30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan naisen parisuhde. Voiko toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pete"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pete";27943133];)

Voisin väittää, että hänen oman ikäiset kundit eivät osaa pitää naista kukkaa kämmenellä toisin kuin minä. Vanhemmat tekisi vain virheen jos pistäisivät tyttärensä kusipää hulttion heiteltäväksi, näin minä ajattelen vaikka toisaalta ymmärrän tuon logiikankin mitä tuossa selitit että yrittävät saada minut eroon hänestä...[/QUOTE]

Voi herran jestas millainen ajattelumaailma sinulla on! Koetko, että olet pelastamassa tyttöä 18-vuotiailta kusipää hulttioilta :O Ja oikeasti ajatteletko, että tyttöystäväsi lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi? Etpä taida paljon "muijaasi" arvostaa. Tämä myös kertoo sen, että jos asia todellakin on niin, että lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi ettet välttämättä kovin hääppöinen ole itsekään, ei meinaan sellaisilla tytöillä ole usein rima kovin korkealla. Tämän perusteella sanoisin, että parempi on kun unohdat tytön ja annat hänen elää itse elämäänsä.

Kysymykseen voiko 18v ja 30v suhde toimia vastaus voi hyvinkin, mutta en usko siihen tässä tapauksessa.. (vaikka ikäero olisi mitä)
 
[QUOTE="Pete";27942819]Tuonkin voin suoraan sanoa.

No, mitä ollaan nyt tässä tehty niin baarissa yhteisellä porukalla käyty, kaverin luona otettu kuppia (siellähän me kanssa tavattiin), ollaan kahviteltu, vietetty aikaa kahdestaan jomman kumman luona aina jutellen, nukuttu toistemme kainalossa, pussailtu, halailtu, pitänyt häntä sylissä, katseltu elokuvia jne... lähti hän tossa mun mukaan keikalle hakemaan autoakin vähän aikaa sitten toiselta puolelta suomea 8)

Eli kaikkea normaalia siis.[/QUOTE]

18 v. pyörimässä keski-ikäisten miesten kanssa ei ole normaalia eikä toivottavaa.
 
[QUOTE="vieras";27943144]Missä ihmeessä 18 v. ja 30 v. pyörii samoissa vapaa-ajanvietoissa... kuullostaa kamalle pikkukylän/lähiön baarille.[/QUOTE]

Pidetäänkö sitä jotenkin nolona?

Jos nuorempi haluaisi vaikka olla kaverisi, nolottaisiko sinua?
 
Vaikea kuvitella 18-vuotiaan olevan oikeasti vakavissaan 30-vuotiaan miehen kanssa. Omasta nuoruudestani muistan, että pidimme lähempänä kolmeakymmentä olevia jo puolikuolleina eikä ainakaan mitenkään kiinnostavina sänkyyn tai parisuhteeseen. Oma tyttäreni on nyt 19 ja hänen suhtautumisensa kolmekymppisiin on aivan samanlaista kuin itseni ja kavereitteni silloin aikoinaan. Toki itseä vanhemmat miehet kiinnostavat, mutta 18-20-vuotiaiden kohdalla se tarkoittaa keskimäärin 2-7 vuotta vanhempaa.

Eli yhteenvetona: en usko suhteenne kestävyyteen. Sinä varmasti saat suhteesta enemmän kuin nuori tyttöystäväsi, joka viimeistään opiskelupaikkakunnalle päästyään ja uusiin ihmisiin tutustuttuaan kokee parisuhteen vanhempaan mieheen kiviriipaksi.
 
[QUOTE="vieras";27943158]Jaaaaa.... kuules, kaikki 18-vuotiaat pojat eivät ole samanlaisia kuin Sinä (ja kaverisi) olet ollut 18-vuotiaana. Osa on ihan fiksuja ja osaa arvostaa tyttöystäviään![/QUOTE]

hulttioita, heitoilla " anna nyt sitä pillua tai piä pääs kii " ei oo minusta kovin fiksua käytöstä tyttöä kohtaan, hyvin loukkaavaa
 
[QUOTE="Pete";27943299]hulttioita, heitoilla " anna nyt sitä pillua tai piä pääs kii " ei oo minusta kovin fiksua käytöstä tyttöä kohtaan, hyvin loukkaavaa[/QUOTE]

Et tunne kaikkia 18-vuotiaita poikia. Jos olet itse ollut tuollainen, niin voi voi.

Kertoo varmaan enemmän sinusta ja kaveripiiristäsi kuin nuorista (miehistä).
 
Mä joskus olin 26 vuotiaana 17 vuotiaan kanssa. Kaikki ihmetteli miten mä voin olla sellasseen teinin kanssa, mutta sen ajatusmaailma ja kaikki oli paljon aikuisempaa kuin olisi luullut. Mut ei mulla silti käynyt mielessä et mitään vakavaa. Vaikka itekin kova bilettämään ja lapset ei ollu sillon mielessäkään, mut josain vaiheessa kumminkin ne ajatus maailmat muuttuis ja alkais eroamaan isommiks, mä alkaisin lapsiakin suunnittelemaan kun edelleenn mies todennäkösesti olisi biletys vaiheessa. Mun mielestä vaan tollaset 18 vuotiaat ei kauheesti mieti vielä elämäänsä eteenpäin päiväkerrallaan, mietitään opiskeluita ja jotain, harvemmalla niin naisella kuin miehelläkin on jo 18 vuotiaana suunnitelmissa lapsia.
Mut kaik on erilaisii.

Pidettiin tyhmänä, ärsyttävänä, naurettavana, helposti kusetettavana kakarana ja ei annettu yhtään arvostusta kyseistä ihmistä kohtaan oikein?
 
[QUOTE="Pete";27943323]Pidettiin tyhmänä, ärsyttävänä, naurettavana, helposti kusetettavana kakarana ja ei annettu yhtään arvostusta kyseistä ihmistä kohtaan oikein?[/QUOTE]

Alat hiljalleen kuulostaan joltain sugardaddylta :laugh:
 
[QUOTE="Pete";27943299]hulttioita, heitoilla " anna nyt sitä pillua tai piä pääs kii " ei oo minusta kovin fiksua käytöstä tyttöä kohtaan, hyvin loukkaavaa[/QUOTE]

Mistä olet noin katkeraksi tullut? Onko sinua kiusattu? Etkö sinä ole saanut haluaamasi poikaystävääsi? Onko miehet kohdelleet sinua noin? Kyllä se kuule on suhdeluvut meinaan aika toisin päin 80% on ihan fiksuja ja kunnollisia. Niitä vain ei siellä baareista yms. paikoissa ole tuota määrää. Mutta usko vain, kun sinulle tulee ikää lisää niin huomaat kyllä miten asiat oikeasti olet.

Ja kyllä huomasin, että olet "Pete" ja kirjoitat 30-vuotiaana miehenä. Kirjoituksiesi perusteella vaikuttaa kuitenkin siltä, että tämä on joko täysin provo (aika heikko) tai olet tässä tilanteessa tuo tyttö ja haluat tietää, mitä miesystävästäsi ajateltaisiin (muutoinkin jo se, että 30v mies tulee tänne MAMMAPALSTALLE pohtimaan suhdettaan 18v tyttöön on aika erikoista...)
 
[QUOTE="joo";27943181]Nää on sinun suunnitelmiasi... ehkä viiden vuoden kuluttua olisi "sopiva ikä" teille molemmilla hankkia lapsi.

Muista kuitenkin, että ensisynnyttäjien keski-ikä on kolmenkympin paikkeilla eli sinun suunnitelmasi todennäköisimmin toteutuu vasta 12 vuoden päästä tuon ihastuksesi kanssa :)[/QUOTE]

Hän nimenomaan sanoi, että ei halua kolmekymppisenä lapsia vaan aikaisemmin. Koska piittaa biologiasta enemmän kun rahallisesta tilanteesta ja toisekseen hänen vanhempansa ovat saaneet hänet 34-vuotiaana, joten hän kokee sen että vanhemmat ovat nyt 52-vuotiaita niin sillä tavoin että he ovat hirveän vanhoja, eikä halua itse olla noin vanha vasta kun lapset on täys-ikäisiä...

En ole iältäni siis lähelläkään edes hänen vanhempien ikää
 
[QUOTE="Pete";27943299]hulttioita, heitoilla " anna nyt sitä pillua tai piä pääs kii " ei oo minusta kovin fiksua käytöstä tyttöä kohtaan, hyvin loukkaavaa[/QUOTE]

Hmm. Miten en ole koskaan tavannut tuollaista 18v miestä. Missä tuollaisia miehenalkuja on.

Kunnolliset nuoret miehet eivät ole tuollaisia. Jos avaisit silmäsi, niin huomaisit, että on sellaisiakin piirejä, joissa 30v ja 18v sakit ei kallistele kuppia yhessä ja heittele pillu kommentteja.

Te varmaankaan ette ole tällaisessa piirissä, joten miksi ihmeessä tyttöystäväsi eron jälkeen joutuisi tuollaisen nuoren miehen vaikutuspiiriin.
Lukiossa on ihan fiksuja nuoria miehiä ja siitä tyttöystäväsi jatkaa ammattikorkeaan tai yliopistoon, niin ei joudu tuollaiseen joukkioon
 
[QUOTE="Pete";27943272]Pidetäänkö sitä jotenkin nolona?

Jos nuorempi haluaisi vaikka olla kaverisi, nolottaisiko sinua?[/QUOTE]

18 v. pyörimässä vanhojen äijien kanssa on surullista.
 
Kyllä ihan hyvin voi toimia,miksi ei..? :) Itse aikoinaan 17 vuotiaana rakastuin 32 vuotiaaseen mieheen.Yhdessä ollaan edelleen,olen nyt 29 vuotias ja meillä on 3 lasta ja naimisissa ollaan edelleenkin ja suhde toimii,ikäero ei ole koskaan haitannut,eikä mitenkään "näkynyt"meillä.Tykkäsin itse myös bilettää nuorena,eikä tuo vanhempi mies ollut este sille,eikä opiskelulle. Jos teidän suhde vaan on muuten toimiakseen,niin eiköhän se siitä.Onnea teille molemmille,nauttikkaa toisistanne,rakastuminen on ihanaa! :) Äläkä välitä näistä muutamista vähän ilkeimmistä kirjoituksista,mitä tähän ketjuun on siunaantunut,täysin luonnollista saada myös kettuilua,asiallisten vastausten sijaan,olemmehan kaksplussan "mammapalstalla"
 
[QUOTE="Pete";27943348]Hän nimenomaan sanoi, että ei halua kolmekymppisenä lapsia vaan aikaisemmin. Koska piittaa biologiasta enemmän kun rahallisesta tilanteesta ja toisekseen hänen vanhempansa ovat saaneet hänet 34-vuotiaana, joten hän kokee sen että vanhemmat ovat nyt 52-vuotiaita niin sillä tavoin että he ovat hirveän vanhoja, eikä halua itse olla noin vanha vasta kun lapset on täys-ikäisiä...

En ole iältäni siis lähelläkään edes hänen vanhempien ikää[/QUOTE]


Jos tyttöystävääsi ahdistaa, se että hänen vanhempansa ovat jo tuon ikäisiä, niin miksi hän haluaa oman lapsensa kokevan sen ahdistuksen ja häpeän tekemällä lapsen miehen kanssa, joka tulee olemaan vanha kun lapsi on täysi-ikäinen
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
[QUOTE="Pete";27943323]Pidettiin tyhmänä, ärsyttävänä, naurettavana, helposti kusetettavana kakarana ja ei annettu yhtään arvostusta kyseistä ihmistä kohtaan oikein?[/QUOTE]

Lähinnä eri ajatusmaailman suhteen.
Taidat itse ajatella noin kun ekana mieleen tuli juuri nämä asiat.
 
Voi herran jestas millainen ajattelumaailma sinulla on! Koetko, että olet pelastamassa tyttöä 18-vuotiailta kusipää hulttioilta :O Ja oikeasti ajatteletko, että tyttöystäväsi lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi? Etpä taida paljon "muijaasi" arvostaa. Tämä myös kertoo sen, että jos asia todellakin on niin, että lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi ettet välttämättä kovin hääppöinen ole itsekään, ei meinaan sellaisilla tytöillä ole usein rima kovin korkealla. Tämän perusteella sanoisin, että parempi on kun unohdat tytön ja annat hänen elää itse elämäänsä.

Kysymykseen voiko 18v ja 30v suhde toimia vastaus voi hyvinkin, mutta en usko siihen tässä tapauksessa.. (vaikka ikäero olisi mitä)

Nuoret kollit ne osaa vaan hyvin kusettaa että ovat ihastuneita siihen tyttöön ja tyttö kun on rakastunut tai ihastunut niin uskoo koko sopan ja menee haaviin... ei niillä mikään harras sitoutuminen yleensä ole mielessä, pillu vain ja erillaiset panemiskokeilut
 
[QUOTE="Pete";27943348]Hän nimenomaan sanoi, että ei halua kolmekymppisenä lapsia vaan aikaisemmin. Koska piittaa biologiasta enemmän kun rahallisesta tilanteesta ja toisekseen hänen vanhempansa ovat saaneet hänet 34-vuotiaana, joten hän kokee sen että vanhemmat ovat nyt 52-vuotiaita niin sillä tavoin että he ovat hirveän vanhoja, eikä halua itse olla noin vanha vasta kun lapset on täys-ikäisiä...

En ole iältäni siis lähelläkään edes hänen vanhempien ikää[/QUOTE]

Heh, SINÄ olet itse juuri tytön vanhempien ikäinen (tai jopa vanhempi), jos teette lapsen viiden (eiku neljän) vuoden kuluttua

Puhuit itsesi pussiin :D
 
[QUOTE="vieras";27943236]18 v. pyörimässä keski-ikäisten miesten kanssa ei ole normaalia eikä toivottavaa.[/QUOTE]

Tiedätkö sinä edes mikä on keski-ikäinen?

Ei kai kolmekymppinen sitä vielä lähellekkään ole, eiköhän se 50v. ala olla keski-ikäinen =)
 
[QUOTE="Pete";27943431]Nuoret kollit ne osaa vaan hyvin kusettaa että ovat ihastuneita siihen tyttöön ja tyttö kun on rakastunut tai ihastunut niin uskoo koko sopan ja menee haaviin... ei niillä mikään harras sitoutuminen yleensä ole mielessä, pillu vain ja erillaiset panemiskokeilut[/QUOTE]

Lähinnä kuullostaa siltä, että kuvailit juuri itsesi.
 
[QUOTE="vieras";27943281]Vaikea kuvitella 18-vuotiaan olevan oikeasti vakavissaan 30-vuotiaan miehen kanssa. Omasta nuoruudestani muistan, että pidimme lähempänä kolmeakymmentä olevia jo puolikuolleina eikä ainakaan mitenkään kiinnostavina sänkyyn tai parisuhteeseen. Oma tyttäreni on nyt 19 ja hänen suhtautumisensa kolmekymppisiin on aivan samanlaista kuin itseni ja kavereitteni silloin aikoinaan. Toki itseä vanhemmat miehet kiinnostavat, mutta 18-20-vuotiaiden kohdalla se tarkoittaa keskimäärin 2-7 vuotta vanhempaa.

Eli yhteenvetona: en usko suhteenne kestävyyteen. Sinä varmasti saat suhteesta enemmän kuin nuori tyttöystäväsi, joka viimeistään opiskelupaikkakunnalle päästyään ja uusiin ihmisiin tutustuttuaan kokee parisuhteen vanhempaan mieheen kiviriipaksi.[/QUOTE]

Ompa lapsellinen suhtautuminen vaan sitten 19-vuotiaalla tyttärelläsi. Ei se paljon aivoillaan näköjään ainakaan ajattele jos kolmekymppistä pitää puolikuolleena... Ymmärrän jos 13-vuotias noin sanoisi, mutta melkein parikymppinen nainen!

Tiedätkö sinä tai tyttäresi edes miltä kolmekymppiset miehet näyttää?

Minäpä linkkaan tähän kuvan, jonka kaimaksi minut ulkonäöllisesti usein luetaan tai monet heittää ketkä tietää kyseisen henkilön että hei sähän näytät aivan siltä!

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/10/1235439-max555x555.jpg

Anna siis mun kaikki kestää... :D " ruma, puolikuollut äijä " Just.
 
[QUOTE="eee";27943320]Kyllä sä Pete kuulostat aika lapselliselta vielä, siis kuinka moni 30-vuotias aikuinen mies oikeasti puhuu tosissaan "ottavansa kuppia"?[/QUOTE]

Ja tykätään kauniista naisseurasta. =)

Onkos siinä jotain vikaa jos tykkää vain oluen mausta ja tykkää sitä ottaa usein poikien mökki saunailloissa.. ?

Tälläsiä me vaan ollaan. Hanki itelles sitten 60v. papparainen :D
 
[QUOTE="vieras";27943322]Et tunne kaikkia 18-vuotiaita poikia. Jos olet itse ollut tuollainen, niin voi voi.

Kertoo varmaan enemmän sinusta ja kaveripiiristäsi kuin nuorista (miehistä).[/QUOTE]

ja mitä tytön nuoruudesta nyt tiedän kun ollaan puhuttu, niin hän on kohdannut monestikkin tollasia jonneilevia pojan kloppeja ja ei tykkää yhtään.
 
[QUOTE="Pete";27943501]Ja tykätään kauniista naisseurasta. =)

Onkos siinä jotain vikaa jos tykkää vain oluen mausta ja tykkää sitä ottaa usein poikien mökki saunailloissa.. ?

Tälläsiä me vaan ollaan. Hanki itelles sitten 60v. papparainen :D[/QUOTE]

Nyt alan ymmärttää miksi sinulla ei ole ikäistäsi naisseuraa... kukaan oikeasti aikuinen ei katseli tuollaista peter pan meninikiä, 18 v. on vielä ihan tenava.
 
  • Tykkää
Reactions: DreaMa

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Kuumimmat

Yhteistyössä