?
....
Vieras
[QUOTE="Pete";27943133]
Voisin väittää, että hänen oman ikäiset kundit eivät osaa pitää naista kukkaa kämmenellä toisin kuin minä. Vanhemmat tekisi vain virheen jos pistäisivät tyttärensä kusipää hulttion heiteltäväksi, näin minä ajattelen vaikka toisaalta ymmärrän tuon logiikankin mitä tuossa selitit että yrittävät saada minut eroon hänestä...[/QUOTE]
Voi herran jestas millainen ajattelumaailma sinulla on! Koetko, että olet pelastamassa tyttöä 18-vuotiailta kusipää hulttioilta :O Ja oikeasti ajatteletko, että tyttöystäväsi lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi? Etpä taida paljon "muijaasi" arvostaa. Tämä myös kertoo sen, että jos asia todellakin on niin, että lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi ettet välttämättä kovin hääppöinen ole itsekään, ei meinaan sellaisilla tytöillä ole usein rima kovin korkealla. Tämän perusteella sanoisin, että parempi on kun unohdat tytön ja annat hänen elää itse elämäänsä.
Kysymykseen voiko 18v ja 30v suhde toimia vastaus voi hyvinkin, mutta en usko siihen tässä tapauksessa.. (vaikka ikäero olisi mitä)
Voisin väittää, että hänen oman ikäiset kundit eivät osaa pitää naista kukkaa kämmenellä toisin kuin minä. Vanhemmat tekisi vain virheen jos pistäisivät tyttärensä kusipää hulttion heiteltäväksi, näin minä ajattelen vaikka toisaalta ymmärrän tuon logiikankin mitä tuossa selitit että yrittävät saada minut eroon hänestä...[/QUOTE]
Voi herran jestas millainen ajattelumaailma sinulla on! Koetko, että olet pelastamassa tyttöä 18-vuotiailta kusipää hulttioilta :O Ja oikeasti ajatteletko, että tyttöystäväsi lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi? Etpä taida paljon "muijaasi" arvostaa. Tämä myös kertoo sen, että jos asia todellakin on niin, että lähtisi tuollaisten miesten heiteltäväksi ettet välttämättä kovin hääppöinen ole itsekään, ei meinaan sellaisilla tytöillä ole usein rima kovin korkealla. Tämän perusteella sanoisin, että parempi on kun unohdat tytön ja annat hänen elää itse elämäänsä.
Kysymykseen voiko 18v ja 30v suhde toimia vastaus voi hyvinkin, mutta en usko siihen tässä tapauksessa.. (vaikka ikäero olisi mitä)