivät torju kiinnostavien miesten iskuyrityksiä kuten torjuvat ei-kiinnostavien miesten iskuyritykset.[/QUOTE]

Voi vittu. Haistakaa jo paska.

[QUOTE="mies";27911191]Virheargumentti. Siitä, että evoluutio on tosi, ei välttämättä seuraa, että evoluutio on paras selitys parinmuodostukselle. Jos tällainen kausaliteetti olisi, kaikki sivistyneet (so. evoluutiosta kuulleet) maat selittäisivät parinmuodostusta evoluutiolla. Mutta ei. Ajattelutapoihin ei vaikutakaan, edes korkeasti koulutetuissa maissa, pelkästään luonnontieteellinen tieto vaan myös kulttuurinen tieto ja perimä.[/QUOTE]

Lukuisat tieteelliset tutkimukset, jotka tukevat parinmuodostuksen selittämistä evoluutioon liittyvillä seikoilla, vannovat kuvaamasi kausalieetin nimeen.

Maat, joissa yksilövapaus mahdollistaa kumppaninvalinnan itsenäisesti (pariutumisesta ei määrää ulkopuolinen taho kuten vanhemmat) kyllä selittävät pariutumisen evoluutiolla. Taas et perustele kummemmin. Nimeä teoreetikoita, nimeä tutkimuksia, nimeä maita, nimeä kulttuureita. Perustelematon väite ja sanahelinä ei vakuuta ketään.

Evoluutioteorian ja teoreetikot tuntevat kaikki, samoin tutkimukset, koska kyseessä on yleisesti tunnustettu tapa selittää ympäröivää maailmaa mm. Suomessa.

[QUOTE="vieras";27911219]En mä sitä väitäkään etteikö miehet saisi vielä vähemmän iskuyrityksiä. Se vaan on harhaluuloa, että kaikki naiset saisi niitä. Kyllä se vähän menee niin sekä miehissä, että naisissa, että ne tietyt (kauniit, rikkaaat, menestyvät, hyväkäytöksiset jne) saavat enemmän kiinnostusta toiselta sukupuolelta. Naisten kiinnostus vaan ei näy iskuyrityksinä, vaan siinä, että he eivät torju kiinnostavien miesten iskuyrityksiä kuten torjuvat ei-kiinnostavien miesten iskuyritykset.[/QUOTE]

en ole kyllä tollasia yrityksiäkään harrastanu baareissa. :O

[QUOTE="näin on";27911213]Feministi-Suomessa miehille on opetettu, että aloitteen tekemisessä on jotain väärää. Vai voinko ehdotella kadulla tavallisille naisille? Varmasti olisi varaa valita seksiä tarjoavista miehistä jos torjunnan saamista ja suomalaista kulttuuria ei olisi miesten ehdotteluiden tiellä.

Ihan kun olettaisitte, että naisille pitäisi tulla luonnostaan huomiota. Ei miehille tule.[/QUOTE]

Naiset hallitsevat Suomessa tätä kysymystä, siitä olen aivan samaa mieltä. Nainen on virallisesti pyhä lehmä, mitä tulee häneen suhtautumiseen. Kaikenlainen seksismi ja sovinismi on vakavaa. Naisen on oltava "kuin mies" - oikeammin nainen _saa olla_ kuin mies kun mennään vielä oikeaoppisempaan suuntaan - ja tässä on feminismin keskeinen ongelma, josta olen palstalla kirjoittanut. Tuntuu tosin että Niinistön myötä pahin feminismi olisi hieman hiipunut täällä pk-seudulla.

Joskin viime kädessä valtaa käyttelevät miehet. Tämä "vaihe" on tavallaan naisten hallinnassa kun taas sitten konkreetti käytännön toteutus yhä enemmän miesten. Nainen ja mies ovat kuin hevospari, jota mieslähtöinen yhteiskunta ja raha ajavat. Ja huomattava osa naisista kannattaa tätä, tiedostamattaan tai tiedostetusti.

Lukuisat tieteelliset tutkimukset, jotka tukevat parinmuodostuksen selittämistä evoluutioon liittyvillä seikoilla, vannovat kuvaamasi kausalieetin nimeen.

Maat, joissa yksilövapaus mahdollistaa kumppaninvalinnan itsenäisesti (pariutumisesta ei määrää ulkopuolinen taho kuten vanhemmat) kyllä selittävät pariutumisen evoluutiolla. Taas et perustele kummemmin. Nimeä teoreetikoita, nimeä tutkimuksia, nimeä maita, nimeä kulttuureita. Perustelematon väite ja sanahelinä ei vakuuta ketään.

Evoluutioteorian ja teoreetikot tuntevat kaikki, samoin tutkimukset, koska kyseessä on yleisesti tunnustettu tapa selittää ympäröivää maailmaa mm. Suomessa.

En taida jaksaa lähteä vääntämään, sori :) Sinulle voi toki tulla tästä jaksamattomuudestani vaikutelma sanahelinästä, mutta en ota vastuuta siitä.

[QUOTE="vieras";27911269]Mahtavaa argumentointia. Kun joku näyttää sinulle, että asiat eivät olekaan juuri kuten sinä väität, sen hyväksymisen sijaan alkaa haistattelu.[/QUOTE]

Minun kiinnostuksena miehenä näkyy niin, että en torju kiinnostavien naisten iskuyrityksiä.

Eläisinpä Saudi-Arabiassa.

Mä olen mies ja yrittäny monesti iskeä baarista naisia. Mun kiinnostus vaan ei näy iskuyrityksinä, vaan siinä, että en torju kiinnostavien naisten iskuyrityksiä kuten torjun ei-kiinnostavien naisten iskuyritykset.

Kerran yks nainen tuli juttelemaan, siis hyi-sellanen-iljettävä 40-vuotias. Mielellään haluaisin saada naisia, mut miks tollaset iljetykset vaan lähestyy?

Tässä on kaks vaihtoehtoa. Voi joko hyväksyä sen, että maailma on epäreilu ja mies joutuu useimmiten tekemään aloitteen ja mennä baariin tekemään sen aloitteen. Tai sitten voi jäädä kotiin katkerana Kaksplussalle itkemään kuinka epäreilua se on.

[QUOTE="vieras";27911219]Kyllä se vähän menee niin sekä miehissä, että naisissa, että ne tietyt (kauniit, rikkaaat, menestyvät, hyväkäytöksiset jne) saavat enemmän kiinnostusta toiselta sukupuolelta. Naisten kiinnostus vaan ei näy iskuyrityksinä, vaan siinä, että he eivät torju kiinnostavien miesten iskuyrityksiä kuten torjuvat ei-kiinnostavien miesten iskuyritykset.[/QUOTE]

Puuh, luin koko ketjun kasvavan ärtymyksen vallassa, mutta lopussa odottikin kaipaamani katarsiksen sijaan tämä; tuon laasasmaisempaa argumenttia tuskin irtoaisi laasaslaisten itsensäkään näppikseltä... :D

Yhteistyössä