mitä mieltä mun päivän syömisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pink"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pink"

Vieras
aamulla 8-10:

2 ruisleipää
oivariiniä
2 keitettyä kananmunaa
lasi maitoa
profeel jugurtti

päivällä 12-13:

profeel rahka

päivällä 15-16:

nutrilett hunger control juoma

illalla 18-19:

profeel rahka

lisäksi päivän mittaan vapaasti kurkkua,tomaattia,porkkanaa ja vettä

[QUOTE="pink";27933646]joo haluan kyllä laihtua. miten niin mun syöminen on tosi huonoa?[/QUOTE]

Syöt aivan liian vähän. Syö riittävästi, mutta kunnollista ruokaa. Paljon kasviksia.
Ite tiputin, muuttamalla pikkuhiljaa ruokavaliota ja liikuntatottumuksia niin vähän reilussa vuodessa n. 30 kg. Ja paino pysynyt nyt siinä about 70 kg.

Minä syön tänään....
aamulla kaks sämpylän puoliskaa, oivariiniä, juustoa, paparikaa, kurkkua ja kahvia
lounas Eilistä uunikalaa (kala maustettu mm. sitruunapippurilla ja hunajalla) lisäksi porkkaraastetta, paprikaa, kurkkua perunamuusia
päivällä kahvia ja tod. näk. hapankorppua oivariinillä
päivällisellä syön perunasipuli-poronkäristys-ruokakermaa -kiusausta ja salaattia
iltapalalla tod. näk. teetä ja sämpylää ja jnt hedelmää.
Paino pysyy kurissa ja on hyvä olo, jaksaa.

[QUOTE="pink";27933673]okei.kiitti neuvosta.mutta mulla pysyy nälkä pois näin.[/QUOTE]

Ole hyvä vaan. Mutta pystytkö syömään kertomallasi tavalla koko loppuikäsi..? Se nimittäin yks tärkein juttu kun alkaa miettiä uutta ruokavaliota. Painonhallinta ei ole vain kuuri.

Minä syön tänään....
aamulla kaks sämpylän puoliskaa, oivariiniä, juustoa, paparikaa, kurkkua ja kahvia
lounas Eilistä uunikalaa (kala maustettu mm. sitruunapippurilla ja hunajalla) lisäksi porkkaraastetta, paprikaa, kurkkua perunamuusia
päivällä kahvia ja tod. näk. hapankorppua oivariinillä
päivällisellä syön perunasipuli-poronkäristys-ruokakermaa -kiusausta ja salaattia
iltapalalla tod. näk. teetä ja sämpylää ja jnt hedelmää.
Paino pysyy kurissa ja on hyvä olo, jaksaa.

en oo ikinä tykänny kalasta ja lihakin tökkii.hedelmät ei mulle oikein sovi,tulee maha tosi kipeeksi.

Moi. Kuule, jätä toi Profeel- rahka pois ja korvaa se ihan tavis maitorahkalla ja marjoilla. Paljon parempi vaihtoehto, noi Profeel-rahkat on ihan turhia lisäainehiilarimössöjä. Muistaakseni niissä on sokereitaki enempi ko proteiinia. Sitä paitsi oikee rahka marjoilla on satakertaa paremman makuista :0)

ja ennen söin miten sattui.ei ollut ruoka-aikoja eikä mitään säännöllisyyttä.
karkit ja muut herkut kuuluivat ruokavaliooni päivittäin.join viikossa 12 tölkkiä siideriä.
söin kerran viikossa hampurilaisaterian tai puolikkaan perhepitsan.
aina oli nälkä eikä nälkä edes lähtenyt syömällä.
nyt oloni on hyvä ja verensokeri pysyy tasaisena.

mulla on aina ollut vääristynyt suhde ruokaan mutta nyt oikeasti haluan muuttua.

en itse pystyis tollasella ruokavaliolla montaa päivää menemään. kyllä laihduttajankin pitää normaali ruokaa syödä. vaikka sitten ilman kalaa ja lihaa. kasviksista saa vaikka millaisia ruokia kun vain viittii tehdä! ja olen samaa mieltä, että jätä se profeel pois ja tilalle kunnon rahkaa ja marjoja. paljon parempaa!

[QUOTE="pink";27934321]ja ennen söin miten sattui.ei ollut ruoka-aikoja eikä mitään säännöllisyyttä.
karkit ja muut herkut kuuluivat ruokavaliooni päivittäin.join viikossa 12 tölkkiä siideriä.

mulla on aina ollut vääristynyt suhde ruokaan mutta nyt oikeasti haluan muuttua.[/QUOTE]

Sulla on edelleen vääristynyt suhde ruokaan.

[QUOTE="pink";27934321]ja ennen söin miten sattui.ei ollut ruoka-aikoja eikä mitään säännöllisyyttä.

mulla on aina ollut vääristynyt suhde ruokaan mutta nyt oikeasti haluan muuttua.[/QUOTE]

Harmi vaan,kun tuolla tavalla se ei muutu.

Liity vaikka kiloklubiin,on ilmainen.

Huomaat,että normaalilla ruoalla saat painon putoamaan ilman ihmedieettiä.

Itse laihdutin sen avulla 15 kg.

[QUOTE="vieras";27934346]en itse pystyis tollasella ruokavaliolla montaa päivää menemään. kyllä laihduttajankin pitää normaali ruokaa syödä. vaikka sitten ilman kalaa ja lihaa. kasviksista saa vaikka millaisia ruokia kun vain viittii tehdä! ja olen samaa mieltä, että jätä se profeel pois ja tilalle kunnon rahkaa ja marjoja. paljon parempaa![/QUOTE]

no mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.
mä oon menny näin nyt reilu 3 viikkoo ja todellakin aion jatkaa samalla linjalla.
on ihana tunne kun ei oo nälkä koko ajan.
enkä todellakaan syö mitään tavis rahkaa se on niin hapanta et vie hampaatki suusta.

profeel tuotteissa on hirmuinen määrä sokeria! ja itse kerran join tuommoisen pirtelön ja meni maha koko loppupäiväksi sekaisin. suosi ennemmin kasviksia. hedelmiä, kalaa, kanaa. kalkkunaa ja täysjyvätuotteita. kerran viikossa pieni herkkupäivä. sellaisella saa painoa alas niin että se kannessa pysyykin alhaalla! :) plus liikunta! :)

profeel tuotteissa on hirmuinen määrä sokeria! ja itse kerran join tuommoisen pirtelön ja meni maha koko loppupäiväksi sekaisin. suosi ennemmin kasviksia. hedelmiä, kalaa, kanaa. kalkkunaa ja täysjyvätuotteita. kerran viikossa pieni herkkupäivä. sellaisella saa painoa alas niin että se kannessa pysyykin alhaalla! :) plus liikunta! :)

verrattuna miten aiemmin söin ni profeel tuotteet on hyvä vaihtoehto.ja ne pitää nälkää
tosi hyvin.ja on aika hyvän makusiakin.
ja kuten olen jo aiemmin todennut en syö lihaa enkä kalaa.
hedelmistä tulee maha kipeeksi.
pasta ja peruna vaan kasvattaa nälkää.
kasviksista syön tomaattia,kurkkua ja porkkanaa.

Yhteistyössä