P
"Pete"
Vieras
Mistä olet noin katkeraksi tullut? Onko sinua kiusattu? Etkö sinä ole saanut haluaamasi poikaystävääsi? Onko miehet kohdelleet sinua noin? Kyllä se kuule on suhdeluvut meinaan aika toisin päin 80% on ihan fiksuja ja kunnollisia. Niitä vain ei siellä baareista yms. paikoissa ole tuota määrää. Mutta usko vain, kun sinulle tulee ikää lisää niin huomaat kyllä miten asiat oikeasti olet.
Ja kyllä huomasin, että olet "Pete" ja kirjoitat 30-vuotiaana miehenä. Kirjoituksiesi perusteella vaikuttaa kuitenkin siltä, että tämä on joko täysin provo (aika heikko) tai olet tässä tilanteessa tuo tyttö ja haluat tietää, mitä miesystävästäsi ajateltaisiin (muutoinkin jo se, että 30v mies tulee tänne MAMMAPALSTALLE pohtimaan suhdettaan 18v tyttöön on aika erikoista...)
Jos on noin paha ongelma ruveta vääristelemään henkilön kirjottamia tekstejä ja epäilee aina vainoharhasesti niiden todellisuus perää niin suosittelen hakemaan lääkkeet.
Ota nämä tekstit niin kuin ne on tänne kirjoitettukin, ei ole täällä muita vaihtoehtoja.
Tai jos haluat keksiä tarinoita, kirjoita oma. Mutta älä tule miettimään onko mun teksti joku epätodellinen tarina, kun se on silkka tosi!!