30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan naisen parisuhde. Voiko toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pete"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä olet noin katkeraksi tullut? Onko sinua kiusattu? Etkö sinä ole saanut haluaamasi poikaystävääsi? Onko miehet kohdelleet sinua noin? Kyllä se kuule on suhdeluvut meinaan aika toisin päin 80% on ihan fiksuja ja kunnollisia. Niitä vain ei siellä baareista yms. paikoissa ole tuota määrää. Mutta usko vain, kun sinulle tulee ikää lisää niin huomaat kyllä miten asiat oikeasti olet.

Ja kyllä huomasin, että olet "Pete" ja kirjoitat 30-vuotiaana miehenä. Kirjoituksiesi perusteella vaikuttaa kuitenkin siltä, että tämä on joko täysin provo (aika heikko) tai olet tässä tilanteessa tuo tyttö ja haluat tietää, mitä miesystävästäsi ajateltaisiin (muutoinkin jo se, että 30v mies tulee tänne MAMMAPALSTALLE pohtimaan suhdettaan 18v tyttöön on aika erikoista...)

Jos on noin paha ongelma ruveta vääristelemään henkilön kirjottamia tekstejä ja epäilee aina vainoharhasesti niiden todellisuus perää niin suosittelen hakemaan lääkkeet. :D

Ota nämä tekstit niin kuin ne on tänne kirjoitettukin, ei ole täällä muita vaihtoehtoja.

Tai jos haluat keksiä tarinoita, kirjoita oma. Mutta älä tule miettimään onko mun teksti joku epätodellinen tarina, kun se on silkka tosi!!
 
[QUOTE="Saana";27943350]Hmm. Miten en ole koskaan tavannut tuollaista 18v miestä. Missä tuollaisia miehenalkuja on.

Kunnolliset nuoret miehet eivät ole tuollaisia. Jos avaisit silmäsi, niin huomaisit, että on sellaisiakin piirejä, joissa 30v ja 18v sakit ei kallistele kuppia yhessä ja heittele pillu kommentteja.

Te varmaankaan ette ole tällaisessa piirissä, joten miksi ihmeessä tyttöystäväsi eron jälkeen joutuisi tuollaisen nuoren miehen vaikutuspiiriin.
Lukiossa on ihan fiksuja nuoria miehiä ja siitä tyttöystäväsi jatkaa ammattikorkeaan tai yliopistoon, niin ei joudu tuollaiseen joukkioon[/QUOTE]

Kun se porukka on sitten sitä ikärasistista porukkaa joka halveksii 18-vuotiasta vielä niin pennuksi ja kulkee itse nokkapystyssä ollakseen tosi aikuisia. :D
 
[QUOTE="Pete";27943563]Kun se porukka on sitten sitä ikärasistista porukkaa joka halveksii 18-vuotiasta vielä niin pennuksi ja kulkee itse nokkapystyssä ollakseen tosi aikuisia. :D[/QUOTE]

Juurihan sinä moitit ja yleistit kaikki 18 v. pojat ihan sioiksi...
 
[QUOTE="vieras";27943356]Kyllä ihan hyvin voi toimia,miksi ei..? :) Itse aikoinaan 17 vuotiaana rakastuin 32 vuotiaaseen mieheen.Yhdessä ollaan edelleen,olen nyt 29 vuotias ja meillä on 3 lasta ja naimisissa ollaan edelleenkin ja suhde toimii,ikäero ei ole koskaan haitannut,eikä mitenkään "näkynyt"meillä.Tykkäsin itse myös bilettää nuorena,eikä tuo vanhempi mies ollut este sille,eikä opiskelulle. Jos teidän suhde vaan on muuten toimiakseen,niin eiköhän se siitä.Onnea teille molemmille,nauttikkaa toisistanne,rakastuminen on ihanaa! :) Äläkä välitä näistä muutamista vähän ilkeimmistä kirjoituksista,mitä tähän ketjuun on siunaantunut,täysin luonnollista saada myös kettuilua,asiallisten vastausten sijaan,olemmehan kaksplussan "mammapalstalla"[/QUOTE]

:)
 
[QUOTE="Pete";27943563]Kun se porukka on sitten sitä ikärasistista porukkaa joka halveksii 18-vuotiasta vielä niin pennuksi ja kulkee itse nokkapystyssä ollakseen tosi aikuisia. :D[/QUOTE]

Mietippä nyt itsekin mitä kirjoitat? Onko sulle sitten ok jos saat tämän tyttöystäväsi kanssa sen haluamasi vauvan kun tyttöystävä on 23v, että hän 30 vuotiaana lapsen ollessa 7v juoksee mökeillä ryyppäämässä ja kallistamassa kuppia 18 vuotiaiden kanssa.. Toisekseen etkö itse ole ikärasistinen kun halveksit 18 vuotiaita poikia hulttioiksi?
 
[QUOTE="Saana";27943375]Jos tyttöystävääsi ahdistaa, se että hänen vanhempansa ovat jo tuon ikäisiä, niin miksi hän haluaa oman lapsensa kokevan sen ahdistuksen ja häpeän tekemällä lapsen miehen kanssa, joka tulee olemaan vanha kun lapsi on täysi-ikäinen[/QUOTE]

* nostelee hartioita *
 
[QUOTE="Pete";27943543]Jos on noin paha ongelma ruveta vääristelemään henkilön kirjottamia tekstejä ja epäilee aina vainoharhasesti niiden todellisuus perää niin suosittelen hakemaan lääkkeet. :D

Ota nämä tekstit niin kuin ne on tänne kirjoitettukin, ei ole täällä muita vaihtoehtoja.

Tai jos haluat keksiä tarinoita, kirjoita oma. Mutta älä tule miettimään onko mun teksti joku epätodellinen tarina, kun se on silkka tosi!![/QUOTE]

Se älähtää johon kalikka kalahtaa.
 
[QUOTE="vieras";27943437]Heh, SINÄ olet itse juuri tytön vanhempien ikäinen (tai jopa vanhempi), jos teette lapsen viiden (eiku neljän) vuoden kuluttua

Puhuit itsesi pussiin :D[/QUOTE]

Itsestäänhän tuossa puhui.

Hanki lukutaito :D :D :D
 
Olin 18 ja mies 38 kun tavattiin. Yhdessä oltu 15 vuotta nyt.
Toimii kun on laitettu toimimaan. Pitää olla valmis tekemään töitä kuten muissakin suhteissa :)
 
[QUOTE="Pete";27943604]Itsestäänhän tuossa puhui.

Hanki lukutaito :D :D :D[/QUOTE]


Tytön vanhemmat ovat olleet 34-vuotiaita, kun hän syntyi ja tyttö itse pitää vanhempiaan liian vanhoina vanhempina. Sinä olet nyt 30 vuotta. Tee ne lapset NYT, ettei sinustakin tule ihastuksesi kammoama vanha vanhempi (= joka saanut lapsensa esim. 34-vuotiaana)
 
[QUOTE="vieras";27943479]Mitä varten tulet sitä täältä kysymään kun kerta olet sitä mieltä, että toimii?[/QUOTE]

Tulin kyselemään koska ajattelin jos jollain olisi kokemuksia kyseisellä ikäerolla olevista parisuhteista.

Ja olenkin saanut täällä sellaisia hyviä vastauksia. Lue vaikka itse! =)

Ei mua haittaa sitten tämä pieni urputiurputi osa. Nauran vain ja kaadan lisää lasiin olutta ja jatkan äijien kanssa tätä skeidaa :D
 
[QUOTE="Pete";27943615]Tiedän mistä ne tykkää.

:)[/QUOTE]

Osaat kohdella NAISIA? Hah..Tyttöjä ehkä..Ihan näin naisena sanoa, että viikonloput mökillä kuppia kaatava "muijista" puhuva harvemmin sytyttää ja osaa naista kohdella.
 
[QUOTE="Pete";27943615]Tiedän mistä ne tykkää.

:)[/QUOTE]

Fiksu ihminen osaa kohdella ihmistä hyvin minkäikäisenä tahansa. Lähinnä kuullostat alentuvalta, naiskäsityksesi on outo. Naiset ovat yksilöitä eikä jokin paneskeltava tahdoton olio...
 
[QUOTE="Pete";27943632]Tulin kyselemään koska ajattelin jos jollain olisi kokemuksia kyseisellä ikäerolla olevista parisuhteista.

Ja olenkin saanut täällä sellaisia hyviä vastauksia. Lue vaikka itse! =)

Ei mua haittaa sitten tämä pieni urputiurputi osa. Nauran vain ja kaadan lisää lasiin olutta ja jatkan äijien kanssa tätä skeidaa :D[/QUOTE]

Missäs se sun ihq18 vuotias on?
 
[QUOTE="vieras";27943537]Nyt alan ymmärttää miksi sinulla ei ole ikäistäsi naisseuraa... kukaan oikeasti aikuinen ei katseli tuollaista peter pan meninikiä, 18 v. on vielä ihan tenava.[/QUOTE]

Hän on nuori nainen. :)

Ja opi sinä arvostamaan sitä.

Viimesin suhde oli 27-vuotiaaseen naiseen, joten mulla on kokemusta useastakin ikäluokasta ;) jopa itseäni vanhemmista!
 
No, mut täähän on niin tätä... Ehkä sulla vaan on joku kolmenkympin -kriisi menossa. Ja luulet, että siihen helpottaa, jos sais vähän nuoremman tyttöystävän. Sit viiskymppisenä voit ottaa kaksi kaksvitosta. Eks niin?

Voi teitä miehiä....
 
Minä olin 25 ja mieheni 36, kun tavattiin. Siitä on nyt neljä vuotta ja hyvin menee edelleen. Olemme naimisissa ja meillä on lapsi. Tuon nuorempina meillä ei varmastikaan olisi toiminut, koska elämäntilanteet olisivat olleet liian erilaiset. Kyse on kuitenkin enemmän yksilöistä eli joillakin muilla voi hyvinkin toimia tuolla ikäerolla jo aiemminkin.
 
[QUOTE="vieras";27943579]Juurihan sinä moitit ja yleistit kaikki 18 v. pojat ihan sioiksi...[/QUOTE]

Voit vaikka tarkistaa, etkä ruveta väittämään muuta.

Ja sikoja ei välttämättä ole luonteensa takia, vaan henkisen kehittymättömyytensä. Mikä häviää siitä sitten ajan kanssa..
 
[QUOTE="Pete";27943664]Hän on nuori nainen. :)

Ja opi sinä arvostamaan sitä.

Viimesin suhde oli 27-vuotiaaseen naiseen, joten mulla on kokemusta useastakin ikäluokasta ;) jopa itseäni vanhemmista![/QUOTE]

Jos oikeasti arvotaisit 18 v. tyttöä, niin jättäisit hänet rauhaan.

Kuinka monta parisuhdetta sinulla on ollut ja mihin ne ovat kaatuneet? Ryyppäämiseen?
 
[QUOTE="Pete";27943632]Tulin kyselemään koska ajattelin jos jollain olisi kokemuksia kyseisellä ikäerolla olevista parisuhteista.

Ja olenkin saanut täällä sellaisia hyviä vastauksia. Lue vaikka itse! =)

Ei mua haittaa sitten tämä pieni urputiurputi osa. Nauran vain ja kaadan lisää lasiin olutta ja jatkan äijien kanssa tätä skeidaa :D[/QUOTE]

Kuinka usein käyt kuppia kallistamassa kavereiden kanssa.

Puhut siitä, että haluat parin vuoden sisään lapsen. Mutta käytöksesi ja puheesi ovat parikymppisen miehen, ei ikäisesi.

Sitten kun lapsi syntyy, ei voi enää mennä kallistelemaan kuppia. Lapsi vaatii jatkuvaa huomiota.
Se on erittäin raskasta, mutta samalla maailman tärkein asia.
Yöt kannat ja nukutat vauvaa, päivät hoidat.

tunnetko sinä itsesi niin aikuiseksi, että pystyt huolehtimaan pienestä vauvasta.

Ainut asia mikä näissä kirjoituksissa häiritsee on se, että ikäsi ja kirjoittamasi asiat eivät kulje käsi kädessä.
Kolmekymppinen mies ei laahusta alle kaksikymppisten kanssa juhlimassa.
Ei puhu MUIJISTA.

Jotenkin tuntuu, että tämä taitaa olla parikymppisten miesten keksimä pilaketju, mutta kun ette tiedä miten kolmikymppiset käyttäytyvät, niin tulee kirjoitettua tällaista tekstiä, joka saa vanhemmat ihmiset hämmästyneiksi
 
[QUOTE="hmmm";27943589]Mietippä nyt itsekin mitä kirjoitat? Onko sulle sitten ok jos saat tämän tyttöystäväsi kanssa sen haluamasi vauvan kun tyttöystävä on 23v, että hän 30 vuotiaana lapsen ollessa 7v juoksee mökeillä ryyppäämässä ja kallistamassa kuppia 18 vuotiaiden kanssa.. Toisekseen etkö itse ole ikärasistinen kun halveksit 18 vuotiaita poikia hulttioiksi?[/QUOTE]

ja en ennemmin halveksi niinkään sen numeron perusteella, vaan käytöstapojen. Siitähän mä niiden TIETTYJEN 18v. kundien kohdalla puhuin
 
[QUOTE="Pete";27943679]Voit vaikka tarkistaa, etkä ruveta väittämään muuta.

Ja sikoja ei välttämättä ole luonteensa takia, vaan henkisen kehittymättömyytensä. Mikä häviää siitä sitten ajan kanssa..[/QUOTE]

Siis 18 v. on siis henkisesti kehittymätön... nyt puhut asiaa. Miksi ihmeessä käytät 18 v. arvostelukyvyttömyyttä hyväksesi.
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä